Speelboerderij 't Klok'Uus

Met twee jonge kinderen en 4 volwassenen

augustus 2019

• 9Jarno21-08-2019

Leuk!

Leuk dagje uit gehad. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Voor alle leeftijden is er wat te doen. Bij slecht en mooi weer. Vriendelijk personeel. Goede bediening. Ook lekker gegeten. Tip broodje hamburger. Komen zeker nog eens terug. Aanrader!

augustus 2019

• 7Naomi07-03-2019

Spelen voor herhaling vatbaar

Spelen na de verbouwing bevalt erg goed! Ook leuk voor oudere kinderen om naar toe te gaan! Minpuntje vond ik de pannenkoeken, waren een beetje taai... en om de 10 minuten werd er gevraagd of we iets wilden bestellen, of werden er glazen weggepakt met nog een bodempje drinken erin.

maart 2019

• 10Jens13-07-2018

Geweldig voor het gezin

Goed eten lekker spelen Had wel gewild dat de grote glijbaan er weer was 😂😂

juli 2018

• 3Kevin04-04-2018

Slecht

De kids vermaken zich wel dat weten we ondertussen, maar ik vond het fijne ook dat papa dan ff lekker iets kon eten, al moet ik iedere x zelf de bediening halen om te vragen of ik nu toch echt mag bestellen. Carpaccio is normaal smakelijk en ziet er best redelijk uit, maar vandaag kreeg ik een carpaccio die op me bord was gekwakt met vieze ouwe sla, ik blijf ze een kans geven maar denk toch dat dit de laatste was, in ieder geval wat eten betreft . Ze kunnen het qua personeel ook gewoon niet aan, ze kunnen nog een hoop leren

april 2018

• 6Vera01-04-2018

Teleurstellend

We hadden hier een Paaslunch a 17.95 pp ,die was heel karig klein kopje soep 1stukje stokbrood 1bitterbal enz , was ook niet smakelijk 1 keer maar nooit meer, de kinderen hebben heerlijk gespeeld en we hadden een prima plekje.

maart 2018

• 6Nsn7904-03-2018

Kwaliteit eten stuk minder dan voorheen

Super leuke speelboerderij, heb al jaren abonnement. Echter avondeten vandaag zware tegenvaller. Pannenkoeken zijn vers gemaakt voor de kids dus dat is dikke plus. De zalm en groentenlasagne daarentegen werden geserveerd op een vrij lege plank met geringe salade, wat voorheen echt anders was! Juist eten is voor ons reden hier vaak te komen. Salade Vers uit eigen tuin. Blijkbaar vandaag niet? Erg jammer.

februari 2018

• 9Janet Gruijters16-10-2017

Aanrader!

Heerlijke plek om hier in het najaarszonnetje de hele middag op het terras te zitten. Het ziet er zowel buiten als binnen sfeervol uit. Fijn, hardwerkend personeel die zich flexibel opstelden wanneer we (alweer) gingen verzitten. Onze zoon van 5 heeft non-stop gespeeld. Hij had niet eens tijd om te eten en dat zegt wat!

oktober 2017

• 10Tessa10-09-2017

Lasergamen met zeven kinderen. Aanrader!

Alles was goed. Genoeg eten en drinken. Aardige bediening. Genoeg te doen voor de kinderen.

september 2017

• 2Richard08-09-2017

Ellende

Het leuke is dat kinderen kunnen spelen, wat minder leuk is, zijn de hoeveelheid mensen die je hier kunnen helpen. 2 maal drinken besteld, 2 maal minimaal 3 kwartier moeten wachten. Je kan nu ook niet echt bepaald zeggen dat het druk was. 3e keer dat we hier komen, we gaven ze de laatste kans, want een ellende hier komen nooit meer terug!

september 2017

10 van de 29 reviews gezien