Camping Den Molinshoeve

Camping Den Molinshoeve
9,2

221 reviews over Camping Den Molinshoeve in het Nederlands

Echt een aanrader voor 'n verwende campeerder!

Monica en Chris
16-10-2018

Prachtige plek om te verblijven, schitterend en niet te vergeten in deze tijd van het jaar verwarmd sanitair

Genoten

M.Slaakweg-Westerhout
15-10-2018

De rust, de natuur, de staplaatsen, het sanitair, de gastvrouw zijn allemaal oké.

ideale stille uitvalsbasis met kids

Nele Perdaens
4-10-2018

Prachtig domein, perfect onderhouden, rust en toch genoeg ruimte en speelmogelijkheden voor de kinderen

Wladimir Smink
1-10-2018

Wij waren hier voor de eerste keer en het was zeker niet de laatste keer.

Super nette en verzorgde camping dicht bij zee.

Sanitair was supernetjes en kraakhelder.

Wij zelf hadden een plaats met panorama uitzicht en privé cabine wat wij zelf erg prettig vonden.

De kampeerplaatsen zijn ruim voldoende kwa grote.

Door de eigenaresse wordt je heel fijn ontvangen.

Vanaf de camping kun je alle kanten op je zit zo in België en in het natuurreservaat 't Zwin.

Wij hebben een top week hier gehad.

Komen zeker een keer terug.

Aanrader!

Ria
23-9-2018

Hartelijke ontvangst met ruime informatie over de streek. Wij hadden een panoramaplek met eigen sanitair. Een geweldig uitzicht over de velden. Snelle service voor de electra, die niet werkte. Onze laatste dag was er flink wat wind. Het was geen probleem om een plek meer in de luwte te krijgen en werd ook direct de rekening aangepast.

Ingrid Leemburg
17-9-2018

Super camping, leuke ontvangst door Jolanda! Niet te groot, heerlijk rustig, mooie nieuwe sanitair, die ook goed schoon wordt gehouden! Gratis douches, zonder munten. Diverse veldjes, ook mooie panorama plaatsen evt met eigen

sanitair. Wij stonden op een veld, welke ook keurig onderhouden zijn. Zo horen campings te zijn! Internet is gratis, maar tijdens piekuren kan je geen tv kijken via internet, dit staat ook in de omschrijving van de camping, mocht je tv willen kijken dan heb je een eigen schotel of digitenne nodig.

Fantastisch!

Paul
15-9-2018

Prachtige camping, alles zeer netjes. Vriendelijke ontvangst.

Cees Hilhorst
9-9-2018

Een prachtig gelegen camping met een heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw/campinghoudster. Heeft op alle vragen een antwoord. Nieuwe sanitair is prachtig en wordt samen met al het andere sanitair prima onderhouden. Fijne panorama campingplaatsen. Al met al een aanrader. We zijn er al meerdere keren geweest en altijd zeer tevreden. Mooie dorpjes in de omgeving en vlak bij Vlaanderen.

A. de Been
7-9-2018

Prachtige camping , ruime plaatsen , super lux sanitair, zorgzame en altijd vriendelijke gastvrouw. Kortom een geweldige camping.

uitstekend

Janneke Kok de Bruin
4-9-2018

prima camping. Fantastisch sanitair. Vooral voor gezinnen die rust zoeken maar toch faciliteiten voor kleine kinderen willen is deze camping zeer geschikt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Molinshoeve in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Molinshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.