Rustige camping aan de dijk van de Westerschelde

Review geschreven door Harry

Rustige camping aan de dijk van de Westerschelde

Harry
20-8-2017

Deze camping was voor ons perfect gelegen om langs de de dijk te wandelen om lekker uit te waaien. Daarnaast kun je vanaf de camping mooie routes fietsen; de zak van Zuid-Beveland in, naar Vlissingen of via het kanaal naar Middelburg.

De plaatsen zijn zeer ruim en het (gras)terrein is mooi en goed onderhouden. Het sanitair (4 toiletten en 3 douches) is (buiten de spitstijden) voldoende, al ontbrak er voor ons een urinoir, dit gemis wordt versterkt omdat de gasten van de horecagelegenheid gebruik maken van dezelfde sanitair als de campinggasten. Voor alle duidelijkheid was het sanitair altijd schoon.

Het ontbreken van WIFI op de camping was voor ons 'no problem', als kan ik me voorstellen dat voor sommigen dit wel een gemis is!