Tijdelijk €25 aanbetaling

1.8OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 2.8Inrichting
  • 7.8Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Sluise Veer

• 1van Gijsel18-09-2020

Ga hier niet naar toe!

Er moet hoognodig iets aan het onderhoud van het huisje gedaan worden. Zwarte schimmel in de badkamer. Een aanrechtblad met een gapende opening, een lekkende keukenkraan, gaten in muren en plafond van de slaapkamer, zodat wespen uit een wespennest op zolder, ons in onze slaap kwamen steken. En het huis ruikt niet fris, vooral als het regent hangt er een penetrante onaangename geur in huis. Bovendien hebben we bij aankomst zelf, plakkende deurklinken en lichtknoppen schoon moeten maken. Voor ons geen fijn verblijf, we zijn ook eerder vertrokken.

• 5Peter en Paula Bosua25-05-2018

Nooit meer! Dit is werkelijk onbewoonbaar!

Mensen ga hier niet naar toe heel het huis heeft een zéér penetrante rioolgeur wat al sinds 2014 terug te vinden is in het aanwezige gastenboek. Het is een zwaar verwaarloosd jaren 50 huis met gaten en scheuren en o.a een vieze badkamer. We hadden voor 14 dagen geboekt van 19-05-2018 /2-06-2018 maar zijn de 6de dag van ellende naar huis gegaan midden in de nacht. Had die bewuste avond een douche genomen waarbij ik vervolgens doorliep naar de slaapkamer alwaar mij een verrassing stond te wachten toen ik het licht aandeed en er honderden vliegen groot en klein op het bed het plafond de muren en waar maar plaats was zaten, het was om misselijk van te worden of ik in een horrorfilm was beland! Ik riep mijn man en die schrok zo hard en zei we vertrekken linea recta naar huis. Er had geen raam opengedaan niks. Eigenaar gebeld om restitutie voor de overige 8 dagen te vragen maar hij dacht er nog niet aan vliegennestje kan gebeuren .

Vakantiehuis Sluise Veer info

• Adresgegevens