Camping De Couter

Camping De Couter
9,2

49 reviews over Camping De Couter in het Nederlands

Prima week gehad in Retrenchement.

H.Terwal
21-9-2018

Zeer nette camping waar we een aantal jaren geleden met de tent hebben gekampeerd. Dit jaar hebben we een week in een van de nieuwe appartementen gelogeerd. Zeer fraai appartement waarin alles aanwezig is.

We werden zeer hartelijk ontvangen door Mathilde die ons vervolgens rondleidde in het appartement.

De eigenaren van deze mini camping hebben hart voor de zaak en zijn trots op hun product, willen het ook netjes houden en dat is ook te zien.

Retrenchement is een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes richting het strand, de Belgische kust en Brugge.

Prima, maar wel met kanttekeningen!

Rob

Sanitair schoon

Wifi prima

Negatief:

Op website 25 plaatsen;werkelijkheid minimaal 35 plaatsen

Bij drukte wordt zelfs het parkeerterrein benut

In hoogseizoen veel gezinnen en vrienden met kinderen op 1 kampeerplaats

Daardoor is het aantal toiletten/ douches in hoogseizoenweken volstrekt niet voldoende!

Comfortplaatsen zijn aan de lange zijde niet goed geëgaliseerd

In plaats van egalisatie een dikke betonnen tegel om caravan recht te plaatsen

Tegel met mover zeer lastig op te rijden

Na opmerking hierover werd campingeigenaar heel boos

Op een tractor zitten en de hele dag niemand zien is heel wat anders als gastheer te zijn!!

Tenslotte......Digitenne slechte ontvangst!

Zal het zeker aanraden.

José Janssen
4-8-2018

Fijne ruime campingplaatsen. Het sanitair perfect onderhouden. En een prettige gastheer/vrouw. Omdat het echt wel heel warm was, was het jammer dat er nauwelijks ergens schaduw was, maar dat kon de pret verder niet drukken! De Couter is ook leuk voor kinderen. Wij waren er samen met mijn zoon en zijn gezin. De kinderen van 4 en 6 jaar genoten van de vele soorten skelters, driewielers en natuurlijk de verschillende trampolines. We hadden een heerlijke tijd! In de omgeving is, behalve natuurlijk de zee genoeg te doen en te bekijken in de mooie zeeuwse plaatsjes!

Verrassend pareltje in Zeeuws Vlaanderen!

Corinne
28-7-2018

Zeeuws Vlaanderen heeft ons ontzettend verrast!! Er is zo veel te zien en te doen!

Door de geweldige ligging van camping de Couter kun je per fiets of auto alle kanten op: zee, fietstochten door de duinen, zeehonden boottochten, pittoreske dorpjes , Brugge, Gent, Knokke.... het is geweldig!

De camping is fantastisch: kleinschalig, zeer ruime plaatsen, super schoon sanitair, broodservice, speelattributen, slecht weer ruimte...

camping wordt bezocht door jonge en wat oudere stellen, gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Dit maakt de sfeer gezellig en gemêleerd!

Tot slot een compliment voor de eigenaars Peter en Mathilde: zij bieden een zeer gastvrij onthaal en zorgen dat alles tiptop in orde is!

We hebben oprecht genoten!!

Fantastische kleinschalige camping

Dhr en Mevr Dijkgraaf
14-5-2018

Zeer hartelijke ontvangst door Mathilde en Peter. De plekken zijn zeer ruim opgezet en er zijn speeltoestellen en karren voor de kleintjes aanwezig. De camping is erg milieuvriendelijk en de auto's moeten buiten het kampeerterrein geparkeerd. Over het sanitair valt echt niets op of aan te merken. Gewoon perfect.

fantastisch en gezellig en schoon vlakbij de zee !

agnes van beekum
1-1-2017

formidabel en gezellige mensen altijd behulpzaam kanjers zijn het!!!!

van Velsen
22-12-2016

Het appartement was prachtig. Schoon en van alle gemakken voorzien.

Peter en Mathilde zijn heel vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.

Voor de vierde keer weer heerlijk!

Liesbeth
3-7-2016

Prachtige camping, prachtige plaats, prachtig sanitair en afwasruimte,

Vriendelijke ontvangst, vriendelijke gasten!

Alles uitstekend!

Een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

Ann Detailleur
24-6-2016

Deugddoende stilte, prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen en om vandaar uit leuke plekjes in Zeeland te verkennen. Het appartement is zeer proper, stijlvol en praktisch ingericht, het biedt alle moderne comfort en goede bedden.Bovendien zijn de eigenaars Peter en Mathilde héél lieve mensen die er werkelijk alles aan deden om ons daar onmiddellijk thuis te laten voelen.

heerlijk, rustig, ruimte,schoon, aanrader !

fam. van Dijk, Edam
22-6-2016

Mathilde en Peter zijn goede beheerders en gastvrouw/heer.

Gastvrij , betrokken en nemen de tijd voor hun gasten.

De camping ruim van opzet, evenals de sanitaire voorzieningen.

Wij komen zeker nog een keer terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Couter in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Couter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.