Camping Karnemelkshoek

Meer camping info
Tonen op kaart

82 reviews over Camping Karnemelkshoek

• 9Lian valkenaars21-07-2016

We gaa'n zeker weer eens terug

Rustige nette verzorgde camping met hele ruime plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9den outer20-07-2016

Gezellig en altyd wordt er wel iets georganiserd voor groot en klein.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Werner Vermeulen19-07-2016

Leuke gezellige Camping fantastisch

Vrijdagavond eerst boerengolven en daarna zingen met een duo wat de muziek life te gehore brengt ECHT gezellig

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Jan F. van Halm14-07-2016

Klein, maar super fijn

Een kleine rustige goed onderhouden camping met een parkachtige uitstraling door goede windsingels, een prachtige grasmat, schaduwrijke bomen en zeer ruime plaatsen. Vooral het goede sanitair mag zeker genoemd worden. De camping is gelegen tussen akkers aan de zeedik van de Westerschelde in het totaal winkelloze dorpje Ritthem. Voor boodschappen is men aangewezen in Oost-Souburg. Vlissingen en Middelburg liggen op fietsafstand nabij. Ook de geweldig grote containerschepen varen op zeer korte afstand langs de dijk. Vele gasten lopen even naar de dijk om van dit schouwspel en prachtige uitzicht te genieten,

• 8A.j.heijstek12-07-2016

rustig, en ruime staanplaatsen

plus,duidelijke huis regels met toezicht hierop,diverse aktiviteiten,o.a.Boerengolf, barbeque, op vrijdagavond een hollandse zangavond minpuntje, slechts 6 ampere stroom beschikbaar

• 10Van der Meulen11-07-2016

gezellige familie camping

Een leuke gezellige camping waar wij als gezin heerlijk hebben genoten van een fantastische camping. Dichtbij Vlissingen en Middelburg. Met regelmaat worden er leuke activiteiten voor jong en oud georganiseerd zoals boerengolf, zangavond, bingo knutselmorgen voor de kinderen. Onze kinderen hebben zich geen minuut verveeld.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Fam.Koller11-07-2016

Mooie camping. E

Geweldige mooie en gezellige camping,goed en schoon sanitair,gezellige kantine, mooie ruime plaats en,er wordt van alles gedaan om het iedereen naar de zin temaken zo wel groot als klein met BBQ,Boerengolf,knutselen,fietsen , en dicht bij de Westerschelde,met die grote boten Echt een aanrader

• 10Eetgelegenheden

• 9Theo en Ineke van Schoote10-07-2016

Fantastisch, al 6 jaar het hele seizoen.

Ligging: super. Sanitair: superschoon. Plaatsen: groot en goed verzorgd. Kantine: gezellig en niet duur. Activiteiten:leuk en prima geregeld. Minpunt: ontbreken van wifi. Dit ligt echter niet aan de eigenaar maar aan de provider.

Gereisd met partner in april 2015

• 10Maria Urdiales08-07-2016

Gezellig en fantastisch in het algemeen

Organisatie, accommodatie voor jong en oud, personeel, diensten, omgeving voor jong en oud, onderhoud, sfeer, veiligheid ook in speelgelegenheden voor kinderen.... etc, zijn uitstekend!. Aangrenzend met zee en bos, uitstekend voor wandelen en fietsen. Zou niet weten wat niet goed is: voel me door het geheel aangetrokken om mijn vrijetijd daar door te brengen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Voskamp05-07-2016

Zeer Fijn

Hele gezellige camping ,zeer schoon en klantvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2016

10 tips over Camping Karnemelkshoek

• karina polderman, 12-05-2014

als je van rust houdt en een mooie ruime plek wilt is dit een grote aanrader

• een tevreden gast, 15-07-2014

Partijtje boerengolf spelen op de camping

• Fam. Harmsen, 10-05-2012

gezelligheid tijdens de activiteiten in de kantine zoals de bingo het paasdiner, de BBQ , wafels bakken, play backshow, en het oranje bal en de snert avond en natuurlijk de boerengolf niet vergeten

1 vraag over Camping Karnemelkshoek

• C.W. Joosse, 04-11-2016

stacaravan

Zijn er ook plaatsen voor en stacaravan, aangesloten op Gas, water, elektra?

C.W. Joosse Oranjeplein 70 4388 AH Oost-Souburg

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50