Camping Den Molinshoeve

Meer camping info
Tonen op kaart

302 reviews over Camping Den Molinshoeve

• 10Gisele Geens04-01-2020

Wij houden van rust, stilte en privacy, dit is hier zeker aanwezig. Hebben ook alle mogelijke voorzieningen. Gewoon toplocatie, vriendelijke mensen, goede communicatie, meer moet er echt niet zijn.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Ruud16-10-2019

Fantastisch, relaxed, vriendelijke eigenaren

Prachtige ligging, super omgeving zeer relaxed, heerlijke camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10KNIPPENBERG Robrecht14-10-2019

Super heerlijk

Sinds 38 jaar vertoeven wij op dit zonnig en rustig plekje in Zeeland Een aanrader voor mensen met kinderen en ouderen die van rust houden Kortom een paradijs in Zeeland met een geweldige gastvrouw Jolanda. Wij komen volgend jaar weer. Nicole en Rob

Gereisd met partner in april 2019

• 9Wilna en Jan te Selle01-10-2019

Fantastisch!

Een schitterende camping, mooi gelegen nabij Het Zwin en Cadzand Bad. Ideale basis voor fietstochten in de buurt en verre omtrek, wandelen, of terrasbezoek. De ontvangst was vriendelijk en informatief; Jolanda kan heel wat vertellen over de wijde omgeving. De camping is prachtig, ruime plaatsen, heel mooi en schoon sanitair, de veldjes autovrij en voor de fietsen een grote schuur met accu-oplaadpunten. Al met al zeker een reden om terug te komen!

• 9Wladimir Smink30-09-2019

Wederom een leuke week op camping Den Molinshoeve gehad. Al hoe wel het weer niet echt mee zat (veel regen en wind) toch tussen de buien door wat kunnen doen. leuke camping dicht bij zee,vriendelijke eigenaresse, mooi schoon sanitair. Zelf hadden we een panorama plaats met privé sanitair wat ons zeer goed bevallen is. Je hebt diverse uitvalswegen waar je naar toe kunt. Je bent met 10 minuten in België. Lekker uitwaaien aan zee en op bepaalde plaatsen kun je haaientanden zoeken. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

• 9Pieter Visser26-09-2019

Heerlijke camping

Wat een heerlijke camping! Alles prima verzorgd, mooi, schoon en luxe sanitair. Het nieuwe sanitairgebouw is niet gescheiden, maar het iets oudere sanitair is dat wel. De grasmat wordt keurig onderhouden, net zoals de rest van de camping, alles maakt een zeer verzorgde indruk. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en beslist niet opdringerig. Het is een fantastische omgeving om te fietsen en /of te wandelen langs de kust, door het Zwin, kortom je kunt alle kanten op. Brugge, Knokke, Sluis, Breskens, Cadzand-bad, Groede, allemaal leuke plaatsen om te bezoeken Wij hebben genoten en komen zeker eens terug.

• 9Fam. de Lange25-09-2019

Heel goed

Zeer ruim veld. Grote staanplaats. Goede grasmat. Fijne douches. Fietsen kunnen in de schuur (met oplaadpunten)

• 10Guido & Vera22-09-2019

Een camping waar je je thuisvoelt,een oord van rust waar mensen zich goedvoelen... alles netjes onderhouden , prima sanitair en vele mogelijkheden van ontspanning alsook voor de kinderen ..prima locatie voor fietstochtjes...een echte aanrader !!

Alleen gereisd in september 2019

• 10Esther Tebes22-09-2019

Geweldig!

Een paradijs voor rustzoekers! Een mooie goed georganiseerde, ruime en schone camping. Een hartelijk en spontaan welkom door de eigenaresse. Hebben enorm genoten tijdens ons weekend als "caravan-groentjes"

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Fred Krabbendam19-09-2019

Inderdaad niet anders dan fantastisch.

Dat de ligging en de faciliteiten die worden geboden perfect zijn.

7 tips over Camping Den Molinshoeve

• Erik van der Woude, 14-05-2013

Friet en vers brood kan eventueel op camping Cassandria Bad gekocht worden (ong 500 mtr) Vandaar in mijn beoordeling van eetgelegenheden een 6)

• karin, 20-12-2011

de camping ligt kort bij het strand en kort bij cadzand

• Hans Meijer, 23-04-2018

Neem in Cadzand-Bad de weg langs de duinen richting Breskens. Stel je navigatie in op de Panoramaweg in Breskens. Schitterende route!

1 vraag over Camping Den Molinshoeve

• Mje sterk, 20-08-2016

Camping molinshoeve

Hebben jullie ook nieuwsbrief en kan ik daar mij voor aanmelden?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig