Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

36 Reviews over Hof Maire

• 10Yolande Brandwijk24-08-2021

Super relaxt , schoon en gezellig

Kleine camping die super schoon is zelfs geurstokjes op de wc ,waar kinderen vrolijk springen op de trampoline en fietsers het heel gezellig vinden om te overnachten Vandaar kun je het hele eiland bezoeken zelfs Antwerpen is dichtbij Ook worden er in de vakantie tijd leuke activiteiten georganiseerd, boogschieten biertje drinken in België rondje pondje met de fiets en voor de kinderen van alles in de pipowagen of rondje op de pony rijden schelpen of stenen schilderen Slib lopen met een groepje onder begeleiding Echt het bezoeken waard bij deze gezellige familie er komt echt een volgende keer

• 9Danny en Renate24-08-2021

Fantastisch!

In 1 woord Fantastisch! Wat hebben wij genoten van deze vakantie! De rust, gastvrijheid en de gemoedelijke sfeer. Onze dochter van 6 heeft haar geen minuut verveelt, en had de tijd van haar leven bij jullie! Leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen. Jeroen en MariekeKoos en CorrieEn kids...Het was top! We komen snel weer terug!

• 9Familie Weijer24-06-2021

Heerlijk!

Genoten van de ruimte, de rust en de gastvrijheid van Marieke en Jeroen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Familie de Ruiter15-08-2020

Gemoedelijk en kleinschalig

Kleinschalige camping met gemoedelijke sfeer. Je wordt zeer welkom geheten. Onze jongste dochter van 10 heeft zich goed vermaakt in de speeltuin op 't midden van het veld en met de andere aanwezige kinderen. Doordat er genoeg in de omgeving te doen is, heeft onze dochter van 14 zich ook Prim vermaakt. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad op camping Hof Maire.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Kris, Chris & Linn06-08-2020

Geweldig! Zo relaxed, kinderen amuseren zich prima

Zoveel rust en gezelligheid. Onze dochter van 8 heeft zich er heerlijk vermaakt, en wij dus ook. 1 week is echt te kort. Volgend jaar willen we weer! Jeroen & Marieke, dank je wel!

• 9Jan en jennie11-07-2020

nette en schone camping

Vriendelijke ontvangst van de eigenaresse. Net en schoon sanitair Mooie omgeving Grote plek voor onze camper Kindvriendelijk

• 8Familie Bos met vrienden18-06-2020

Een warm welkom voor onze groep!

Bij het boeken een goed contact. Een warm welkom voor onze groep. Een mooie en rustige camping met ruime plaatsen. Ook het opzetten van onze partytent was geen enkel probleem. Met de fiets zo in het dorp. Dicht bij de Westerschelde waar de zeeschepen bijna over je schoenen varen. We hebben een heerlijk weekend gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam van Bussel-Verlijsdonk06-04-2020

Heerlijk!

Ontzettend fijne, schone en relaxte camping! Wij verbleven met onze dochter van 5 en die heeft de tijd van haar leven gehad. Als alles het toelaat gaan we dit jaar weer. Heerlijke plaatsen met mooi dik gras dat viel ons meteen op. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en organiseren van allerhande leuke activiteiten, voor kinderen maar ook voor volwassenen. Gemoedelijke sfeer op de camping en veel te spelen voor kinderen. Erg overzichtelijk ook, dat is voor ouders met kleine kinderen fijn, dan heb je zelf ook meer rust. Genoeg te doen in omgeving. Iedere morgen verse broodjes halen bij de Spar in Rilland! Lieve Marieke en Jeroen jullie zijn oprecht toppers!

• 9Miranda Compagne-Wind20-08-2019

Fantastische mini-camping!

Wat een geweldige camping! Heel gastvrij! Mooie ruime plaats voor de caravan en luifel. Sanitair is goed en schoon! De eigenaren doen er alles aan om je vakantie zo fijn mogelijk te maken. Dichtbij Goes en Yerseke. Dichtbij het station, als je de auto wilt laten staan... Mooie fietsroutes, wel met de wind die erbij hoort in Zeeland.. Onze hond was ook welkom, deze heeft het ook erg naar de zin gehad, en is geknuffeld door veel gasten.. centraal gelegen ook om België te bezoeken of Brabant. Warme en gezellige sfeer op de camping. Kortom een hele fijne vakantie gehad!

• 10Gonny en Kevin13-08-2019

Heerlijk

Ik heb een stacaravan gehuurd op de camping.. ideaal met alles erop en eraan en betaalbaar! Toilet, douche, 2 slaapgelegenheden. Grote afgebakende plek met gezellige tuinset en parasol. Hele vriendelijke, rustige camping met gezellige mensen en eigenaren. Het sanitaire gebouw is schoon en netjes. Mooie fiets omgeving. Er worden ook gezellige avonden georganiseerd. Ik heb een fijne relaxte week vakantie gehad!

Camping Hof Maire info

Camping-informatie