Camping Hof Maire

Meer camping info

28 reviews over Camping Hof Maire

• 8familie weijer03-05-2011

Costa De Rillandia!

Wat hebben we genoten op Camping hof Maire, de vriendelijkheid, de gastvrijheid, de kinderen die heerlijk kunnen spelen, skelters, trampoline, zwembad, zandbak alles op kijk-afstand voor ouders, super! Genoten van het fietsen langs de westerschelde en slik-lopen en met het zonnetje erbij was het volop genieten! Een echte aanrader voor een paar dagen tussen uit....

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9wout25-04-2011

Super!!!

We hebben het weer heerlijk gehad in Rilland. De paasdagen waren zonovergoten en de kinderen hebben zich uitgeleefd op de (gratis) skelters en de trampo. Ook werd er een badje opgezet waar de kinderen in konden afkoelen. Het sanitair is schoon. Eerste paasdag kwam de paashaas langs en kregen we koffie. Gezellig dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Wouter22-01-2010

Super!

Wij komen al een aantal jaren op deze camping. De kinderen genieten! Wat wij heel fijn vinden is dat de kinderen lekker kunnen spelen op het veld. Skelters, trampoline, zandbak, klimrek, schommels en bij mooi weer een badje! Je kunt dus voor je caravan zitten en lekker naar de spelende kinderen kijken. Veilig! Het sanitair wordt goed bijgehouden. Wij hebben alweer zin in de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Fam. Spruijt13-04-2009

Super

Hele goede camping. Veel te doen. Aardige mensen. Vorig jaar zijn we met onze kinderen op deze camping geweest. Kinderen hadden het prima naar hun zin, dus wij ook! Schoon sanitair, wat wij heel belangrijk vinden. Om de paar dagen kwam er een ijsboer langs. Heerlijk!!! Dit jaar gaan we weer en dan voor een hele maand!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 9harry11-08-2008

Topper

Als je van rust houdt een prima camping. Zeer vriendelijk en gastvrij

Gereisd met familie in juli 2007

• 8kurt13-05-2008

Wij hebben deze camping bezocht met 2 kleine kinderen. Het paradijs op aarde. In de omgeving niet veel te zien, maar prachtig om te fietsen of te wandelen. Zeer vriendelijke eigenaars. Wij komen zeker terug!

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Henk02-03-2008

Een rustige camping op een actief akkerbouwbedrijf. Veel mogelijkheden in de omgeving om te fietsen, te wandelen, te zwemmen, etc.

Gereisd met vrienden in maart 2008

1 tip over Camping Hof Maire

• Doeke VIsser, 20-05-2013

Camping Hof Maire is een prachtige uitvalsbasis voor een dagje naar Vlissingen, Middelburg, Vere, Yerseke, (waar je heerlijk Vis kunt eten in de Viskeeten aan de havens).

0 vragen over Camping Hof Maire

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50