Camping Hof Maire

Meer camping info

28 reviews over Camping Hof Maire

• 10van zunderd19-08-2016

fantastisch!!

heerlijke rustige en gezellige camping! we hebben enorm genoten! ook de kids hebben zich heerlijk vermaakt. super vriendelijke eigenaren. we komen hier zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7AS17-08-2016

Hartelijke ontvangst, geen geweldige camping

De ontvangst was heel hartelijk! De camping is heel overzichtelijk, met een speeltuin in het midden. Er zijn veel vaste gasten.

De speeltuin is oké, niets mis mee, maar ook niet superleuk (schommelnet, trampoline, kleine zandbak en een soort speelhuisje).

Het sanitair was redelijk schoon.

In de omgeving is weinig te doen op het gebied van marktjes e.d. Ook de zee is ver weg, het strandje bij Krabbendijke is wel heel leuk!

Overall niets mis mee, maar niet een camping waar we naar terug zouden gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9de Mooij26-06-2016

Vaste plaats en geweldig

Heerlijk rustige camping met veel vaste gasten

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2016

• 10Marcel15-09-2015

Top Camping !

Wij waren er met een kleine groep 2CV vrienden, en we zijn zeer hartelijk ontvangen, waarna bij inspectie het terrein erg goed gedraineerd bleek te zijn, dus absoluut geen natte voeten tijdens het regenachtige weekend. Ook onze auto's mochten bij de tent / op het veld staan, wat voor ons wederom een dikke plus was. Op voorhand wisten we al, dat we met zo'n 15 personen gebruik mochten maken van de grote schuur, waarin we dan ook lekker gebarbecued hebben. Uit de wind en regen, en toch gezellig bij elkaar. Dus wat dat betreft; een zeer geslaagd weekend.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Catherine25-08-2013

heerlijk logeren bij Jeroen en Marieke

kleine, gezellige camping, grote plaatsen, veel speelgelegenheid voor de kids. sanitair erg proper, heel gemoedelijke sfeer. geen winkeltje of mogelijkheid tot brood bestellen maar de spar is op fietsafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Paul en Benny15-07-2013

Heerlijke rustige camping

Wat een heerlijke groene en rustigecamping! Zeer ruime plaatsen, van alle gemakken en voorzieningen voorzien. Er is een gezellig veld met seizoenplaatsen en trekkersplaatsen en er zijn zo'n 18 vaste plaatsen voor seizoenkampeerders. Deze plaatsen zijn lekker privé met hagen rondom en toch niet afgezonderd, omdat je straatjes hebt die de velden verbinden. Zo heb je toch leuk contact én veel privacy. De eigenaren zijn bijzonder (kind-)vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is zó schoon, heb ik nog nergens anders meegemaakt. En ook honden zijn welkom. Rilland zelf is maar klein en heeft niet veel eetgelegenheden, maar in de omgeving is genoeg te doen en te zien. Diverse strandjes in de omgeving en de Westerschelde is erg mooi. Wij hebben er eerst met onze tourcaravan gestaan en hebben nu besloten een stacaravan te laten plaatsen. Want ook dat kan op Camping Hof Maire.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Doeke VIsser19-05-2013

Fijne plek, heel hartelijke ontvangst PRIMA !

Camping Hof Maire Rilland van Marieke en Jeroen is ons uitstekend bevallen, met open armen werden we warm onthaald door deze lieve mensen ook de ouders en andere gasten waren erg hartelijk naar ons als nieuwkomers. Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan. Heerlijk Jeu de Boule gespeeld met andere gasten waarbij we werden voorzien van koffie met koek, echt geweldig. In de omgeving kun je prachtig fietsen en alle kanten uit. Echt een Aanrader. Wat het uitzicht betreft, rondom ruim zicht op de omgeving, en toch moot beschutte plekken op het camping veld, waarop centraal Jeu de Boule parcours en speelruimte voor kinderen. Wij komen dus zeker nog eens terug. Prijs kwaliteitverhouding is prima, en de campingbeheerders erg behulpzaam en dienstverlenend ingesteld.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Kees en SJAN02-07-2012

Heerlijk altijd het mooiste plekje

Wij zijn vaste bezoekers van de camping en we vermaken ons er uitstekend

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Wout14-06-2012

Top camping

Al jaren komen wij in de zomer een weekje op deze camping. Het zijn ruime plaatsen op een gezellig kampeerveld. (vaste plaatsen liggen op het achterste deel) Wij zijn een gezin met jonge kinderen (6 en 8 jaar) De kinderen genieten van de trampo, skelteres (gratis), zandbak enz. en wij kunnen rustig vanaf de caravan naar de kinderen kijken. Er is veel te doen in de omgeving en de aardige eigenaren organiseren soms een fietstocht of slikloop. Het sanitair wordt goed schoongehouden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Merijn29-05-2012

Paradijsje voor kleine kinderen en hun ouders!

De camping bestaat uit een groot vierkant grasveld. De plaatsen zijn verdeeld langs de rand en in het midden van het veld heb je een kinderspeelplaats met trampoline, schommels, zandbak, skelters en een tafeltennistafel. Alle plaatsen kijken hier op uit en vanuit je luie stoel kan je dus je kindje in de gaten houden. Ideaal!

Bij warm weer zet de eigenaar een opblaaszwembad neer voor de nodige verkoeling.

Ik heb hier twee nachten gestaan met mijn zoontje van 3,5 en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Lekker rustig, overzichtelijk en gezellig.

Let op: in de buurt is vrijwel niets te doen. Als je echt een dagje uit wil dan heb je daar de auto voor nodig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

1 tip over Camping Hof Maire

• Doeke VIsser, 20-05-2013

Camping Hof Maire is een prachtige uitvalsbasis voor een dagje naar Vlissingen, Middelburg, Vere, Yerseke, (waar je heerlijk Vis kunt eten in de Viskeeten aan de havens).

0 vragen over Camping Hof Maire

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50