Camping Hof Maire

Tonen op kaart

28 reviews over Camping Hof Maire

• 9Miranda Compagne-Wind20-08-2019

Fantastische mini-camping!

Wat een geweldige camping! Heel gastvrij! Mooie ruime plaats voor de caravan en luifel. Sanitair is goed en schoon! De eigenaren doen er alles aan om je vakantie zo fijn mogelijk te maken. Dichtbij Goes en Yerseke. Dichtbij het station, als je de auto wilt laten staan... Mooie fietsroutes, wel met de wind die erbij hoort in Zeeland.. Onze hond was ook welkom, deze heeft het ook erg naar de zin gehad, en is geknuffeld door veel gasten.. centraal gelegen ook om België te bezoeken of Brabant. Warme en gezellige sfeer op de camping. Kortom een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gonny en Kevin13-08-2019

Heerlijk

Ik heb een stacaravan gehuurd op de camping.. ideaal met alles erop en eraan en betaalbaar! Toilet, douche, 2 slaapgelegenheden. Grote afgebakende plek met gezellige tuinset en parasol. Hele vriendelijke, rustige camping met gezellige mensen en eigenaren. Het sanitaire gebouw is schoon en netjes. Mooie fiets omgeving. Er worden ook gezellige avonden georganiseerd. Ik heb een fijne relaxte week vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jean en Danielle09-08-2019

Komen zeker terug

Hele fijne camping Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren Mooi en schoon sanitair Grote plaatsen Geweldige ligging om Yerseke Middelburg Vlissingen Goes etc te bezoeken Echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jan en Marlijn Kappers03-08-2019

geweldig

Wat een fijne minicamping en zo gastvrij.Deze zomer op 4 minicampings gestaan, maar nergens zo gastvrij ,mooie ruime plaatsen en goed sanitair. Meestal lijken de plaatsje altijd mooier dan het is, maar op deze camping ziet het er echt zo goed uit. Een camping waar de mensen je nog groeten en een praatje met je maken . Ook voor kinderen tot 12 jaar is het echt een hele fijne camping met een leuke speelplaats en pipowagen, waar ze kunnen knutselen. Bedankt voor de fijne dagen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Niek De Groot10-07-2019

Geweldig!

We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten zelf een plekje uitkiezen voor onze tent.De plaats is erg ruim, dichtbij het sanitair wat keurig verzorgd en schoon is en naast de speeltuin dus zicht op onze dochter.Alles kan en mag en onze dochter mocht mee paardrijden waarvan ze genoot! De camping ligt centraal en er is genoeg te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Hilda25-06-2019

Als er een modern groter toiletgebouw komt, missch

Camping met veel 60 plussers . Voor gezinnen met kinderen is er weinig te doen in de speeltuin. Toilet gebouw is gedateerd, en tijdens ons verblijf was er 1 dames toilet open, andere was al 5 dagen dicht. Veel te weinig als het druk is tijdens de weekenden. Ook betalen met muntjes voor warm water is toch echt niet meer van deze tijd!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Fam van Mechelen19-06-2019

Zeker een fijne camping om op terug te komen .

Wij zijn hier met onze kleinkinderen van 2 en 5 jaar en hun ouders geweest . De kleinkinderen konden zich goed vermaken in de speeltuin, waarop wij vanuit onze plaats een goed uitzicht hadden. Wij hebben daardoor samen een fijn weekend gehad mede doordat de rustige camping mooi is met een goede sanitaire voorziening . De eigenaren zijn vriendelijke mensen die zich regelmatig laten zien op de camping om een praatje te maken en te vragen of het naar de zin is. Deze camping is zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen en nog betaalbaar ook wat toch ook belangrijk is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2017
    9Familie Vermazen17-09-2017

Heerlijke vakantie op een heerlijke camping

Nog nooit zo'n gastvrije camping meegemaakt. Jeroen & Marieke en Koos & Corrie maken het verschil op deze kleinschalige, groene en schone camping vlakbij het water. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen; overzichtelijke camping met enkele speeltoestellen in het midden. Onze kids waren de hele dag op sjouw: hutten bouwen, knutselen in de pipowagen, meehelpen op het land, rondje rijden op de kleine paardjes, tractorrijbewijs halen, etc. In de directe omgeving (dichtbij met auto) veel te doen; fietsen, speeltuinen, pluktuin, strandjes, water, zwembad, bioscoop. Ook leuke dorpjes en steden als Hoogerheide, Yrseke, Goes, Bergen op Zoom, Antwerpen en Roosendaal (Rosada) dichtbij met de auto. Tel daarbij de gezelligheid en vriendelijkheid van de eigenaren en je komt er zeker een keer terug, wij in ieder geval!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Weijertjes24-08-2017

Groene, rustige omgeving

Heerlijke dagen gehad op camping Hof Maire. De gastvrijheid van Marieke, Jeroen, Koos en Corrie is super! Altijd tijd voor een vriendelijk praatje op de camping. Als je iets vergeten bent wordt er altijd meegedacht voor een oplossing. Er worden leuke uitstapjes georganiseerd en je bent vrij om hieraan mee te doen. De plekken zijn mooi groen en ruim, top!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Koolhaasjes07-08-2017

Altijd geslaagde fijne kampeervakantie

Camping met super hartelijke en gastvrije  campingeigenaren Jeroen, Marieke en hun gezin en Koos en Corry. Ze zorgen ervoor dat je je thuis voelt op de gezellige en goed verzorgde camping. Ze stoppen veel van zichzelf in de goede sfeer op de camping. Hof Maire is prima uitvalbasis voor mooie uitjes en leuke activiteiten. ook op camping zelf worden leuke dingen georganiseerd.

Hof Maire heeft nette plaatsen, zicht op de spelende kinderen en heeft ruime plaatsen. Speelterrein ligt in het midden. (Met trampoline en andere speelattributen). Er zijn ook skelters en er is een 'pipowagen' waarin kinderen naar hartelust kunnen knutselen. Sanitair: goed en schoon; dagelijks goed schoongehouden. Er is een washok, mét spoelbak, wasmachine en centrifuge. Ook is er wifi op Camping Hof Maire.

Hof Maire is gezellig, bruisend doch relaxt.'s Avonds is het altijd op tijd stil. Het leven op Camping Hof Maire is puur kamperen:kinderen kunnen boerenleven van dichtbij mee maken! De omgeving schitterend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

1 tip over Camping Hof Maire

• Doeke VIsser, 20-05-2013

Camping Hof Maire is een prachtige uitvalsbasis voor een dagje naar Vlissingen, Middelburg, Vere, Yerseke, (waar je heerlijk Vis kunt eten in de Viskeeten aan de havens).

0 vragen over Camping Hof Maire

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50