Camping Karnemelkshoek

9,3

81 reviews over Camping Karnemelkshoek in het Nederlands

den outer
20-7-2016

Gezellig en altyd wordt er wel iets georganiserd voor groot en klein.

Leuke gezellige Camping fantastisch

Werner Vermeulen
19-7-2016

Vrijdagavond eerst boerengolven en daarna zingen met een duo wat de muziek life te gehore brengt ECHT gezellig

Klein, maar super fijn

Jan F. van Halm
14-7-2016

Een kleine rustige goed onderhouden camping met een parkachtige uitstraling door goede windsingels, een prachtige grasmat, schaduwrijke bomen en zeer ruime plaatsen. Vooral het goede sanitair mag zeker genoemd worden. De camping is gelegen tussen akkers aan de zeedik van de Westerschelde in het totaal winkelloze dorpje Ritthem. Voor boodschappen is men aangewezen in Oost-Souburg. Vlissingen en Middelburg liggen op fietsafstand nabij. Ook de geweldig grote containerschepen varen op zeer korte afstand langs de dijk. Vele gasten lopen even naar de dijk om van dit schouwspel en prachtige uitzicht te genieten,

rustig, en ruime staanplaatsen

A.j.heijstek
12-7-2016

plus,duidelijke huis regels met toezicht hierop,diverse aktiviteiten,o.a.Boerengolf, barbeque, op vrijdagavond een hollandse zangavond minpuntje, slechts 6 ampere stroom beschikbaar

gezellige familie camping

Van der Meulen
11-7-2016

Een leuke gezellige camping waar wij als gezin heerlijk hebben genoten van een fantastische camping. Dichtbij Vlissingen en Middelburg. Met regelmaat worden er leuke activiteiten voor jong en oud georganiseerd zoals boerengolf, zangavond, bingo knutselmorgen voor de kinderen. Onze kinderen hebben zich geen minuut verveeld.

Mooie camping. E

Fam.Koller
11-7-2016

Geweldige mooie en gezellige camping,goed en schoon sanitair,gezellige kantine, mooie ruime plaats en,er wordt van alles gedaan om het iedereen naar de zin temaken zo wel groot als klein met BBQ,Boerengolf,knutselen,fietsen ,

en dicht bij de Westerschelde,met die grote boten

Echt een aanrader

Fantastisch, al 6 jaar het hele seizoen.

Theo en Ineke van Schoote
10-7-2016

Ligging: super. Sanitair: superschoon. Plaatsen: groot en goed verzorgd. Kantine: gezellig en niet duur. Activiteiten:leuk en prima geregeld. Minpunt: ontbreken van wifi. Dit ligt echter niet aan de eigenaar maar aan de provider.

Gezellig en fantastisch in het algemeen

Maria Urdiales
8-7-2016

Organisatie, accommodatie voor jong en oud, personeel, diensten, omgeving voor jong en oud, onderhoud, sfeer, veiligheid ook in speelgelegenheden voor kinderen.... etc, zijn uitstekend!. Aangrenzend met zee en bos, uitstekend voor wandelen en fietsen. Zou niet weten wat niet goed is: voel me door het geheel aangetrokken om mijn vrijetijd daar door te brengen.

Zeer Fijn

Voskamp
5-7-2016

Hele gezellige camping ,zeer schoon en klantvriendelijk

Het is er fantastisch heerlijk rustig en gezellig.

Casper Hofman
5-7-2016

Je kan er heerlijk ontspannen en genieten van de natuur, er lopen paarden die je mag aaien en stad en strand is lekker dichtbij, er zijn wat regeltjes maar daar heb ik geen problemen mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karnemelkshoek in Ritthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karnemelkshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.