Camping Den Molinshoeve

174 reviews over Camping Den Molinshoeve in het Nederlands

Geweldig mooie camping

Francien
18-6-2018

Mooi gelegen rustige camping.

Goede grasmat.

Geordende camping, daar houden we van, alles netjes onderhouden en overzichtelijk.

Sanitair is uitstekend en super fris.

Prima ligging voor mooie fietstochten.

Zelfs Brugge is goed bereikbaar op de fiets.

Geen minpuntje kunnen bedenken.

Zeer goed verzorgde camping met ruime plaatsen.

Ronnie Smits-Hinssen
15-6-2018

Rustige ligging, zeer schoon sanitair, goed onderhouden camping, zeer ruime plaatsen, zeer hartelijk ontvangst.

Geen minpunten

Rustig, mooie ligging, proper, vriendelijk.

Kelly Walleyn
12-6-2018

Ideaal voor iedereen die op zoek is naar een rustige camping.

Zeer mooi verzorgd !

Proper sanitair.

Hartelijke ontvangst.

Een nauwkeurig geslepen diamant

Fam. De Nyn
4-6-2018

Jolanda doet er echt alles aan om iedereen het naar zijn zin te laten hebben. Vorig jaar was het sanitair al top, maar de nieuwe sanitaire voorzieningen overtreffen alles.

Fenomenaal, tot de decoratie toe. Gelet op kleine details die het "af" maken.

Eén ding is zeker..... wij komen nog meermaals terug !!!

super

jacques marrecau
31-5-2018

Een uitstekende camping, zowel als vriendelijkheid, gedienstigheid, hygiëne, sanitair, ligging, rust en prijs. Je wordt er opgenomen door de natuur. Jonge kinderen kunnen daar nog ECHT spelen in de ruime omgeving.

Nodigt uit om daar zeker terug te komen en om al die kwaliteiten te eerbiedigen

Een klein paradijsje...

Familie Van Eenoo
28-5-2018

Voor ons is deze camping in één woord samen te vatten: perfect! Onze kleine kerel van 3 jaar kan eindeloos ravotten op één van de trampolines of speeltuigen. Als hij daar niet op zit, is hij aan het racen met de tractor of de skelter. Het sanitair is subliem, zowel het 'oude' als het nieuwe. Veel campings mogen dit als voorbeeld nemen. De plaatsen zijn heel ruim en mooi vlak. De omgeving is zalig om te fietsen of wandelen. Heel wat mooie dorpen/steden liggen in de buurt. En dan de gastvrouw... alleen voor haar vriendelijkheid, gastvrijheid en hulpvaardigheid zou je naar Den Molinshoeve komen.

TOP!!!!

Bijtanken in Zeeuws Vlaanderen!

Hans Borsje
28-5-2018

Rustige camping, prachtig gelegen in het Zeeuws-Vlaamse land. Modern en keurig sanitair. Goed onderhouden met mooie, ruime plaatsen

Fijne camping om te relaxen en ook te spelen.

Jaqcqueline
27-5-2018

Fijne camping. Dicht bij het strand, maar ook centraal voor de leuke plaatsen erom heen. Breskens ,Oostburg, Sluis en Knokke zijn goed te bereiken per fiets. Voor Brugge Gent en Antwerpen neem je de auto.

Sanitair is super schoon En je laat het wel uit je hoofd om je niet aan de regels van de camping te houden.

Voor de kinderen zijn er leuke speeltoestellen en veel verschillende scelters beschikbaar.

De plaatsen zijn ruim en ook de natuur in de omgeving is overweldigend.

Fantastisch!!

Monique
24-5-2018

Super mooie camping! Heel vriendelijk ontvangst, Mooie ruime plaats op veldje waar ook speeltuintje, schommel, trampoline en zandbak was. In de schuur kon onze zoon skelters, fietsjes of tractors pakken om op rond te rijden. Het sanitair is zeer schoon, zeeppompje bij de waskranen, doekje om het netjes achter te laten en de familie douche met 2 douches naast elkaar!! Zelfs voor onze baby een ruime wasbak en aankleedtafel! Wij hebben 4 geweldige dagen gehad, enigste min puntje dat er geen winkeltje is, maar Cadzand-bad is te voet of op de fiets prima te doen! En deze zomer komt er iedere dag een bakker langs met verse broodjes, koffiekoeken en croissantjes!

Wij komen ze zeker terug naar hier!!

Een prachtig pinksterweekend op top camping.

patrick
23-5-2018

Een heel gezellige en vooral verzorgde camping. Wij hebben het pinkster weekend hier doorgebracht en hadden een panoramische plein met prive sanitair. Alles was zeker in orde. Hebben al een nieuw weekend geboekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Molinshoeve in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Molinshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Molinshoeve scoort een 9.14 uit 10 op basis van 178 reviews.