Vakantiepark Zonnedorp

240 reviews over Vakantiepark Zonnedorp

• 2018
    8Jeroen Goeimans23-08-2018

Thuis op Zonnedorp!

Ruime kampeerplaatsen met alles erbij in. Speciaal programma voor onze 2 pubers met oa banaan varen en frisfeest in echte discotheek onder begeleiding van super toppers : Lauren en Thom !! Prima ligging net onder de duinen.
    Kampeerterrein is wat minder verzorgd als vorig jaar... alle aandacht is -begrijpelijk- naar de prachtige renovatie vaste plaatsen gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Sandra Versten23-08-2018

Volgend jaar weer!!

Wat een sfeer! Net vernieuwd met prachtig terras/speelplein ! Tijdens ons verblijf werd er mosselfeest georganiseerd voor vakantie huisjes voor kinderen met kanker. Bijzonder dat dit met vrijwilligers uit dorp en camping gedaan werd. Alle kosten betaald door het park zelf en eind totaal was €11.470,-. Mooi dat we hier aan mee konden helpen!! Schuimfeest op dinsdag : geweldig !! Van eigenaren tot gasten iedereen doet mee. Ligging onderaan strand is super! En alle lof voor Ad voor het altijd schone sanitair. Volgend jaar weer ☀️

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Van bakel20-08-2018

Geweldige vakantie!

Onze eerste keer in renesse wat hebben we genoten! De camping was echt top en super gastvrij en het sanitair was ontzettend schoon . En goede animatie voor de kinderen . Strand en renesse op loop afstand als wij de volgende keer weer voor renesse kiezen dan ook zeker kiezen wij weer voor het zonnedorp!

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Maaike27-07-2018

Nooit meer

Onvriendelijk in het restaurant! Onduidelijk hoe het werkt. En dan over gasten achter hun rug praten. Bah! Al paar jaar eerder hier geweest. Blij dat we andere keuzes hebben gemaakt! Heel gastonvriendelijk! 3 jaar geleden hier gestaan. Slecht bevallen en de eindafrekening was ook met 7 pennen geschreven. Wij gaan NIET meer!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    9Fam van den Hout25-08-2017

Heerlijke camping, schoon sanitair, zee dichtbij

Camping is zeker een aanrader, mooie plaatsen, schoon sanitair, worden veel activiteiten voor de kinderen georganiseerd. Mosselfeest was ook leuk. Renesse is op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10J.Goeimans10-07-2017

Net voor de drukte, genieten!

We staan er nu, net voor de drukte, heerlijk! Ligging perfect. Met regen wat plasserig op de velden des ondanks toiletgebouw keurig netjes. Komen graag eens terug.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9vd Laar10-07-2017

Fijne camping!!

Schoon sanitair, mooie plekken en goede sfeer!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Sandra Versten05-07-2017

Gezellig en perfecte ligging.

Wat een gezellige ontvangst zelfs op een drukke zaterdag is dit persoonlijk. Kinderen hebben genoten van het recreatie team en alle activiteiten. Bijzonder ook dat de bingo opbrengst gaat naar een goed doel in de buurt. John fietst dagelijks meerdere malen een rondje camping, als er wat is kun je die dan direct aanspreken. Minpuntje is gedrag van sommige hondeneigenaren, Ad kan soms hele dag poep scheppen!! Er zijn overal zakjes en prullen bakken zelfs honden uitlaatveld, zo jammer!! De ligging is perfect zo bij Renesse en echt maar 300 meter naar het strand. Alweer zin in de volgende zomer!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Corien05-07-2017

Gastvrij en sanitair was buitengewoon schoon.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9van dijk05-07-2017

zonnig

Een geweldige vakantie gehad met dit mooie weer, met het strand op loopafstand was dit super. We werden vriendelijk onthaalt en er was een leuke gekleurde speeltuin. zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2017

11 tips over Vakantiepark Zonnedorp

• Brigitte, 10-05-2014

Kindervakantieweek in de Meivakantie. Elk jaar anders. Veel leuke, gratis activiteiten voor kinderen gedurende 1 week.

• Sjef de wildt, 15-11-2013

Ook aanbevolen voor een vakantie met kleinkinderen.

• Stephanie1973, 16-07-2013

Neem de fiets mee, zo zie je meer van de omgeving.

1 vraag over Vakantiepark Zonnedorp

• gelly, 07-08-2015