Renesse

Reviews over Renesse

Duitse kolonie.

Johan
    8-6-2019

In Renesse wordt hard gewerkt aan het opnieuw uitvinden van het dorp. Het enige nadeel is dat in Renesse de oorlog is verloren. Alles is gericht op Duitsers. Je bent er vreemdeling in je eigen land. Wat maar weer eens bewijst dat als er geld valt te verdienen, Nederlanders geen principes hebben. Renesse is verder een fraai ringdorp met een mooie kerk en voldoende horeca.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, we gaan zonder twijfel terug !

Ria Stevens
    22-3-2019

In iedere periode van het jaar mooi om naar toe te gaan, om uit te waaien !!! We waren een paar keer in Renesse, Burgh Haamstede, Sint Maartensdijk, Oostkapelle. Geweldige plaatsen om naar toe te gaan, zowel om te wandelen als om te fietsen.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Gezellig

Julia Kraaijkamp
    3-3-2019

Een leuk toeristisch stadje . Op dit moment zijn ze veel aan het renoveren etc maar het is al super gezellig . Veel restaurantjes en terrasjes . Leuke winkels en een voordelige supermarkt . Er liggen heel veel vakantie parken en campings op fiets afstand van het stadje . In de zomer schijnt het erg vol te zijn met jeugd en Duitse gasten . Maar om de zomer heen is het allemaal heel gemoedelijk

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

geweldig!!

Ro Koning
    8-10-2018

Renesse is hét feest-dorp van Schouwen-Duiveland! Lekker eten, lekker uitgaan en altijd gezellig. Stranden zijn enorm, en heel keurig schoon. Natuur is er genoeg. Dua wandelen en fietsen is er uitermate geschikt!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Monica
    20-7-2018

Fijn om te fietsen, strandwandelingen te maken. Het is er ook niet te druk. Om te eten gingen we 2 keer bij restaurant “Helder”in Renesse zelf. Het is een zeer goed visrestaurant waar je hond op het terrras en ook binnen welkom is! Er zijn ook genoeg strandpaviljoenen die gezellig zijn.

Gereisd Met partner in juli 2018
Renesse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 869 reviews