Bed and Breakfast Op ter Lucht

9,9

5 reviews over Bed and Breakfast Op ter Lucht in het Nederlands

Fam van Noord
12-8-2019

Een prima adres om te zijn. Hartelijke gastvrije eigenaren een mooi schoon en ruim appartement . Een heerlijk uitgebreid ontbijt. Kortom een super verblijf gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Helemaal geweldig !

Peter en Herma Raven
2-10-2015

Een mooie plek met hele fijne mensen die geweldig voor je zorgen.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Geweldig

Peter Frijhoff
5-6-2013

Geen standaard B&B, maar een hele woning met zeer ruime keuken vv alle faciliteiten, grote woonkamer met openslaande deuren naar terras, aparte bed- en badkamer. Geweldige en hartelijke ontvangst. Dit wordt een vast adres bij bezoek aan Zeeland!

Gereisd Met partner in mei 2013

H J van Triest
28-5-2013

Onze ervaring met B&B "Op Terlucht" was voortreffelijk. Rustige locatie in het groen met heel veel ruimte en comfort. Kregen bij aankomst gelijk een kop koffie met een traktatie aangeboden van de erg vriendelijke en hartelijke gastvrouw. Daarna volgde een rondleiding door het zeer ruime en schone appartement, voorzien van allerlei tips. De bedden zijn van een zeer goede kwaliteit en liggen prima. Het ontbijt was een traktatie, bijzonder ruim gesorteerd, van erg goede kwaliteit met heerlijke Zeeuwse producten. Het ontbrak ons werkelijk aan niets, BRAVO !! Erg jammer dat we maar 1 nacht konden blijven, maar we komen zeker terug.

Anneke en Harry van Triest

Gereisd Met partner in mei 2013

Ruimte Rust en Royale Service met hoofdletter R

douwenyncke
18-4-2012

Bed en Breakfast "Op ter Lucht" in 's Heers Arendskerke kun je beter omschrijven als royaal 3 kamer appartement met fantastisch ontbijt en zeer gastvrije verzorging. Wat een ruimte en wat een service! zeer geschikt voor iedereen die op zoek is naar Ruimte, Rust, Natuur, Service en Privacy maar ook houdt van luxe in combinatie met nostalgische accenten ( huiskamergevoel ) ook voor gezinnen ( wel een niet afgeschermde vijver vlakbij !)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Op ter Lucht in s-Heer Arendskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Op ter Lucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.