Camping Hof Maire

Meer camping info

32 reviews over Camping Hof Maire

• 2019
    8Fam van Mechelen19-06-2019

Zeker een fijne camping om op terug te komen .

Wij zijn hier met onze kleinkinderen van 2 en 5 jaar en hun ouders geweest . De kleinkinderen konden zich goed vermaken in de speeltuin, waarop wij vanuit onze plaats een goed uitzicht hadden. Wij hebben daardoor samen een fijn weekend gehad mede doordat de rustige camping mooi is met een goede sanitaire voorziening . De eigenaren zijn vriendelijke mensen die zich regelmatig laten zien op de camping om een praatje te maken en te vragen of het naar de zin is. Deze camping is zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen en nog betaalbaar ook wat toch ook belangrijk is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

9Familie Vermazen17-09-2017

Heerlijke vakantie op een heerlijke camping

Nog nooit zo'n gastvrije camping meegemaakt. Jeroen & Marieke en Koos & Corrie maken het verschil op deze kleinschalige, groene en schone camping vlakbij het water. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen; overzichtelijke camping met enkele speeltoestellen in het midden. Onze kids waren de hele dag op sjouw: hutten bouwen, knutselen in de pipowagen, meehelpen op het land, rondje rijden op de kleine paardjes, tractorrijbewijs halen, etc. In de directe omgeving (dichtbij met auto) veel te doen; fietsen, speeltuinen, pluktuin, strandjes, water, zwembad, bioscoop. Ook leuke dorpjes en steden als Hoogerheide, Yrseke, Goes, Bergen op Zoom, Antwerpen en Roosendaal (Rosada) dichtbij met de auto. Tel daarbij de gezelligheid en vriendelijkheid van de eigenaren en je komt er zeker een keer terug, wij in ieder geval!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Weijertjes24-08-2017

Groene, rustige omgeving

Heerlijke dagen gehad op camping Hof Maire. De gastvrijheid van Marieke, Jeroen, Koos en Corrie is super! Altijd tijd voor een vriendelijk praatje op de camping. Als je iets vergeten bent wordt er altijd meegedacht voor een oplossing. Er worden leuke uitstapjes georganiseerd en je bent vrij om hieraan mee te doen. De plekken zijn mooi groen en ruim, top!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Koolhaasjes07-08-2017

Altijd geslaagde fijne kampeervakantie

Camping met super hartelijke en gastvrije  campingeigenaren Jeroen, Marieke en hun gezin en Koos en Corry. Ze zorgen ervoor dat je je thuis voelt op de gezellige en goed verzorgde camping. Ze stoppen veel van zichzelf in de goede sfeer op de camping. Hof Maire is prima uitvalbasis voor mooie uitjes en leuke activiteiten. ook op camping zelf worden leuke dingen georganiseerd.

Hof Maire heeft nette plaatsen, zicht op de spelende kinderen en heeft ruime plaatsen. Speelterrein ligt in het midden. (Met trampoline en andere speelattributen). Er zijn ook skelters en er is een 'pipowagen' waarin kinderen naar hartelust kunnen knutselen. Sanitair: goed en schoon; dagelijks goed schoongehouden. Er is een washok, mét spoelbak, wasmachine en centrifuge. Ook is er wifi op Camping Hof Maire.

Hof Maire is gezellig, bruisend doch relaxt.'s Avonds is het altijd op tijd stil. Het leven op Camping Hof Maire is puur kamperen:kinderen kunnen boerenleven van dichtbij mee maken! De omgeving schitterend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10van zunderd19-08-2016

fantastisch!!

heerlijke rustige en gezellige camping! we hebben enorm genoten! ook de kids hebben zich heerlijk vermaakt. super vriendelijke eigenaren. we komen hier zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7AS17-08-2016

Hartelijke ontvangst, geen geweldige camping

De ontvangst was heel hartelijk! De camping is heel overzichtelijk, met een speeltuin in het midden. Er zijn veel vaste gasten.

De speeltuin is oké, niets mis mee, maar ook niet superleuk (schommelnet, trampoline, kleine zandbak en een soort speelhuisje).

Het sanitair was redelijk schoon.

In de omgeving is weinig te doen op het gebied van marktjes e.d. Ook de zee is ver weg, het strandje bij Krabbendijke is wel heel leuk!

Overall niets mis mee, maar niet een camping waar we naar terug zouden gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9de Mooij26-06-2016

Vaste plaats en geweldig

Heerlijk rustige camping met veel vaste gasten

Gereisd met partner in april 2016

• 10Marcel15-09-2015

Top Camping !

Wij waren er met een kleine groep 2CV vrienden, en we zijn zeer hartelijk ontvangen, waarna bij inspectie het terrein erg goed gedraineerd bleek te zijn, dus absoluut geen natte voeten tijdens het regenachtige weekend. Ook onze auto's mochten bij de tent / op het veld staan, wat voor ons wederom een dikke plus was. Op voorhand wisten we al, dat we met zo'n 15 personen gebruik mochten maken van de grote schuur, waarin we dan ook lekker gebarbecued hebben. Uit de wind en regen, en toch gezellig bij elkaar. Dus wat dat betreft; een zeer geslaagd weekend.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Catherine25-08-2013

heerlijk logeren bij Jeroen en Marieke

kleine, gezellige camping, grote plaatsen, veel speelgelegenheid voor de kids. sanitair erg proper, heel gemoedelijke sfeer. geen winkeltje of mogelijkheid tot brood bestellen maar de spar is op fietsafstand.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Paul en Benny15-07-2013

Heerlijke rustige camping

Wat een heerlijke groene en rustigecamping! Zeer ruime plaatsen, van alle gemakken en voorzieningen voorzien. Er is een gezellig veld met seizoenplaatsen en trekkersplaatsen en er zijn zo'n 18 vaste plaatsen voor seizoenkampeerders. Deze plaatsen zijn lekker privé met hagen rondom en toch niet afgezonderd, omdat je straatjes hebt die de velden verbinden. Zo heb je toch leuk contact én veel privacy. De eigenaren zijn bijzonder (kind-)vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is zó schoon, heb ik nog nergens anders meegemaakt. En ook honden zijn welkom. Rilland zelf is maar klein en heeft niet veel eetgelegenheden, maar in de omgeving is genoeg te doen en te zien. Diverse strandjes in de omgeving en de Westerschelde is erg mooi. Wij hebben er eerst met onze tourcaravan gestaan en hebben nu besloten een stacaravan te laten plaatsen. Want ook dat kan op Camping Hof Maire.

Gereisd met partner in januari 2013

Camping Hof Maire info