Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)

Appartement
Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)
9,7

13 reviews over Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk) in het Nederlands

Vriendelijk, gezellig, en zeer plezierig

Cora van Andel
20-5-2017

Gewoon een heerlijk verblijf gehad.

Prima appartement en plek

Margo
28-1-2017

Wij gaan hier al 5 jaar gemiddeld 2x per jaar naar toe. Ieder jaar zeggen we en nu een keertje niet en toch lukt ons dat nooit. De appartementen worden heel goed schoon gemaakt en zijn mooi ingericht. Als je vanaf je terras de fiets neemt ben je zo in het dorp Cadzand waar je heerlijk pizza kunt eten bij L' Angolo.

Ook naar het strand is het maar 2 km daar ben je zo over fietspad en dan is het vooral 's avonds heerlijk om over het duinpad met wegspringende konijnen terug te fietsen. Ook niet onbelangrijk Brugge en Damme liggen behoorlijk dichtbij, Tot slot de eigenaren zijn super vriendelijk en attent.

Luxe appartementen, top vakantie met kinderen!!

Anne-Marieke Smits
24-1-2017

We gaan als familie al jaren met Hemelvaart op vakantie naar De Couter. Dit bevalt ons erg goed! Vanaf 2013 hebben we achtereenvolgens in het appartement De Zwinkokkel, De Hooiruif en twee keer in het Bolwerk gezeten. Dit jaar hebben we de Grens geboekt. Het zijn alle vier erg mooie en luxe appartementen (heel schoon en van alle gemakken voorzien). Iedere keer weer worden we zeer gastvrij ontvangen. De Couter is een kindvriendelijke accommodatie met veel buitenspeelgoed, skelters en een trampoline. We voelen ons erg thuis hier.

Heel mooi appartement! Alles ziet er Top uit!

Theresia Beens
18-1-2017

Alles was echt heel mooi, goed verzorgd en mooi schoon. Het ontbreekt er aan niets. Hele mooie badkamer met bad en inloop douche. Mooi uitzicht! Omgeving is ook heel mooi. Met de fiets en de auto kun je alle kanten op. Hopen vast nog eens weer te komen. Top vakantie gehad!

Top vakantie! We hebben ervan genoten.

Fam. Van Bussel
11-1-2017

De ligging van de camping is prachtig je kunt veel van de natuur bekijken. We hebben in het appartement de zwinkokkel gezeten. Het was schoon, gezellig ingericht en er waren genoeg voorzieningen aanwezig. Het is een kleinschalige camping waar ze ook gemoedelijke actieviteiten organiseerden . Ook doordat het dicht bij zee ligt en een klein centrum ligt is het ook een mooie ligging. alles bij elkaar opgeteld was het een top vakantie en gaan wij nog terug komen naar de couter!

Fantastisch verblijf,smaakvol en prima ingericht!

Jaap en Liesbeth van der Beek
26-12-2016

Warme,persoonlijke ontvangst.Kleinschalige,sfeervolle minicamping met prachtige,nieuwe appartementen.Schoon en goed onderhouden.Alle voorzieningen

Nog nooit zo welkom gevoeld

Eric en Elise Maas
30-5-2016

27 t/m 30 mei verbleven wij met heel veel plezier in de hooiruif, appartement op minicampind de Couter. Het is een prachtige camping, het appartement is luxe, conpleet, erg schoon en gezellig. We zijn erg gastvrij ontvangen en hebben een topweekend gehad. We zijn zeker van plan om hier vaker weekenden en vakanties door te gaan brengen!

Heerlijk! Ontspannen in luxe appartement

fam Talsma
21-2-2016

Fijne gastvrouw en gastheer!. Hebben het prima voor elkaar met 4 schitterend ingerichte appartementen voorzien van alle gemakken en van alle luxe. Brandschoon ook! Op de koop toe ook een paar prima fietsen mogen lenen. Het strand is in principe op loopafstand bereikbaar. Op de fiets ben je er in 10 minuutjes. Ook Knokke en Brugge liggen dichtbij. We hebben van de storm genoten tijdens de strandwandelingen. Het was Top! Helemaal niets op aan te merken!

fam. molenaar
20-8-2015

Vanaf dag 1 voelden we ons thuis op deze kleine, gezellige en zeer verzorgde camping. Het appartement is werkelijk top: heel ruim, schoon en smaakvol ingericht. Na een stranddag genoten de kinderen nog even in het grote, luxe bad!

Wij vonden de combinatie van een appartement op een camping ideaal. Je geniet van comfort en tegelijkertijd kunnen de kinderen toch vriendjes en vriendinnetjes maken op de camping! De appartementen beschikken over een zeer ruim terras met mooi meubilair en daarachter nog een groot gezamenlijk grasveld. Echt heel mooi. Kortom: zeer aan te bevelen!

Op en top luxe en gastvrijheid!

Hans van den Hoogenhoff
16-8-2014

De appartementen van De Couter zijn schitterend ingericht en bieden meer dan genoeg ruimte. Je hebt bovendien de rust van een appartement en (als je dat wilt) de gezelligheid van de ruim opgezette camping. De kinderen kunnen zich uitleven in de speeltuin, op de skelters en de trampolines of gewoon spelend op de ruime grasvelden. Maar vooral de gastvrijheid van de eigenaren is fantastisch. Tel daar de heerlijke omgeving bij op (schoon strand, gezellige strandtenten, leuke dorpjes, veel zon) en je hebt een fantastische vakantie. Zeer aan te raden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk) in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement De Couter (De Grens,De Zwinkokkel,De Hooiruif & Het Bolwerk)