Camping De Wachtsluis

Super

Pjm Brauckmann
9-11-2018

Uitermate vriendelijke eigenaren

Tevens was de camping zeer verzorgt, ruime plaatsen met op iedere plaats water aansluiting

De wasgebouwen werd dagelijks kraakschoon opgeleverd !

Het grasveld werd dagelijks perfect verzorgd !

Gewoon perfect groet Els Paul Brauckmann

Mooie camping, prachtige ligging

Van der Broek
19-8-2018

Fijne camping met vriendelijke beheerders. Lekkere broodjes en smoothie voor ontbijt.

De kinderen konden heerlijk spelen en rijden met de skelters. Toilet gebouwen netjes en verzorgd.

Niet echt kapot van.

Charles
18-8-2018

Prima camping zoals in voorgaande beoordelingen is beschreven. Edoch, 30 seconden warm afwaswater voor 20 cent?? Valt ook niet te stoppen met de kraan dicht. De tijd tikt gewoon door. 4 minuten douche 50 cent. Tel maar uit met een gezin. Ping kassa. Hou toch op met dit weer typisch Hollands gemiereneuk en doe alles in één prijs. Ik word hier gallisch van. Natuurlijk onder het mom van “milieubewustl”. Thuis spoel je toch ook je vaat om met warm water om daarna met een afwas bak met schoon water de boel af te wassen. Dat kost me nog geen 5 cent. Als ik het hier doe zoals thuis dan moet ik 3x warm water betalen.

In het oude toiletgebouw moet je wel verdomde snel douchen want daar kun je de douchetijd niet even stoppen. Dat kan in het nieuwe wel. Trouwens een leuke manier om met niets doen een leuk centje bij te verdienen. Ammehoela “milieubewust”!! “Kassabewust”.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. de Poot
16-8-2018

Heerlijke camping. Ruime plaatsen. Genoeg te zien voor de kids. Een dag afsluiten bij het theehuisje terwijl de kids op de trampoline springen zeer aangenaam.

De omgeving is prachtig. Oma schaap horen blaten. Een kijkje nemen bij de koeien, vliegeren op het speelveld. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Wat een fantastische camping

Harrie en Monique van den Bosch
4-8-2018

Wat een fijne camping. De reacties bij de boeking per telefoon waren al erg hartelijk en de ontvangst op de camping was super. Wat een fijne, betrokken eigenaren. De plekken waren groot en de ligging is geweldig. Brugge, Gent, Sluis en zelfs Middelburg op fietsafstand en het strand dichtbij. Het natuurgebied het Zwin is fantastisch.

De kinderen konden zich uitleven met alle skelters die Luc iedere morgen uit de schuur haalde, maar 's avonds was er een heerlijke rust. Het sanitair is schoon en het nieuwe sanitairgebouw met de druppel is helemaal fantastisch.

Voor ons was het een superweek en we kunnen deze camping aan iedereen aanbevelen.

Luc & Hanneke, eigenaar, 8-8-2018
Wat fijn om te lezen, geeft ons extra energie! Bedankt!

Heerlijk

G.J.Dijkman
3-8-2018

Zeer rustige camping, op 1.5 km afstand van het drukke Cadzand Bad

De eigenaren Hanneke en Luc ontvangen je heel persoonlijke en doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen

Zelf zijn we SVR of VEKABO prijzen gewend en dat is het wel een bovengemiddelde prijs maar is het wel alleszins waard

En wat ook belangrijk is: zeer schone toiletgebouwen

Fijne camping

Maaike
2-8-2018

Fijne camping, superligging tov zee en mooie stranden. Heerlijk fietsen en leuke uitstapjes. De camping is een paradijs voor (jonge) kinderen. Sanitair is netjes, helaas zijn er wat weinig douches. 4 douchecabines in het grote toiletgebouw, waar zo’n 25 gezinnen gebruik van maken is wat weinig. Helemaal als iedereen tussen etenstijd en bedtijd wil douchen: lange wachtrijen en weinig waterdruk. Een ander nadeel: geen zeep + handen-droog mogelijkheid in het toiletgebouw, ronduit onhygiënisch.

Fantastische camping , prachtig gelegen.

Annet
4-7-2018

Keurige camping met hele vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooi gelegen vlakbij het strand en allerlei leuke plaatsen. Heerlijke broodjes te bestellen in de ochtend . We komen hier zeker nog eens terug.

Fantastische camping.

John
2-7-2018

Een fantastische camping direct gelegen aan mooie fiets- en wandelpaden. Binnen een straal van 20 km, kan je met de fiets leuke plaatsen bezoeken zoals Sluis, Knokke, Breskens het natuurgebied het Zwin etc. De camping heeft grote plekken voor de caravan, camper of tent. Toiletdeel is mooi schoon. Op de camping waren veel vogels te Zien. Broedende zwaluwen, kokmeeuwen, scholekster en zelfs ooievaars. De eiegenaren Hanneke en Luc waren erg klantvriendelijk en waar nodig behulpzaam. Camping is een echte aanrader!

Super fijne camping!

Erik en Mijke
27-6-2018

Heerlijke camping voor gezinnen met kinderen. Wij stonden aan een veld, bij een speeltuintje. De plek is zeer ruim, wat fijn is met een vouwwagen. Doordat we aan een veldje stonden, konden we onze kinderen heerlijk zien spelen. De kinderen verveelden zich geen ogenblik met alle skelters, trampoline en kabelbaan. De camping ligt midden in de natuur, je hoort het geluid van de vele kikkers, de ooievaars vliegen over en we hebben zelfs bij het schapenscheren staan kijken. Het sanitair is prachtig en schoon. En super lieve eigenaren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.