Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Zwinhoeve

• 7Genieter16-06-2022

We hebben genoten! Wat een geweldige [email protected]

Ruime plaatsen. Viel op dat we de enigen waren zonder hond(en). Jammer dat er zoveel verhuuraccomodaties zijn. Kampeerders duidelijk in de minderheid. Sanitair netjes en schoon. Heerlijke vloerverwarming.

• 8Huizing31-08-2021

Wij komen zeker eens terug

Blij verrast over deze camping.. Schoon en zeer vriendelijk personeel en op een top plek. Je bent zo aan zee. Het is te lopen naar cadzand en je bent zo in België. Wel jammer dat er voor oudere jeugd niks te doen is maar gelukkig is er in de directe omgeving genoeg te zien.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam v Doren30-08-2021

Fijne, nette camping

Fijne camping, we werden leuk ontvangen met een welkomst cadeautje voor ons maar ook voor de hond. Ruime plaatsen. Sanitair prima, netjes, verwarmd en voldoende. Iedereen van het gezin krijgt een pasje, daarmee kun je het toiletgebouw binnen bij de ingang vd camping, het andere gebouw kun je zonder pas binnen. Je kunt met het pasje ongeveer 5-6 min douchen, na een break van 60 sec kun je het pasje opnieuw er in doen en kun je weer 5-6 min douchen. Werkt prima. Campingwinkeltje prima, snackbar prima. Er is ook een brasserie waar je kunt lunchen en dineren. Camping ziet er keurig netjes uit, wordt goed bijgehouden. Voor oudere jeugd is er niets te doen. Die moeten echt zichzelf vermaken. Voor kids tm 12 jaar prima. Als er ook een zwembad zou zijn dan zou het nóg idealer zijn. Van andere honden totaal geen last gehad. Een hele fijne vakantie gehad!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Fam van loon21-08-2021

Nooit meer

Erg weinig plaats overvolle camping dat is jammer. Goed gelegen nabij het Zwin. Voor wandelaars is helaas geen plaats overal wordt je door e bikers bijna omver gereden. Het wordt tijd voor gescheiden fiets en wandelpaden in Zeeland !

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Noorman10-08-2021

Slechte communicatie

Ik sta hier nu 3 nachten en het was prettig geweest, Dat ik geïnformeerd was dat er drie dagengesnoeid ging worden met tweetakt motoren. Daarnaast kreeg ik een plaats toegewezen waar de schotelantenne zeker niet werkt. Informeer dus goed alvorens je reserveert.N g

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Annelies21-10-2020

Mooie camoping op toplocatie!

Camping de Zwinhoeve is een mooie familiecamping op een toplocatie aan zee. De camping heeft goede voorzieningen: brasserie (gesloten toen wij hier verbleven i.v.m. Corona regels) en een prima winkel/snackbar. Het personeel van de winkel is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Daarnaast beschikt de camping over goed en schoon sanitair.

Wij hebben de camping in oktober bezocht en dat betekende dat het erg rustig was. daar hebben we van genoten. Deze familiecamping zullen we dan ook niet in het hoogseizoen bezoeken.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Tineke16-09-2020

Nooit meer

Ik heb geen hekel aan honden, ik heb er geen,maar het leek alsof we op n hondenkennel kampeerden, heel de dag en sommige met 2, werden de honden uitgelaten. Dat mag officieel niet op de camping🤨, maar gebeurde massaal. Dat gaat n andere hondenbezitter natuurlijk niet melden. Er is ons zeker 3x gevraagd of wij voor de 1e x kwamen, zonder hond. Ik vind dat je gewaarschuwd moet worden, en als de honden elkaar niet leuk vonden, ppppfff tsjonge wat n herrie. We zijn eerder vertrokken

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Giel25-08-2020

Op de winkel na is alles perfect

Prettige camping. Goed gelegen, goed bereikbaar. Enig nadeel zijn de prijzen en het aanbod in de zéér kleine winkel annex friterie. Ze durven zonder blikken of blozen € 18 ( a c h t t i e n €) te vragen voor Sixpack Leffe Triple en aanverwante soorten bier. € 2,30 voor n fricandel (alleez dat kan), maar € 3,30 voor n fricandel speciaal ???????? Voor de camping kom ik nog wel n keertje terug, maar winkelen ?

• 8Staat v/h sanitair
  • 8de Cortie07-08-2020

Mooie ligging

Wij hebben een camping plaats en staan er nu een week nog een week te gaan het sanitair gebouw waar wij dicht bij staan wordt een paar keer per dag schoon gemaakt en is in goede staat Complimenten aan diegene wie ze schoon maken.. De corona regels worden hier echt wel gehandhaafd en natuurlijk ligt de verantwoording ook bij je zelf zo is de middelste wasbak op de douche afgeplakt zodat je die 1,5 meter kunt waarborgen. Op iedere toilet hangt een dispenser met desinfectans om de wc te ontsmetten . Ook in het restaurant en de winkel zijn er regels . De camping is schoon. En een plus punt het ligt dicht bij het strand.

• 8Staat v/h sanitair

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)