Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

10Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Retranchement

10Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

17 reviews over Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

• 2019
    10Marloes Ikink09-08-2019

Geweldig mooi, schoon en ruim appartement!

Appartement de Grens is een mooi en ruim appartement! Fijne bedden en van alle gemakken voorzien. Ruim terras en op de minicamping kunnen de kinderen fijn spelen. Het strand en Cadzand Bad liggen vlakbij. Vriendelijke beheerders! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Hilbrand De Vries22-04-2019

Fantastisch.

Zeer mooie en schone appartementen, van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, we hebben er een top paasweekend gehad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

9Cora van Andel20-05-2017

Vriendelijk, gezellig, en zeer plezierig

Gewoon een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Margo28-01-2017

Prima appartement en plek

Wij gaan hier al 5 jaar gemiddeld 2x per jaar naar toe. Ieder jaar zeggen we en nu een keertje niet en toch lukt ons dat nooit. De appartementen worden heel goed schoon gemaakt en zijn mooi ingericht. Als je vanaf je terras de fiets neemt ben je zo in het dorp Cadzand waar je heerlijk pizza kunt eten bij L' Angolo. Ook naar het strand is het maar 2 km daar ben je zo over fietspad en dan is het vooral 's avonds heerlijk om over het duinpad met wegspringende konijnen terug te fietsen. Ook niet onbelangrijk Brugge en Damme liggen behoorlijk dichtbij, Tot slot de eigenaren zijn super vriendelijk en attent.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Anne-Marieke Smits24-01-2017

Luxe appartementen, top vakantie met kinderen!!

We gaan als familie al jaren met Hemelvaart op vakantie naar De Couter. Dit bevalt ons erg goed! Vanaf 2013 hebben we achtereenvolgens in het appartement De Zwinkokkel, De Hooiruif en twee keer in het Bolwerk gezeten. Dit jaar hebben we de Grens geboekt. Het zijn alle vier erg mooie en luxe appartementen (heel schoon en van alle gemakken voorzien). Iedere keer weer worden we zeer gastvrij ontvangen. De Couter is een kindvriendelijke accommodatie met veel buitenspeelgoed, skelters en een trampoline. We voelen ons erg thuis hier.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Theresia Beens18-01-2017

Heel mooi appartement! Alles ziet er Top uit!

Alles was echt heel mooi, goed verzorgd en mooi schoon. Het ontbreekt er aan niets. Hele mooie badkamer met bad en inloop douche. Mooi uitzicht! Omgeving is ook heel mooi. Met de fiets en de auto kun je alle kanten op. Hopen vast nog eens weer te komen. Top vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Fam. Van Bussel11-01-2017

Top vakantie! We hebben ervan genoten.

De ligging van de camping is prachtig je kunt veel van de natuur bekijken. We hebben in het appartement de zwinkokkel gezeten. Het was schoon, gezellig ingericht en er waren genoeg voorzieningen aanwezig. Het is een kleinschalige camping waar ze ook gemoedelijke actieviteiten organiseerden . Ook doordat het dicht bij zee ligt en een klein centrum ligt is het ook een mooie ligging. alles bij elkaar opgeteld was het een top vakantie en gaan wij nog terug komen naar de couter!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Jaap en Liesbeth van der Beek26-12-2016

Fantastisch verblijf,smaakvol en prima ingericht!

Warme,persoonlijke ontvangst.Kleinschalige,sfeervolle minicamping met prachtige,nieuwe appartementen.Schoon en goed onderhouden.Alle voorzieningen

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Eric en Elise Maas30-05-2016

Nog nooit zo welkom gevoeld

27 t/m 30 mei verbleven wij met heel veel plezier in de hooiruif, appartement op minicampind de Couter. Het is een prachtige camping, het appartement is luxe, conpleet, erg schoon en gezellig. We zijn erg gastvrij ontvangen en hebben een topweekend gehad. We zijn zeker van plan om hier vaker weekenden en vakanties door te gaan brengen!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10fam Talsma21-02-2016

Heerlijk! Ontspannen in luxe appartement

Fijne gastvrouw en gastheer!. Hebben het prima voor elkaar met 4 schitterend ingerichte appartementen voorzien van alle gemakken en van alle luxe. Brandschoon ook! Op de koop toe ook een paar prima fietsen mogen lenen. Het strand is in principe op loopafstand bereikbaar. Op de fiets ben je er in 10 minuutjes. Ook Knokke en Brugge liggen dichtbij. We hebben van de storm genoten tijdens de strandwandelingen. Het was Top! Helemaal niets op aan te merken!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

0 tips over Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

0 vragen over Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk) info

• Aantal personen5 tot 6