Bed and Breakfast Veerhoeve

Niet naar verwachting

sanny
17-10-2017

Positief:

-mooie, ruime kamer en schoon. Werd tussendoor ook opgeruimd.

- mooie ligging en uiterlijk een prachtig huis/B&B

Voor verbetering vatbaar/negatief:

- ontvangst was minnetjes (als we koffie/thee wilden mochten we dat zelf zetten): niets lekkers, weinig enthousiasme.

- gastvrouw vonden we niet hartelijk. We hadden de indruk dat ze er geen zin in had.

- ontbijt was gewoontjes, geen afwisseling, geen keuzemogelijkheid (bijv. m.b.t. het eitje). Het ontbijt werd niet mooi 'aangekleed'.

- prijs - kwaliteit was zeker niet in verhouding!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Veerhoeve in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Veerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Veerhoeve scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.