Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 161 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping De Wachtsluis & Theehuis Juffertje in het Groen is een nette camping met eigen theehuis. Hier word je hartelijk ontvangen door de behulpzame eigenaren. Voor de kinderen zijn er skelters beschikbaar. Camping De Wachtsluis in Retranchement ligt vlakbij het strand en Natuurgebied Het Zwin. Ook op korte afstand van Middelburg, Gent en Brugge.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

161 Reviews over De Wachtsluis

• 9A Jansen05-10-2022

Prima camping!

Prima camping! En inderdaad veel regeltjes, maar blijkbaar is dat niet voor niks... We hebben hier 2 nachten gestaan met ons campertje en van te voren gelezen dat je op je plaats moet blijven staan. Maar we hadden onze fietsen mee en dan fiets je zo het mooie natuurgebied Het Zwin in. Fijne camping met broodservice, super mooi nieuw sanitair, genoeg te doen voor kinderen en zo aan het strand! We komen zeker nog eens terug!

Eigenaar, 14-10-2022

bedankt, wat fijn! Graag tot een volgende keer.

• 7Otten07-09-2022

Niet geschikt voor camperaars!

Leest u de kampregels van tevoren? Wij niet! Hadden we dat wel gedaan dan hadden we zeker niet geboekt. Nadat we met uiterste precisie naar een plek gedirigeerd werden, bleek dat we onze camperbus niet meer mochten verplaatsen! En dat terwijl je op de site gewezen wordt op leuke uitstapjes naar bijv. Knokke. Hoe dan, als je geen fiets bij je hebt of door beperkingen slechts kleine afstanden af kunt leggen? Camperaars hebben geen aparte auto bij zich en willen hun camper gewoon kunnen gebruiken voor wat verdere uitstapjes. Al 45 jaar kamperen we, waarvan de laatste jaren met campertje, maar dit nog nooit meegemaakt!! De groene grasmat staat hoog op de prioriteitenlijst, prima, maar het is een camping, geen plantsoen! 2e argument zou zijn: het gevaar voor de spelende kinderen. In dat geval zou de campingbaas wel wat minder hard op zijn grasmaaier rond mogen rijden. Op een camping is het altijd een gaan/komen, dus tja. Verder prima camping

Eigenaar, 14-10-2022

Dus..... omdat u de informatie op onze website, op de reserveringsbevestiging en de informatie die wij 3 dagen voor aankomst verzenden per mail, mist (dus op 3 momenten) krijgen wij naderhand deze review. En zouden wij niet geschikt zijn voor camperaars. Beetje flauw! We ontvangen namelijk veel campereraars die wel de info vooraf hebben gelezen en dus weten hoe het op onze camping zit en daarom juist bij ons komen kamperen. Een tip voor u: voortaan wel even de moeite nemen om de campinginformatie te lezen ;) zelfs na 45 jaar kampeerervaring.....

• 8janh04-09-2022

mooie camping maar met regels

Mooie schone camping, maar als je je tent of camper iets anders zet b.v vanwege de harde wind, dan dat de beheerder vind word je niet meer zo vriendelijk behandeld.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Lydia03-08-2022

Zalig. Gezellig. Hygiënisch. Luxe. Ruimte. Rust. Ontspannen. Comfortabel.

• 10J. Heesemans02-07-2022

Prima camping maar sfeerloos.

Alles prefect en volgens de regels. Hierdoor sfeerloos. Beheerder twee keer onvriendelijk omdat volgens hem tent en inloopkleed te ver op zijn grasmat lag. Ontspannen vakantiegevoel geheel verdwenen. Veel trekkers gebruiken de camping.

• 10Jet07-05-2022

Wat een heerlijke plek!

Wat een heerlijke camping!!!! Alles is goed geregeld, vriendelijke en behulpzame eigenaren, mooie ruime plekken, skelters in overvloed, superschoon sanitair. Prachtige omgeving. Een klein paradijsje

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 14-10-2022

bedankt, we doen onze best een fijne plek te zijn.

• 10Gerry09-10-2021

Aanrader!! voor een fijn verblijf.

Mooie camping, prachtig schoon sanitair gebouw en heel behulpzaam en vriendelijke ontvangst.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Saskia26-09-2021

Prachtige plek aan het Zwin & strand!

Super locatie, grote plaatsen, prachtig sanitair, schoon en goed onderhouden camping, groen rust & ruimte. Aardige eigenaren, verse broodjes en lekkere koffie. Genoten van de prachtige natuur!

• 10Bert en Wies Tissingh08-09-2021

Geweldige camping. Rust, ruimte, relax.

Geen minpunten te bedenken. Vriendelijke mensen, heerlijk brood, zalige smoothies, alles goed onderhouden. We zijn al diverse keren hier geweest en het blijft genieten. Voor 't eerst met onze hond Djuke en ook hij vond 't hier prachtig. Mooi groot veld om te spelen, wel aan de lange looplijn maar dat was geen probleem. We komen zeker terug.

• 10Familie. Sommer29-08-2021

Een bijzonder, mooi goed onderhouden camping.

• Zeer ruime plaatsen
    • een erg fijn en broodjesservice in de ochtend die je met een app kunt bestellen
    • superschoon sanitair
    • wat een vriendelijke eigenaren!
    • dichtbij heel veel leuke plaatsen.
    • fijne autovrije camping!
    • top speelgoed voor de kids: skelters, trampoline, in de schuur om.19.00uur springkussen. En een ruimte waar kindjes voorleesboeken kunnen lezen, speelgoed om mee te spelen en waar ouders hun leesboek kunnen lenen..aan alles is gedacht.

Wij komen zeker een keer terug!!

Camping De Wachtsluis info

Camping-informatie