Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 25 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Zoomzicht

• 10Tonnie Aarts05-08-2018

Fantastisch!

Heerlijke b&b, zeer gastvrij en superschoon komen zeker een keer terug. Koffie en thee vrij om te nemen plaats in een koelkast en een prachtig terras om lekker buiten te zitten. En het ontbijt was heerlijk, kortom een aanrader.

• 8Thea18-09-2016

Prima

Prima locatie voor kort verblijf. De kamer is basic maar heerlijk fris. Anne is een leuke en vriendelijke gastvrouw. Voor mij zeker een locatie om te onthouden.

• 10Nicole31-07-2016

Zeker n aanrader Heel verzorgd,netjes,ruikt er heerlijk fris Anne (eigenaresse) is heel lief en maakt graag n praatje met je;altijd vriendelijk Kamer netjes verzorgd;iedere dag schone handdoeken Ontbijt lekker buiten op t terras;goed verzorgd Wij gaan er zeker nog eens terug. En omdat we er 4 nachten bleven kregen wij van haar de grootste kamer Voor ons was er n héél klein minpuntje;geen vriesvakje in de koelkast ivm lange reis weer naar huis.

• 9Eline07-08-2015

Super B&B

ik kan me niet vinden in de reactie hier onder, wij hebben hier 4 nachten mogen verblijven en hebben het erg naar ons zin gehad ! Een leuke kamer en wat heel fijn is dat je een eigen douche en toilet hebt. Kort om een zeer goede B&B en wij komen hier graag terug.

• 3Bogerd06-08-2015

nooit meer

slecht georganiseerd, veels te kleine kamer en heel sober ontbijt!

• 9Engin Ilgazli28-06-2012

Meine 1. Adresse in Renesse

Komme seit 10 Jahren immer wieder sehr gerne hin. Oft ausgebucht - das spricht für sich. Sauber, freundlich, familiäre Atmosphäre. Etwas abseits gelegen. Zwar langer Weg zum Strand aber dafür sehr ruhige Lage. Auf jeden Fall empfehlenswert!

• 10gastxy31-07-2011

Super Kurztrip über das Wochenende

Waren spontan in Holland und haben sofort freundlich ein Zimmer bekommen. Zu einem wirklich fairen Preis (im Gegensatz zu anderen, die meinen, man könnte Deutsche ausnehmen!). Das Zimmer war super, eine nette Hausdame und wirklich nur empfehlenswert!

• 10Rita07-07-2011

Zum Wohlfühlen...

... seit ´98 alle Jahre wieder, da kann es nur super sein. Die Anlage sehr gepflegt, die gemütlich mit vielen Überlegungen eingerichteten und vor kurzem frisch renovierten Zimmer sauber und nicht "abgewohnt". Lecker und immer ausreichendes ...eher zuviel...Frühstück, was von Anja immer abwechseld gestaltet wird. Bei auftretenden Fragen ist sie immer um Klärung bemüht und steht hilfreich zur Seite. Vielen Dank für die Jahr und weiter so!

• 9Anita en Michiel11-06-2011

Fantastisch!!

Geweldige accomedatie, mooie en schone kamers. Zeer gastvrij en vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Wendelien28-05-2011

Gastvrij, bloemenweelde, super ontbijt

Samen met zus en vader hier het weekend geslapen en ontbeten. Overdag samen op de prachtige Zeeuwse eilanden naar vogels gekeken. Mooi, dierbaar en bijzonder. De kamers waren prima met goede bedden, eigen douche, toilet en een flatscreen. Heerlijk buiten kunnen ontbijten en hoe!

Bed & Breakfast Zoomzicht info

Het complex