Camping De Couter

Tonen op kaart

57 reviews over Camping De Couter

• 2019
    9Jo27-12-2019

Fijnste camping uit de omgeving!

Ik kom al 10 jaar naar deze omgeving en heb al diverse campings bezocht. De Couter blijft mijn favoriete camping, door de ruime plekken, superschone en goed sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaren. Top!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Familie Brouwer(s)13-08-2019

Prachtige camping, gastvrij, schoon, fijne ruimte voor afwas/ontspanning met koelkast/diepvries, skelters voor kinderen aanwezig, elke dag verse broodjes te bestellen, ijscokraam in seizoen en eens per week activiteit voor jong en oud in seizoen (stokbrood bakken / bbq) .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gerry27-07-2019

Geweldig

Mathilde en Peter zijn gedreven mensen voor hun camping. Zeker om vaker te komen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Kersten05-06-2019

Super! Ruimte, rust, mooie plek!

Een week lang heerlijk uitrusten, genieten en op een ruime plek bij heel gastvrije gastvrouw en -heer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ad&Jolanda05-05-2019

Een geweldige ervaring voor herhaling vatbaar.

Super appartement voor zes personen en een hondje, compleet en van alle gemakken voorzien. We hebben er van genoten en zijn in een paar dagen weer helemaal tot rust gekomen. De bedden zijn erg goed en de gastheer en gastvrouw zijn erg servicegericht. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Anique02-05-2019

Zeer voor herhaling vatbaar

Wat een prachtige, ruime en schone camping. Wij, ervaren kampeerders, zijn nog niet vaak zo'n fijne camping tegen gekomen.

De toiletten en douches zijn ruim opgezet. De douchetijd is zeker voldoende. Er is zelfs een Senseo apparaat. 😉. En laat ik mijn senseootje op vakantie vaak missen. Ook zijn er een hoop skelters. Mijn jongste van 13 heeft er een leuke dagtaak aan. Wil je wat meer vertier, dan ben je binnen 10 minuten aan het strand. Zoek je rust, dan blijf je lekker op de camping. Mathilde en haar man zijn zeer gastvrij en bereidwillig te helpen met wat dan ook.

Je kunt er je was draaien, honden zijn welkom. Mathilde heeft zelf een lieve hond die net zo gastvrij is als het baasje en bazin. Een rustig beestje. Verder zijn er kippetjes en een deftige haan.

Voor ons is de Couter een 10 met een griffel waard!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9H.Terwal21-09-2018

Prima week gehad in Retrenchement.

Zeer nette camping waar we een aantal jaren geleden met de tent hebben gekampeerd. Dit jaar hebben we een week in een van de nieuwe appartementen gelogeerd. Zeer fraai appartement waarin alles aanwezig is. We werden zeer hartelijk ontvangen door Mathilde die ons vervolgens rondleidde in het appartement. De eigenaren van deze mini camping hebben hart voor de zaak en zijn trots op hun product, willen het ook netjes houden en dat is ook te zien. Retrenchement is een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes richting het strand, de Belgische kust en Brugge.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Rob21-08-2018

Prima, maar wel met kanttekeningen!

Positief: Grote plaatsen Overzijde op grote afstand Ruime toiletten Ruime douches met wastafel Recereatieruimte met TV Wasmachine en centrifuge Sanitair schoon Wifi prima

Negatief: Op website 25 plaatsen;werkelijkheid minimaal 35 plaatsen Bij drukte wordt zelfs het parkeerterrein benut In hoogseizoen veel gezinnen en vrienden met kinderen op 1 kampeerplaats Daardoor is het aantal toiletten/ douches in hoogseizoenweken volstrekt niet voldoende! Comfortplaatsen zijn aan de lange zijde niet goed geëgaliseerd In plaats van egalisatie een dikke betonnen tegel om caravan recht te plaatsen Tegel met mover zeer lastig op te rijden Na opmerking hierover werd campingeigenaar heel boos Op een tractor zitten en de hele dag niemand zien is heel wat anders als gastheer te zijn!!

Tenslotte......Digitenne slechte ontvangst!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9José Janssen04-08-2018

Zal het zeker aanraden.

Fijne ruime campingplaatsen. Het sanitair perfect onderhouden. En een prettige gastheer/vrouw. Omdat het echt wel heel warm was, was het jammer dat er nauwelijks ergens schaduw was, maar dat kon de pret verder niet drukken! De Couter is ook leuk voor kinderen. Wij waren er samen met mijn zoon en zijn gezin. De kinderen van 4 en 6 jaar genoten van de vele soorten skelters, driewielers en natuurlijk de verschillende trampolines. We hadden een heerlijke tijd! In de omgeving is, behalve natuurlijk de zee genoeg te doen en te bekijken in de mooie zeeuwse plaatsjes!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Corinne28-07-2018

Verrassend pareltje in Zeeuws Vlaanderen!

Zeeuws Vlaanderen heeft ons ontzettend verrast!! Er is zo veel te zien en te doen! Door de geweldige ligging van camping de Couter kun je per fiets of auto alle kanten op: zee, fietstochten door de duinen, zeehonden boottochten, pittoreske dorpjes , Brugge, Gent, Knokke.... het is geweldig! De camping is fantastisch: kleinschalig, zeer ruime plaatsen, super schoon sanitair, broodservice, speelattributen, slecht weer ruimte... camping wordt bezocht door jonge en wat oudere stellen, gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Dit maakt de sfeer gezellig en gemêleerd! Tot slot een compliment voor de eigenaars Peter en Mathilde: zij bieden een zeer gastvrij onthaal en zorgen dat alles tiptop in orde is! We hebben oprecht genoten!!

Gereisd met partner in juli 2018

4 tips over Camping De Couter

• Sandra, 04-10-2013

Groede Podium is erg leuk met kinderen. Gratis toegankelijk.

• Gollenbeek , 25-08-2013

Deze camping is zeer geschikt voor jonge gezinnen. Er stonden veel skelters op de camping die te gebruiken zijn door de kinderen. Ook de trampolines werden veelvuldig gebruikt door de kinderen. Wij komen zeker nog een keer terug.

• rob, 25-08-2018

neem een spelletje mee.......digitenne-ontvangst namelijk slecht

1 vraag over Camping De Couter

• T.Jorritsma, 19-05-2016

prijzen voor de mand mei/juni

Wij wilden kamperen met caravan en 2 personen graag met elektra. Eventueel volgende week dinsdag tot en met het weekend, wat zijn dan de kosten? T.Jorritsma-Nauta. Schoorl

[email protected]

Camping De Couter info