Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

241 Reviews over Zonnedorp

• 8Joyce04-10-2020

Genoten

Een paar jaar eerder geweest en toen minder tevreden. Op verzoek van oudste kind toch nog een keer terug. Dit jaar, ondanks Covid, genoten. Privé sanitair was top. Wel miste we een plek om de afwas te doen, maar misschien wordt dit nog gecreëerd. Pluspunten: Speeltuin, snackbar, activiteiten, strand en dorp op loopafstand. De ligging is gewoon super. Minder: kampeerplekken zijn bobbelig (met regen plasvorming) en ook wel stenen onder gras, maar de rest van camping is netjes opgeknapt. Jongste heeft zich de hele dag vermaakt of werd vermaakt. De oudste +12 miste soms wat leeftijdsgenoten. Al met al een positief verblijf en voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 10Jutta Horn24-08-2019

Traumhafter Urlaub

Marijke und John sind sehr liebe Gastgeber, der Platz ist supersauber. Für Kinder gibt es einen schönen großen Spielplatz und auch fürs leibliche Wohl ist gesorgt. In wenigen Minuten ist man vom Campingplatz am Strand. Ich freue mich schon sehr auf unseren nächsten Urlaub dort

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10Anneloes Bakker22-08-2019

Heerlijke 4 weken hier verbleven.

Erg gezellige camping, dicht bij het strand. Vlakbij het dorp Renesse. Mooie fietspaden in de buurt. Heel veel leuke activiteiten voor onze 2 kinderen, in de leeftijd van 2, en 7 jaar, zoals knutselen, ochtendgymnastiek, schuimparty, binnenspeeltuin. Mooie ruime plaatsen, en het sanitair is heel schoon. Het ‘dorpsuus’ is erg leuk en lekker. Wij hebben hier genoten met man, kinderen en onze vrienden.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Fam. Stuijt01-07-2019

Camping was een goede keus tijdens concert at sea

weekendje concert at sea inclusief 2 nachten camping. Ontvangst was vriendelijk, plek was groot genoeg voor 2x caravan en een koepeltentje. Plekken delen is tijdens dit weekend vooraf bekend en geen enkel probleem. Zeer schoon sanitair en prima douches. We komen volgend jaar zeker terug tijdens het concet at sea weekend. En dan wederom de fietsen mee

• 8Eetgelegenheden
  • 8Maria30-06-2019

Heerlijk relaxed

Iedereen erg vriendelijk en behulpzaam

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Giraud31-05-2019

Super Strandurlaub

Urlaub mit Campingbus Sehr große Stellplätze, eigener Wasserabschluss Ruhig Schön und sauber Direkt hinter dem Deich Wenige Minuten zu Fuß in den Ort Gut mit Hund

• 10Onderkomen
  • 8Romee06-09-2018

Super camping!

We hadden een ruime plek op de camping. We hadden alleen geen eurostekker meegenomen omdat het onze eerste keer was, maar gelukkig konden we die lenen bij de receptie! Toiletten en douches waren super schoon en het was een gezellige plek! Alles was super geregeld, kom zeker nog een keer terug.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Jacqueline03-09-2018

Jaarlijks plezierig kamperen met groep vrienden!

Prettige ontvangst, ruime kampeerplaatsen op " gezellig "veld met genoeg "groen" eromheen. Genoeg speelruimte voor de kinderen, voldoende en keurig verzorgd sanitair! We komen graag terug.

• 9Onderkomen
  • 8Ria Verbeek02-09-2018

Echte gastvrijheid!

Naseizoen arrangement : €210,- voor 14 nachten incl. 2 personen -toer. belasting en echt schoon sanitair!! Je staat zo op het strand. De kleinkinderen kwamen logeren genoten in (binnen) en buiten speeltuin. Tip: de gamba’s of de stoverij, ondanks zelfbediening geen snackbarsfeer. Puntje er worden honden toegelaten en niet elk baasje ruimt op. Jammer!! Bedankt John voor je gastvrijheid!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Loes Heijnes25-08-2018

Heerlijke, rustige en schone camping.

Heerlijke camping, dicht bij het strand, schoon sanitair, leuke horecagelegenheid. Organiseren ook voor oudere kinderen activiteiten, banaan varen, frisparty.

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Zonnedorp info