11 tips over Vakantiepark Zonnedorp

• Brigitte, 10-05-2014 Rapporteren

Kindervakantieweek in de Meivakantie. Elk jaar anders. Veel leuke, gratis activiteiten voor kinderen gedurende 1 week.

• Sjef de wildt, 15-11-2013 Rapporteren

Ook aanbevolen voor een vakantie met kleinkinderen.

• Stephanie1973, 16-07-2013 Rapporteren

Neem de fiets mee, zo zie je meer van de omgeving.

• fam Lans, 17-05-2013 Rapporteren

Strandtent de Branding, met een zeer gastvrije eigenaresse, smoothies en sangria, of een heerlijk fris pilsje. De vissoep (bouillabaisse) bij restaurant Zeerust is een aanrader,(zelfde strandovergang als de Branding, camping af via poortje dan links en weer links, straat uitlopen.

• A.van Egeren, 20-06-2013 Rapporteren

Markt in Renesse op woensdag, lekkerbeck eten!!! Chinese Restaurant an de Markt, super. Zierikzee, Lidl en Aldi Vlissingen het Arsenal, geweldig voor kinderen. Hellevoetsluis overdekt winkelen

• fam Lans, 08-08-2012 Rapporteren

Als je wil genieten van het strand ga dan naar de basic strandtent de Branding. Daar weten ze wat klantvriendelijkeid inhoud en hebben de lekkerste smoothies en sangria van heel Nederland.

• Marie, 11-07-2012 Rapporteren

We kregen de tip op receptie; Rondje met een Pontje we hebben bruinvissen gezien en zeehonden.

• Mia de ruiter, 04-07-2014 Rapporteren

heel veel leuks te zien in de omgeving .

• Martine & Rick, 24-08-2014 Rapporteren

Neem fietsen mee en ga lekker op pad door het duingebied! Een (Spar) supermarkt vind je 'om de hoek' bij Camping International, 100 meter verderop.

• a_nneliesje, 10-08-2014 Rapporteren

Ik mis een klein supermarktje op dr camping waar je de eerste benodigdheden kunt kopen. Nu moesten we, na het opzetten van de vouwwagen, Renesse in. Daar is 1 supermarkt en dichtbij parkeren is lastig (en in het hoogseizoen chaotisch).

• Fam. Koster, 24-07-2015 Rapporteren

Geitenboerderij in Ouddorp, de markt in Renesse. West Kapelle was ook erg leuk. Strand, speeltuin in de duinen en leuke wandeling langs de kust. Vuurtoren in West Kapelle is ook een leuke klim.