Camping Karnemelkshoek

Meer camping info
Tonen op kaart

82 reviews over Camping Karnemelkshoek

• 8Harry20-08-2017

Rustige camping aan de dijk van de Westerschelde

Deze camping was voor ons perfect gelegen om langs de de dijk te wandelen om lekker uit te waaien. Daarnaast kun je vanaf de camping mooie routes fietsen; de zak van Zuid-Beveland in, naar Vlissingen of via het kanaal naar Middelburg. De plaatsen zijn zeer ruim en het (gras)terrein is mooi en goed onderhouden. Het sanitair (4 toiletten en 3 douches) is (buiten de spitstijden) voldoende, al ontbrak er voor ons een urinoir, dit gemis wordt versterkt omdat de gasten van de horecagelegenheid gebruik maken van dezelfde sanitair als de campinggasten. Voor alle duidelijkheid was het sanitair altijd schoon. Het ontbreken van WIFI op de camping was voor ons 'no problem', als kan ik me voorstellen dat voor sommigen dit wel een gemis is!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Vermeulen07-08-2017

Hele leuke camping

Dat het een mooie rustige camping is. Erg kindvriendelijk en leuke activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Fam Oonincx - Coenen06-08-2017

Geweldig!!!

Heel erg gezellig en kindvriendelijk mijn kinderen hebben het hier erg naar hun zin gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Fam Coenen06-08-2017

Alles is hier goed verzorgd en de sfeer is hier uitstekend

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 10fam. Harmsen05-08-2017

al jaren geweldig

Wij zijn al jaren vaste gasten op de camping. Wij hebben het er nog steeds naar ons zin . Er wordt zeker in het hoogseizoen veel georganiseerd. Zoals BBQ -High tea - Paasontbijt-wafels bakken - koningsdag en nog veel meer ook voor de kinderen wordt er van alles georganiseerd een dikke 10 . Het is geweldig

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Mandy28-07-2017

Zeer goed

sommige plekjes hou ik liever voor mijzelf. Omdat het er zo mooi is ik mij zo er goed bij voel. Omdat ik er zo geniet en omdat de mensen er zo aardig zijn.

Dit is precies zo een plekje. De rust de ruimte en het zeer schone wc/douche ruimte . De fijne en veilige speelplek voor de kinderen. De activiteiten die gedaan worden om het een ieder naar zijn zin te maken.

Kortom wij hebben zeer genoten van de tijd op de camping Karnemelkshoek .

Maar ssstttt niet verder vertellen he anders is er geen plek meer😜.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Peter en Marianne Jopse27-06-2017

Hier gaan we nooit meer weg!

Minicamping gelegen aan het Ritthemse strand . Van alles te doen en zeer klantgericht en vriendelijke eigenaars, personeel en vrijwilligers. Mooi gelegen en echt voor een minicamping is het een perfecte accommodatie. Kort gelegen aan Middelburg, Souburg en Vlissingen. Wij zijn er nu voor het 3e jaar en hebben het prima naar ons zin. Ook voor de kleinkinderen is er veel te doen. En het is fantastisch onderhouden.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Familie Eschmeijer26-04-2017

Super schoon en mooi gelegen camping.

Deze camping ligt op een heel mooi plekje vlak aan de Westerschelde. Dicht bij Vlissingen en Middelburg, ook een mooie uitvalbasis om leuke fietstochten te maken.

Faciliteiten zijn zo schoon, alsof je thuis bent. Mooie ruime plaatsen met vrij uitzicht. Je wordt vriendelijk ontvangen. Wij kwamen om 22.00 uur aan, even van tevoren gebeld, en we mochten de camping nog op. Zeker voor herhaling vatbaar. De boerderij wordt met alle dieren bij de camping betrokken. De dieren mogen door iedereen geknuffeld worden en uiteraard mogen de paarden bereden worden.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10J. Martínez11-04-2017

Schitterend in gezellige en sfeervolle omgeving

Er wordt bijgewerkt om de accommodatie nog leuker voor de bezoeker te maken. Zonnige dagen. Voelden we ons in Spanje, maar met groen, zon en water. Het bos kleedt zich fleurig!!. De gezelligheid van personeel en de dienst blijft vries en aangenaam. We voelen ons thuis, maar op vakantie!!

Gereisd met partner in april 2017

• 10wil & lies poulsen20-02-2017

van ons krijgen ze 10 Je krijgt er alle hulp

we komen hier al van 2008 met onze camper in juni 2016 moest mijn vrouw met spoed naar de artsenpost in Souburg daarna met spoed naar ziekenhuis in Goes daar wilden ze gelijk opereren maar we Limburgers en mijn vrouw wilde liever in Sittard in het ziekenhuis zijn na enige telefoontjes moesten we wel de volgende morgen ons melden om tien uur voor de operatie Jo Cevaal mede eigenaar is bij ons gebleven van 4 uur s middags tot 12 uur snachts Rinneke heeft steeds contact gehouden via de tel ook beld ze regelmatig hoe het gaat met mijn vrouw ik wil maar zeggen verdienen ze een 10 en meer Jo had ons nog met zijn luxewagen naar Sittard willen brengen we zijn in sept nog twee weken terug geweest toen het een beetje ging met mijn vrouw we zijn ons aan het verheugen op 1 april tot 2 jullie op Karnemelkshoek 2017 we iedereen aanraden als je een verzorgde en een gezelligge vacantie wil hebben moet je Rinneko & Jo zijn

RINNEKE & JO BEDANK VOOR ALLES

DE LIMBURGES  WIL & LIES

Gereisd met partner in april 2016

10 tips over Camping Karnemelkshoek

• karina polderman, 12-05-2014

als je van rust houdt en een mooie ruime plek wilt is dit een grote aanrader

• een tevreden gast, 15-07-2014

Partijtje boerengolf spelen op de camping

• Fam. Harmsen, 10-05-2012

gezelligheid tijdens de activiteiten in de kantine zoals de bingo het paasdiner, de BBQ , wafels bakken, play backshow, en het oranje bal en de snert avond en natuurlijk de boerengolf niet vergeten

1 vraag over Camping Karnemelkshoek

• C.W. Joosse, 04-11-2016

stacaravan

Zijn er ook plaatsen voor en stacaravan, aangesloten op Gas, water, elektra?

C.W. Joosse Oranjeplein 70 4388 AH Oost-Souburg

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50