Camping Karnemelkshoek

81 reviews over Camping Karnemelkshoek in het Nederlands

Super

Marije van meeteren
8-9-2018

Zeer mooie,schone en gezellige camping.Gastvrije en behulpzame eigenaren.Gezellige kantine met regelmatig leuke activiteiten

Nooit meer

Jean
2-9-2018

Zelden zo'n campingbaas gezien.

Wel mogen betalen maar geen gebruik mogen maken van het sanitair.

Om 23:30 een scheldkannonade tegen een gast omdat die naar huis wilde.

Vervolgens de camping afzetten zodat niemand het terrein meer kon verlaten..

Hallo, wederrechtelijke vrijheidsberoving.

Hier komen wij dus nooit meer.

Hopen nog vaak terug te kunnen komen.

Fam Bongers
1-6-2018

super gezellig , rustig gelegen , netjes en vriendelijke uitbaters.

Hun dialect is voor ons moeilijk te verstaan , maar wel leuk.

Leuke rustige camping

Vermeulen
9-12-2017

Het is een mooie gezellige camping.

Het toiletgebouw is netjes en superschoon.

Met regelmaat werd er wat georganiseerd.

Ook voor de kinderen werd er door de dochter knutsel middag georganiseerd.

De plaatsen Middelburg en Vlissingen zijn langs mooie fietsroutes goed te bereiken.

De camping heeft grote plaatsen .

De kleinste plek is 150m2

Ook de eigenaren zijn heel aardig en nemen tijd voor een praatje of voor gestelde vragen.

De Westerschelde ligt op 300 meter lopen van de camping.

Hier komen grote schepen heel dicht langs de kust varen.

In het bos en langs de zeedijk kan je heerlijk wandelen.

Al met al een.mooie camping met een gezellige kantine .

Ouders met kleine kinderen kunnen een plaats reserveren vlak bij de leuke speeltuin.

Auto's zijn niet toegestaan op de camping.

De eigenaar brengt de caravan met een grasmaaier naar de plaats dit doet hij ook weer bij vertrek.

Karnemelkshoek heel Lekker Drinken en Eten.

Nils Martinez Urdiales
3-9-2017

Ik vond heel Goed en Prima!

een fijne prachtig gelegen minicamping

Mati en Henk Kole
28-8-2017

Schitterend gelegen aan de zee, goed onderhouden, prachtige grasmat en zeer schone douches en toiletten

Een gezellige kantine waar regelmatig activiteiten zijn voor kinderen en volwassenen

geweldige mooie camping

Fam Koller
25-8-2017

de camping ziet er netjes uit, schone toiletten , grote plekken, in de kantine is vaak wat te doen zoals zingen , bingo voor klein en groot, knutselen ,paard rijden ,speelhok voor de kinderen , en een gezellige camping en een gezellig team mensen om voor iedereen klaar testaan ,

Heerlijke camping voor jonge gezinnen

Kim
24-8-2017

Heerlijk aan de zee met een bos. Mooie grote sta plekken Leuke speelgelegenheden voor de kinderen en geregeld leuke animatie geregeld door de dochter hele vriendelijke mensen en schoon sanitair. Wat wil je nog meer. Wij hebben in ieder geval genoten bijna 3 weken lang.

Top camping

Patrick voorham
24-8-2017

Karnemelkshoek is echt een leuke top camping die met de ruime plaatsen ,vriendelijkheid, en de zeer goede hygiëne en alles er omheen ons echt verpest heeft en het bij een ander niet zo gauw meer goed zou zijn heerlijke vakantie gehad met drie kleine kinderen

Deze camping was voor ons perfect gelegen om langs de de dijk te wandelen om lekker uit te waaien. Daarnaast kun je vanaf de camping mooie routes fietsen; de zak van Zuid-Beveland in, naar Vlissingen of via het kanaal naar Middelburg.

De plaatsen zijn zeer ruim en het (gras)terrein is mooi en goed onderhouden. Het sanitair (4 toiletten en 3 douches) is (buiten de spitstijden) voldoende, al ontbrak er voor ons een urinoir, dit gemis wordt versterkt omdat de gasten van de horecagelegenheid gebruik maken van dezelfde sanitair als de campinggasten. Voor alle duidelijkheid was het sanitair altijd schoon.

Het ontbreken van WIFI op de camping was voor ons 'no problem', als kan ik me voorstellen dat voor sommigen dit wel een gemis is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karnemelkshoek in Ritthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karnemelkshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.