Camping Karnemelkshoek

81 reviews over Camping Karnemelkshoek in het Nederlands

Hele leuke camping

Vermeulen
7-8-2017

Dat het een mooie rustige camping is.

Erg kindvriendelijk en leuke activiteiten

Geweldig!!!

Fam Oonincx - Coenen
6-8-2017

Heel erg gezellig en kindvriendelijk mijn kinderen hebben het hier erg naar hun zin gehad!

Fam Coenen
6-8-2017

Alles is hier goed verzorgd en de sfeer is hier uitstekend

al jaren geweldig

fam. Harmsen
5-8-2017

Wij zijn al jaren vaste gasten op de camping. Wij hebben het er nog steeds naar ons zin . Er wordt zeker in het hoogseizoen veel georganiseerd. Zoals BBQ -High tea - Paasontbijt-wafels bakken - koningsdag en nog veel meer ook voor de kinderen wordt er van alles georganiseerd een dikke 10 . Het is geweldig

Zeer goed

Mandy
28-7-2017

sommige plekjes hou ik liever voor mijzelf.

Omdat het er zo mooi is ik mij zo er goed bij voel.

Omdat ik er zo geniet en omdat de mensen er zo aardig zijn.

Dit is precies zo een plekje.

De rust de ruimte en het zeer schone wc/douche ruimte .

De fijne en veilige speelplek voor de kinderen.

De activiteiten die gedaan worden om het een ieder naar zijn zin te maken.

Kortom wij hebben zeer genoten van de tijd op de camping Karnemelkshoek .

Maar ssstttt niet verder vertellen he anders is er geen plek meer😜.

Hier gaan we nooit meer weg!

Peter en Marianne Jopse
27-6-2017

Minicamping gelegen aan het Ritthemse strand .

Van alles te doen en zeer klantgericht en vriendelijke eigenaars, personeel en vrijwilligers.

Mooi gelegen en echt voor een minicamping is het een perfecte accommodatie.

Kort gelegen aan Middelburg, Souburg en Vlissingen.

Wij zijn er nu voor het 3e jaar en hebben het prima naar ons zin. Ook voor de kleinkinderen is er veel te doen.

En het is fantastisch onderhouden.

Super schoon en mooi gelegen camping.

Familie Eschmeijer
26-4-2017

Deze camping ligt op een heel mooi plekje vlak aan de Westerschelde.

Dicht bij Vlissingen en Middelburg, ook een mooie uitvalbasis om leuke fietstochten te maken.

Faciliteiten zijn zo schoon, alsof je thuis bent.

Mooie ruime plaatsen met vrij uitzicht. Je wordt vriendelijk ontvangen. Wij kwamen om 22.00 uur aan, even van tevoren gebeld, en we mochten de camping nog op.

Zeker voor herhaling vatbaar.

De boerderij wordt met alle dieren bij de camping betrokken. De dieren mogen door iedereen geknuffeld worden en uiteraard mogen de paarden bereden worden.

Schitterend in gezellige en sfeervolle omgeving

J. Martínez
11-4-2017

Er wordt bijgewerkt om de accommodatie nog leuker voor de bezoeker te maken. Zonnige dagen. Voelden we ons in Spanje, maar met groen, zon en water. Het bos kleedt zich fleurig!!. De gezelligheid van personeel en de dienst blijft vries en aangenaam. We voelen ons thuis, maar op vakantie!!

van ons krijgen ze 10 Je krijgt er alle hulp

wil & lies poulsen
20-2-2017

we komen hier al van 2008 met onze camper in juni 2016 moest mijn vrouw met spoed naar de artsenpost in Souburg daarna met spoed naar ziekenhuis in Goes daar wilden ze gelijk opereren maar we Limburgers en mijn vrouw wilde liever in Sittard in het ziekenhuis zijn na enige telefoontjes moesten we wel de volgende morgen ons melden om tien uur voor de operatie Jo Cevaal mede eigenaar is bij ons gebleven van 4 uur s middags tot 12 uur snachts Rinneke heeft steeds contact gehouden via de tel ook beld ze regelmatig hoe het gaat met mijn vrouw ik wil maar zeggen verdienen ze een 10 en meer Jo had ons nog met zijn luxewagen naar Sittard willen brengen we zijn in sept nog twee weken terug geweest toen het een beetje ging met mijn vrouw we zijn ons aan het verheugen op 1 april tot 2 jullie op Karnemelkshoek 2017 we iedereen aanraden als je een verzorgde en een gezelligge vacantie wil hebben moet je Rinneko & Jo zijn

RINNEKE & JO BEDANK VOOR ALLES

DE LIMBURGES WIL & LIES

Fantastische camping

P.den outer
7-1-2017

Vriendelijke mensen en mooie omgeving. Veel activiteiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karnemelkshoek in Ritthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karnemelkshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.