Vakantiepark Zonnedorp

Romee
6-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We hadden een ruime plek op de camping. We hadden alleen geen eurostekker meegenomen omdat het onze eerste keer was, maar gelukkig konden we die lenen bij de receptie! Toiletten en douches waren super schoon en het was een gezellige plek! Alles was super geregeld, kom zeker nog een keer terug.

Jaarlijks plezierig kamperen met groep vrienden!

Jacqueline
3-9-2018
  • Onderkomen9

Prettige ontvangst, ruime kampeerplaatsen op " gezellig "veld met genoeg "groen" eromheen.

Genoeg speelruimte voor de kinderen, voldoende en keurig verzorgd sanitair!

We komen graag terug.

Echte gastvrijheid!

Ria Verbeek
2-9-2018

Naseizoen arrangement : €210,- voor 14 nachten incl. 2 personen -toer. belasting en echt schoon sanitair!! Je staat zo op het strand. De kleinkinderen kwamen logeren genoten in (binnen) en buiten speeltuin.

Tip: de gamba’s of de stoverij, ondanks zelfbediening geen snackbarsfeer.

Puntje er worden honden toegelaten en niet elk baasje ruimt op. Jammer!!

Bedankt John voor je gastvrijheid!

Heerlijke, rustige en schone camping.

Loes Heijnes
25-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke camping, dicht bij het strand, schoon sanitair, leuke horecagelegenheid.

Organiseren ook voor oudere kinderen activiteiten, banaan varen, frisparty.

Fam de bruin .122...Een geweldig vakantiepark.
24-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We komen al vanaf 1985 op deze camping toen nog genaamd tranparent. Nu al weer een lange tijd onder leiding van John en Marieke met hun team.geweldige sfeer en heel veel te doen .Zeker voor de kids. Een dikke pluim van fam de bruin

Patricia
  • Onderkomen10

Kindvriendelijke camping, animatieteam aanwezig, dicht bij het strand, op korte afstand van het leuke centrum, horecagelegenheid zowel binnen( mooie huiskamer “welkom”) als buiten,goed vertoeven, WiFi. Wij weten waar we volgend jaar weer naar toe gaan 👍

Geweldig!

Fam. Dekker
  • Onderkomen10

Al jaren een stacaravan hier op het park. Verbouwing was even een dingetje, maar wat is het mooi geworden. En goed begeleid door de eigenaren.

Sanitair en alles op de camping is super schoon.

Nieuw concept met restaurant👍.

Kidsclub echt geweldig. Dagelijks wat te doen voor de kinderen.

Loopafstand naar het strand en dorp.

Echt geweldig.

Hoop hier nog vele jaren te mogen verblijven.

Thuis op Zonnedorp!

Jeroen Goeimans
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Ruime kampeerplaatsen met alles erbij in. Speciaal programma voor onze 2 pubers met oa banaan varen en frisfeest in echte discotheek onder begeleiding van super toppers : Lauren en Thom !!

Prima ligging net onder de duinen.

Kampeerterrein is wat minder verzorgd als vorig jaar... alle aandacht is -begrijpelijk- naar de prachtige renovatie vaste plaatsen gegaan.

Volgend jaar weer!!

Sandra Versten
  • Onderkomen8

Wat een sfeer! Net vernieuwd met prachtig terras/speelplein ! Tijdens ons verblijf werd er mosselfeest georganiseerd voor vakantie huisjes voor kinderen met kanker. Bijzonder dat dit met vrijwilligers uit dorp en camping gedaan werd. Alle kosten betaald door het park zelf en eind totaal was €11.470,-. Mooi dat we hier aan mee konden helpen!! Schuimfeest op dinsdag : geweldig !! Van eigenaren tot gasten iedereen doet mee.

Ligging onderaan strand is super!

En alle lof voor Ad voor het altijd schone sanitair. Volgend jaar weer ☀️

Geweldige vakantie!

Van bakel
20-8-2018
  • Onderkomen10

Onze eerste keer in renesse wat hebben we genoten!

De camping was echt top en super gastvrij en het sanitair was ontzettend schoon .

En goede animatie voor de kinderen .

Strand en renesse op loop afstand als wij de volgende keer weer voor renesse kiezen dan ook zeker kiezen wij weer voor het zonnedorp!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zonnedorp in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zonnedorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.