Camping Hof Maire

Meer camping info

31 reviews over Camping Hof Maire

• 9Jan en jennie11-07-2020

nette en schone camping

Vriendelijke ontvangst van de eigenaresse. Net en schoon sanitair Mooie omgeving Grote plek voor onze camper Kindvriendelijk

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Familie Bos met vrienden18-06-2020

Een warm welkom voor onze groep!

Bij het boeken een goed contact. Een warm welkom voor onze groep. Een mooie en rustige camping met ruime plaatsen. Ook het opzetten van onze partytent was geen enkel probleem. Met de fiets zo in het dorp. Dicht bij de Westerschelde waar de zeeschepen bijna over je schoenen varen. We hebben een heerlijk weekend gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Fam van Bussel-Verlijsdonk06-04-2020

Heerlijk!

Ontzettend fijne, schone en relaxte camping! Wij verbleven met onze dochter van 5 en die heeft de tijd van haar leven gehad. Als alles het toelaat gaan we dit jaar weer. Heerlijke plaatsen met mooi dik gras dat viel ons meteen op. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en organiseren van allerhande leuke activiteiten, voor kinderen maar ook voor volwassenen. Gemoedelijke sfeer op de camping en veel te spelen voor kinderen. Erg overzichtelijk ook, dat is voor ouders met kleine kinderen fijn, dan heb je zelf ook meer rust. Genoeg te doen in omgeving. Iedere morgen verse broodjes halen bij de Spar in Rilland! Lieve Marieke en Jeroen jullie zijn oprecht toppers!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2019
    9Miranda Compagne-Wind20-08-2019

Fantastische mini-camping!

Wat een geweldige camping! Heel gastvrij! Mooie ruime plaats voor de caravan en luifel. Sanitair is goed en schoon! De eigenaren doen er alles aan om je vakantie zo fijn mogelijk te maken. Dichtbij Goes en Yerseke. Dichtbij het station, als je de auto wilt laten staan... Mooie fietsroutes, wel met de wind die erbij hoort in Zeeland.. Onze hond was ook welkom, deze heeft het ook erg naar de zin gehad, en is geknuffeld door veel gasten.. centraal gelegen ook om België te bezoeken of Brabant. Warme en gezellige sfeer op de camping. Kortom een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gonny en Kevin13-08-2019

Heerlijk

Ik heb een stacaravan gehuurd op de camping.. ideaal met alles erop en eraan en betaalbaar! Toilet, douche, 2 slaapgelegenheden. Grote afgebakende plek met gezellige tuinset en parasol. Hele vriendelijke, rustige camping met gezellige mensen en eigenaren. Het sanitaire gebouw is schoon en netjes. Mooie fiets omgeving. Er worden ook gezellige avonden georganiseerd. Ik heb een fijne relaxte week vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jean en Danielle09-08-2019

Komen zeker terug

Hele fijne camping Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren Mooi en schoon sanitair Grote plaatsen Geweldige ligging om Yerseke Middelburg Vlissingen Goes etc te bezoeken Echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jan en Marlijn Kappers03-08-2019

geweldig

Wat een fijne minicamping en zo gastvrij.Deze zomer op 4 minicampings gestaan, maar nergens zo gastvrij ,mooie ruime plaatsen en goed sanitair. Meestal lijken de plaatsje altijd mooier dan het is, maar op deze camping ziet het er echt zo goed uit. Een camping waar de mensen je nog groeten en een praatje met je maken . Ook voor kinderen tot 12 jaar is het echt een hele fijne camping met een leuke speelplaats en pipowagen, waar ze kunnen knutselen. Bedankt voor de fijne dagen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Niek De Groot10-07-2019

Geweldig!

We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten zelf een plekje uitkiezen voor onze tent.De plaats is erg ruim, dichtbij het sanitair wat keurig verzorgd en schoon is en naast de speeltuin dus zicht op onze dochter.Alles kan en mag en onze dochter mocht mee paardrijden waarvan ze genoot! De camping ligt centraal en er is genoeg te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Hilda25-06-2019

Als er een modern groter toiletgebouw komt, missch

Camping met veel 60 plussers . Voor gezinnen met kinderen is er weinig te doen in de speeltuin. Toilet gebouw is gedateerd, en tijdens ons verblijf was er 1 dames toilet open, andere was al 5 dagen dicht. Veel te weinig als het druk is tijdens de weekenden. Ook betalen met muntjes voor warm water is toch echt niet meer van deze tijd!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Fam van Mechelen19-06-2019

Zeker een fijne camping om op terug te komen .

Wij zijn hier met onze kleinkinderen van 2 en 5 jaar en hun ouders geweest . De kleinkinderen konden zich goed vermaken in de speeltuin, waarop wij vanuit onze plaats een goed uitzicht hadden. Wij hebben daardoor samen een fijn weekend gehad mede doordat de rustige camping mooi is met een goede sanitaire voorziening . De eigenaren zijn vriendelijke mensen die zich regelmatig laten zien op de camping om een praatje te maken en te vragen of het naar de zin is. Deze camping is zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen en nog betaalbaar ook wat toch ook belangrijk is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019