Camping Karnemelkshoek

Camping Karnemelkshoek
9,3

81 reviews over Camping Karnemelkshoek in het Nederlands

Gezellige camping eigenaar en camping gast heb drie week gestaan

Zwembad op loopafstand in de schelde waar ook de gehele dag bedrijvigheid van grote schepen is

Met het mooie weer dat we hadden en gezellige thee,koffiehuis vloog onze vakantie om.

Geweldig!

Ro
1-9-2016

Mooie week hier gestaan met onze caravan en onze 3 kids. Alles netjes verzorgt de eigenaren zijn super behulpzaam niks is ze teveel. Omgeving is super je zit direct aan het bos en strand dus wandelen en fietsen kan perfect vanaf hier.

Super plek!!

Angelique
1-9-2016

Alles is keurig verzorgt echt tot in de puntjes!

Heerlijke rustige maar zeer gezellige camping direct onderaan de duinen en vrijwel naast het bos. Ook fietsers kunnen hier hun hart ophalen!

Deze camping is echt een aanrader!!

Fantastisch de vele activiteiten

Vermeulen
8-8-2016

In de vakantie in de maand juli en begin augustus werd er veel georganiseerd voor de kinderen knutselen, poffertjes eten en kleurplaat kleuren en een ieder had prijs.

Voor de volwassenen bingo, uit eten met fiets tocht, boerengolf met daarna zingen met een duo en een ieder krijgt een boek met de songteksten en mag een ieder meezingen. En de laatste zondag life muziek op het terras.

Fantastische vakantie gehad!!

Diana
30-7-2016

Een gezellige familie camping net groot genoeg om je kinderen vrij te laten spelen. Zeer schoon sanitair.Gezellige vriendelijke mensen. Vanaf de camping leuke activiteiten ondernomen. Dichtbij bos en zee kortom het was voor ons genieten. We komen zeker een keer terug.

Heel Gezellig gehad

wecajoro
30-7-2016

Wij hebben genoten tijdens het verblijf op de Karnemelkshoek, we zijn uit gerust. We hebben genoten van de zee en het strand. Vooral ook onze hond. En de kinderen waren niet van de skelters en de trampoline af te krijgen. Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld dus voor ons een TOP vakantie.

mooie camping

leo en sjaan
24-7-2016

Fijne camping mooie Plaatsen rustig en schoon

Prachtige camping in een mooi gelegen gebied.

Mati Kole
23-7-2016

Gezellige kantine. Er worden activiteiten gedaan voor de gasten.

geweldig

Tonny en Michel Scheepers
21-7-2016

Je kunt vanaf de camping mooie fietstochten maken langs de Westerschelde waar de grote zeeschepen langs komen. Ook kan je er heerlijk wandelen in het bos. Ook worden er gezellige activiteiten georganiseerd.

We gaa'n zeker weer eens terug

Lian valkenaars
21-7-2016

Rustige nette verzorgde camping met hele ruime plaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karnemelkshoek in Ritthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karnemelkshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.