Rilland-Bath

Reviews over Rilland-Bath

• 9Kees en SJAN02-07-2012

lekker ontspannen

heerlijk fietsen en mooi aan de schelde wel vaak veel wind

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 7gekko10-07-2010

mooie omgeving

mooie locaties om te fietsen en te zwemmen maar die friettent van calimero is echt waardeloos, kleffe halfrauwe friet ......

• 8Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Verlare-Kuiper02-07-2007

Er is een goede,schone en mooie camping.Rilland ligt tussen de Ooster en Westerschelde,erg mooi de boten te zien langs varen,van Vlissingen naar Antwerpen en v.v.Oesterdam bij W.Schelde om te surven of kite surven en zwemmen.Prima omg.om te fietsen.Er is een golfbaan.

• 8Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in juli 2007

• 8yvonne.mostert19-05-2007

In Rilland is er The Lighthouse,Jongeren centrum Avontuurlijke uitdagende Liefdevolle geestelijke inspirerende OASE. Een heerlijke rustplaats om bemoedigt verkwikt en vol van God's Heilige Geest te vullen.De vurige vrijmoedige stimulerende sfeer on planet earth download from Heaven.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 10Mike16-02-2007

Rilland daar woon in nu 13 jaar en ik heb daar nog nooit problemen gehad met mensen dus, en ik vind het er best leuk wonen en wonen misschien niet zo veel mensen maar als die mensen die er wonen kan je goed mee opschieten dus het is echt super dat ik hier mag wonen samen met al die anderen mensen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met familie in februari 2003

• 10bathse-naar12-09-2006

Ben geboren in Rilland en woon nu in Bath, tis er heerlijk wonen. Je kunt hier genieten van de omgeving, fietsroutes, wandelen langs de westerschelde enz. Als je van een rustige vakantie houd kun je hier naar toe komen. Alle dingen die je nodig hebt kun je in een straal van 20 km zeker vinden.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in september 2006

• 10ilona22-05-2006

hebben daar een leuke friet zaak heet calimero 1 nadeel was zag er niet zo mooie uit aan de zijkant maar de friet was fantastisch en de eigennaar kon je goed mee praten en wat zeker berangrijk was dat het goedkoop was

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn