Camping Hof Maire

• 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

32 reviews over Camping Hof Maire

• 9Doeke VIsser19-05-2013

Fijne plek, heel hartelijke ontvangst PRIMA !

Camping Hof Maire Rilland van Marieke en Jeroen is ons uitstekend bevallen, met open armen werden we warm onthaald door deze lieve mensen ook de ouders en andere gasten waren erg hartelijk naar ons als nieuwkomers. Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan. Heerlijk Jeu de Boule gespeeld met andere gasten waarbij we werden voorzien van koffie met koek, echt geweldig. In de omgeving kun je prachtig fietsen en alle kanten uit. Echt een Aanrader. Wat het uitzicht betreft, rondom ruim zicht op de omgeving, en toch moot beschutte plekken op het camping veld, waarop centraal Jeu de Boule parcours en speelruimte voor kinderen. Wij komen dus zeker nog eens terug. Prijs kwaliteitverhouding is prima, en de campingbeheerders erg behulpzaam en dienstverlenend ingesteld.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Kees en SJAN02-07-2012

Heerlijk altijd het mooiste plekje

Wij zijn vaste bezoekers van de camping en we vermaken ons er uitstekend

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Wout14-06-2012

Top camping

Al jaren komen wij in de zomer een weekje op deze camping. Het zijn ruime plaatsen op een gezellig kampeerveld. (vaste plaatsen liggen op het achterste deel) Wij zijn een gezin met jonge kinderen (6 en 8 jaar) De kinderen genieten van de trampo, skelteres (gratis), zandbak enz. en wij kunnen rustig vanaf de caravan naar de kinderen kijken. Er is veel te doen in de omgeving en de aardige eigenaren organiseren soms een fietstocht of slikloop. Het sanitair wordt goed schoongehouden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Merijn29-05-2012

Paradijsje voor kleine kinderen en hun ouders!

De camping bestaat uit een groot vierkant grasveld. De plaatsen zijn verdeeld langs de rand en in het midden van het veld heb je een kinderspeelplaats met trampoline, schommels, zandbak, skelters en een tafeltennistafel. Alle plaatsen kijken hier op uit en vanuit je luie stoel kan je dus je kindje in de gaten houden. Ideaal!

Bij warm weer zet de eigenaar een opblaaszwembad neer voor de nodige verkoeling.

Ik heb hier twee nachten gestaan met mijn zoontje van 3,5 en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Lekker rustig, overzichtelijk en gezellig.

Let op: in de buurt is vrijwel niets te doen. Als je echt een dagje uit wil dan heb je daar de auto voor nodig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8familie weijer03-05-2011

Costa De Rillandia!

Wat hebben we genoten op Camping hof Maire, de vriendelijkheid, de gastvrijheid, de kinderen die heerlijk kunnen spelen, skelters, trampoline, zwembad, zandbak alles op kijk-afstand voor ouders, super! Genoten van het fietsen langs de westerschelde en slik-lopen en met het zonnetje erbij was het volop genieten! Een echte aanrader voor een paar dagen tussen uit....

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9wout25-04-2011

Super!!!

We hebben het weer heerlijk gehad in Rilland. De paasdagen waren zonovergoten en de kinderen hebben zich uitgeleefd op de (gratis) skelters en de trampo. Ook werd er een badje opgezet waar de kinderen in konden afkoelen. Het sanitair is schoon. Eerste paasdag kwam de paashaas langs en kregen we koffie. Gezellig dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Wouter22-01-2010

Super!

Wij komen al een aantal jaren op deze camping. De kinderen genieten! Wat wij heel fijn vinden is dat de kinderen lekker kunnen spelen op het veld. Skelters, trampoline, zandbak, klimrek, schommels en bij mooi weer een badje! Je kunt dus voor je caravan zitten en lekker naar de spelende kinderen kijken. Veilig! Het sanitair wordt goed bijgehouden. Wij hebben alweer zin in de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Fam. Spruijt13-04-2009

Super

Hele goede camping. Veel te doen. Aardige mensen. Vorig jaar zijn we met onze kinderen op deze camping geweest. Kinderen hadden het prima naar hun zin, dus wij ook! Schoon sanitair, wat wij heel belangrijk vinden. Om de paar dagen kwam er een ijsboer langs. Heerlijk!!! Dit jaar gaan we weer en dan voor een hele maand!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 9harry11-08-2008

Topper

Als je van rust houdt een prima camping. Zeer vriendelijk en gastvrij

Gereisd met familie in juli 2007

• 8kurt13-05-2008

Wij hebben deze camping bezocht met 2 kleine kinderen. Het paradijs op aarde. In de omgeving niet veel te zien, maar prachtig om te fietsen of te wandelen. Zeer vriendelijke eigenaars. Wij komen zeker terug!

Gereisd met familie in mei 2008

Camping Hof Maire info