Vakantiepark Zonnedorp

240 reviews over Vakantiepark Zonnedorp

• 2017
    9Kylie04-07-2017

Verblijf Concert at Sea

Fijne camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Wij hadden plaats A4A deze lag achter het sanitair gebouw, ideaal. Deze plaats had ook veel privacy door de heg eromheen. Vriendelijk personeel en alles werd goed geregeld omtrent het festival. Bij terugkomst na het festival (met goede pendelbus service) stond er een portier bij de gesloten poort die iedereen controleerde. Dit gaf een veilig gevoel. Sanitair is voldoende en word goed bijgehouden met schoonmaken. Enige minpunt is dat je de douche niet zelf kan instellen en dat er een timer opzit, maar de reden erachter is wel begrijpelijk.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Familie Evers04-07-2017

Gastvrije nette camping op een mooie locatie

Wij hebben een heerlijk familieweekend mogen beleven op deze camping in combinatie met ons bezoek aan CAS. Vriendelijke ontvangst en personeel, mooie ruime plaatsen en heel schoon sanitair. Wij komen zeker graag nog eens terug.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Tot volgend jaar, Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor de review! Fijn om te lezen. Ook wij hebben genoten dit weekend, kan ook niet anders met zulk mooi weer,

• 9Piet van Dijk03-07-2017

Prima weekendverblijf voor Concert at Sea

De campingplek, de sanitaire voorzieningen en het weekendontbijt waren van goede kwaliteit. Komen zeker nog een keer terug !

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Fijn, dat u de kwaliteit zo waardeert, doet ons goed. Bedankt, Team Zonnedorp.

• 9Jolanda02-07-2017

Grote plek

Zeer gastvrij ontvangst voor een weekend met caravans voor Concert at Sea. Grote plek , schoon en opgeruimd park. En.. koffie bij de douche, om de wachttijd in dit drukke weekend aangenaam te maken. En een 10 voor het sanitair!

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Wauw, dat is een opsteker voor onze Ad ! Grappig, de koffie was zomaar ineens een spontane ingeving, leuk om juist dat nu hier terug te lezen. Dank je wel, Team Zonnedorp

• 9J. Dalemans02-07-2017

Een aanrader

Erg schoon, relax geholpen, prima ontbijt voor weinig geld.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor de complimenten, en tot [email protected] 2018!! Vriendelijke groet, Team Zonnedorp.

Zakelijk gereisd in juni 2017

• 9Fam van der linde02-07-2017

Gezellige camping

Mooi opgezette camping, met veel speel mogelijkheden voor kinderen. Wij zijn een weekendje in juni geweest en zijn erg tevreden, komen zeker nog een keer terug. Sanitair is netjes en schoon. Ruime plekken en betreft vorige recensies over slecht onderhouden velden, daar hebben wij geen last van gehad. Vanaf de camping loop je zo naar t strand.

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor de review, we doen hard ons best het iedereen naar het zin te maken. Fijn te lezen dat dit bij jullie goed gelukt is ;-) Team Zonnedorp.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Daniel01-07-2017

Schone douches met gratis koffie [email protected]

Leuke ontvangst, je krijgt een hand. Keurige velden, niet van die omheinde hokjes. Mn kunnen ons niet vinden in onderstaande reacties. Bij CAS heeft iedereen t zelfde program dus ff wachte bij douche, eigenaar deelde zelf gratis koffie uit, Service met een hoofdletter. Raakte aan praat met 'nvaste gast, vertelde dat de 2 hard was aangekomen eigenaresse is plots vanwege gezondheid eruit gemotte. Deze gaste zijn gemaild en hebben gratis verblijf en excuses aangeboden gehad. Dat doe je niet als je niet gastvrij ben, mn komme zekers terug!!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor uw beoordeling. En ja, klopt ons Zonnedorp team heeft een duwtje gehad en we doen er alles aan om alles op hetzelfde peil te houden. Dat zijn we ook verplicht naar onze gasten. Gelukkig word dit wel gezien, dank daarvoor. Tot ziens, Team Zonnedorp.

• 9Brenda Kostermans01-07-2017

Top camping!

Een aantal weekenden met de caravan gestaan. Locatie is super zo met het strand in de achtertuin! Schone camping. Schoon sanitair. Leuke speeltuin waarin de kinderen zich prima een aantal uur kunnen vermaken. Goede service en vriendelijk personeel.

• 9Onderkomen

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Wauw! Bedankt voor deze review, we gaan proberen dit zeker zo te houden! Vriendelijke groet, Team Zonnedorp.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6Joyce13-06-2017

Niet meer terug

De camping viel wat tegen. Ligging is super. Restaurant met lieve bediening die, maar onderbezetting, waardoor het niet loopt. De veldjes worden niet onderhouden. Droge ongelijke veldjes, bij regen grote plassen en blubber. Sanitair is redelijk schoon. Echter veel mensen met een sleutel voor de familiedouche, die ze (stelletjes) regelmatig voor andere doeleinden gebruiken! Verder veel hondenpoep. Als je er wat van zegt bij eigenaar, haalt hij zijn schouders op dat hij er niks aan kan doen. Eigenaren zie je met name bij grote activiteiten, niet bij problemen. Activiteiten voor kinderen zijn wel goed. Jammer dat voetbal aan overkant van de weg is. Auto's kunnen daar hard rijden. Bewaking oké, maar ik moest 's nachts met peuter naar eerste hulp, stond er een bewaker die moeilijk deed omdat er 's nachts niet in en uit de camping mag worden gereden. Vast groepje jeugd die kleine kinderen treitert: fietsen verstoppen, ballen afpakken, speelgoed stukmaken, activiteiten verstoren.

• 5Onderkomen

Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor uw eerlijke review, vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Vooral ook vervelend dat u niet de ruimte gevoeld heeft dit ons te melden bij uw verblijf op ons Zonnedorp, we kunnen 'hier' nu zo weinig voor u betekenen. Wilt u daarom contact met ons opnemen om te zien hoe we hier samen kunnen uitkomen, wij leren graag van onze fouten bij, om onze gasten zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Hopelijk spreken we u snel, Team Zonnedorp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2Diepstraten14-05-2017

Helaas de plank mis geslagen

Met de meivakantie voor het eerst gaan kamperen. Sanitair ziet er perfect uit en ook is de camping (park) erg schoon, hier zal ik zeker niets van zeggen!!!! Ook de ligging van de camping is perfect! Helaas staat er op de site dat er iedere schoolvakantie animatie is, deze hebben wij op de vrijdag en zaterdag na, helemaal niet gezien en we waren er toch echt in de schoolvakantie . Ook was de hele week de cafetaria dicht, kon de kids niet eens op een ijsje trakteren na het eten, terwijl op de site staat vermeld dat deze alle dagen vanaf 12.00 uur geopend is. De eigenaar was moeilijk tot niet te bereiken, wanneer je doorverbonden werd bij de bel bij de receptie of slagboom kwam je meteen op de voicemail overgeschakeld, helaas voor ons dus geen klantvrieneekijkheid Ga dus niet blind op af op wat er op de site vermeld staat!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Hartelijke groet, Team Zonnedorp, Eigenaar, 05-07-2017

Bedankt voor uw review, we schrikken ervan! Gelukkig contact gehad met u, onze excuses aangeboden. En het mailcontact vooraf aan uw boeking besproken, u was op de hoogte gebracht over het feit dat er maar 1 week recreatie werk zou zijn. Dit was geen probleem gaf u aan, er was genoeg te doen in de omgeving. We hebben begrepen dat dit toch is tegen gevallen, erg vervelend. We hebben u een nieuwe week aangeboden voor een herkansing. Waar u gelukkig gebruik van wilt maken. Fijn,dat we dit zo kunnen oplossen met elkaar. De andere punten nemen we zeker mee. Zo ook de complimenten op de schone velden en het sanitair. We gaan ervan uit dat dit helemaal goed komt ;-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

11 tips over Vakantiepark Zonnedorp

• Brigitte, 10-05-2014

Kindervakantieweek in de Meivakantie. Elk jaar anders. Veel leuke, gratis activiteiten voor kinderen gedurende 1 week.

• Sjef de wildt, 15-11-2013

Ook aanbevolen voor een vakantie met kleinkinderen.

• Stephanie1973, 16-07-2013

Neem de fiets mee, zo zie je meer van de omgeving.

1 vraag over Vakantiepark Zonnedorp

• gelly, 07-08-2015