Camping De Wachtsluis

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische camping , prachtig gelegen.

Annet
4-7-2018

Keurige camping met hele vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooi gelegen vlakbij het strand en allerlei leuke plaatsen. Heerlijke broodjes te bestellen in de ochtend . We komen hier zeker nog eens terug.

Fantastische camping.

John
2-7-2018

Een fantastische camping direct gelegen aan mooie fiets- en wandelpaden. Binnen een straal van 20 km, kan je met de fiets leuke plaatsen bezoeken zoals Sluis, Knokke, Breskens het natuurgebied het Zwin etc. De camping heeft grote plekken voor de caravan, camper of tent. Toiletdeel is mooi schoon. Op de camping waren veel vogels te Zien. Broedende zwaluwen, kokmeeuwen, scholekster en zelfs ooievaars. De eiegenaren Hanneke en Luc waren erg klantvriendelijk en waar nodig behulpzaam. Camping is een echte aanrader!

Super fijne camping!

Erik en Mijke
27-6-2018

Heerlijke camping voor gezinnen met kinderen. Wij stonden aan een veld, bij een speeltuintje. De plek is zeer ruim, wat fijn is met een vouwwagen. Doordat we aan een veldje stonden, konden we onze kinderen heerlijk zien spelen. De kinderen verveelden zich geen ogenblik met alle skelters, trampoline en kabelbaan. De camping ligt midden in de natuur, je hoort het geluid van de vele kikkers, de ooievaars vliegen over en we hebben zelfs bij het schapenscheren staan kijken. Het sanitair is prachtig en schoon. En super lieve eigenaren!

Voor jong en oud de aanrader,

Ger Jan
5-6-2018

Uitstekende plek voor ontspanning. Camping schoon, perfect onderhouden, ideale ligging voor strandbezoek,slecht enige minuten lopen. Ook een goed uitgangspunt om steden als Brugge, Gent, Knokke, of het mooie achterland te bezoek.

Gastvrouw/ heer zijn werkelijk gastvrouw/heer

Formidabele rustige camping!

Johan Knol
3-6-2018

Uitzonderlijk goede camping. Zéér gastvrije eigenaren met de kwaliteit hoog in het vaandel.

Prachtig!

Louisa
27-5-2018

Wat een heerlijk plekje! Vlakbij het prachtige natuurgebied het Zwin, Cadzand, Sluis en op fietsafstand van Knokke-Heist. Een vriendelijk welkom van de eigenaren Luuk & Hanneke. Prachtige ruime plaats op deze goed onderhouden camping. Het nieuwe sanitairgebouw is keurig! Het weer viel een beetje tegen maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt. Trampoline, skelters, voetbalveld, kabelbaan en dit alles met uitzicht op koeien, schapen en ooievaars. Pizzabus op de camping en het sfeervolle terras met theehuis, heel mooi! Lekkere koffie met heerlijke taart! Hanneke & Luuk, jullie hebben een prachtige charmecamping en voor iedereen een vriendelijk woord of groet. Overal is aangedacht! We raden jullie camping zeker aan bij andere mensen!

Grasobsessie

Onbeschofte eigenaar

Scheerlijnen losmaken voor grasmaaien.

Kampeerders dwingen weg te gaan zodat gras gemaaid kan worden.

Stroomkabels uit de caravan trekken om gras te kunnen maaien, alleen niet terug steken.

Te weinig sanitair

Wel heel schoon sanitair.

Eigenaresse aardig maar loopt constant de acties van haar man te nuanceren.

Reviews worden weggehaald als ze slecht zijn

Nooit meer.

Niet mijn camping

Hanneke Vermue, eigenaar, eigenaar, 21-5-2018

Bedankt voor uw review. Blijkbaar heeft u in augustus 2017 bij ons verbleven en in mei 2018 een review geschreven. Helaas kan ik aan de voornaam 'Erwin' niet meer herleiden wie u bent, anders hadden wij graag nog even gebeld omdat u niet tevreden bent.

Op 1 onderdeel hebben wij de behoefte om op dit platform te reageren: namelijk dat wordt gesteld dat wij reviews zouden laten verwijderen. Bij Zoover kunt u nagaan dat wij dergelijke verzoeken nog nooit gedaan hebben, want iedereen mag zijn/haar mening hebben.

Heerlijk!!!

Yvette
1-9-2017

Wat een fijn verblijf hebben we gehad! Zeer ruime plaatsen, schoon sanitair (twee gebouwen) een bibliotheek en super vriendelijke eigenaren.

We kwamen zonder besproken te hebben en de camping stond vrijwel vol. We hebben eerst twee nachten op de ene plek gestaan en daarna zijn we verplaatst naar een ander veld.

Alles is erg schoon en netjes.

Fantastische camping

Agnes
25-8-2017

Ondanks het niet altijd mooie weer hebben we een heerlijke vakantie gehad. Camping was echt top. Skeltertjes, een trampoline en speeltuintjes voor de kinderen. Ruimte plaatsen, schoon sanitair en een mooie omgeving. Eigenaren zijn ook erg vriendelijk. We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer terug te komen.

Fantastisch! Subliem! Zeker nummer 1!

Mees
21-8-2017

De Wachtsluis is ideaal voor alle leeftijden dicht bij het strand in een heel mooi natuurgebied. Supermarkt dicht bij. Heerlijk theehuis op de camping een van de beste koffies heb ik hier gedronken. Met skelters en trampoline en andere speeltuin en speel mogelijkheden is het echt top voor ieder wat wils!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.26 uit 10 op basis van 98 reviews.