Vakantiepark Zonnedorp

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

240 reviews over Vakantiepark Zonnedorp

• 10Anneloes Bakker22-08-2019

Heerlijke 4 weken hier verbleven.

Erg gezellige camping, dicht bij het strand. Vlakbij het dorp Renesse. Mooie fietspaden in de buurt. Heel veel leuke activiteiten voor onze 2 kinderen, in de leeftijd van 2, en 7 jaar, zoals knutselen, ochtendgymnastiek, schuimparty, binnenspeeltuin. Mooie ruime plaatsen, en het sanitair is heel schoon. Het ‘dorpsuus’ is erg leuk en lekker. Wij hebben hier genoten met man, kinderen en onze vrienden.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Stuijt01-07-2019

Camping was een goede keus tijdens concert at sea

weekendje concert at sea inclusief 2 nachten camping. Ontvangst was vriendelijk, plek was groot genoeg voor 2x caravan en een koepeltentje. Plekken delen is tijdens dit weekend vooraf bekend en geen enkel probleem. Zeer schoon sanitair en prima douches. We komen volgend jaar zeker terug tijdens het concet at sea weekend. En dan wederom de fietsen mee

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Maria30-06-2019

Heerlijk relaxed

Iedereen erg vriendelijk en behulpzaam

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Romee06-09-2018

Super camping!

We hadden een ruime plek op de camping. We hadden alleen geen eurostekker meegenomen omdat het onze eerste keer was, maar gelukkig konden we die lenen bij de receptie! Toiletten en douches waren super schoon en het was een gezellige plek! Alles was super geregeld, kom zeker nog een keer terug.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Jacqueline03-09-2018

Jaarlijks plezierig kamperen met groep vrienden!

Prettige ontvangst, ruime kampeerplaatsen op " gezellig "veld met genoeg "groen" eromheen. Genoeg speelruimte voor de kinderen, voldoende en keurig verzorgd sanitair! We komen graag terug.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Ria Verbeek02-09-2018

Echte gastvrijheid!

Naseizoen arrangement : €210,- voor 14 nachten incl. 2 personen -toer. belasting en echt schoon sanitair!! Je staat zo op het strand. De kleinkinderen kwamen logeren genoten in (binnen) en buiten speeltuin. Tip: de gamba’s of de stoverij, ondanks zelfbediening geen snackbarsfeer. Puntje er worden honden toegelaten en niet elk baasje ruimt op. Jammer!! Bedankt John voor je gastvrijheid!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Loes Heijnes25-08-2018

Heerlijke, rustige en schone camping.

Heerlijke camping, dicht bij het strand, schoon sanitair, leuke horecagelegenheid. Organiseren ook voor oudere kinderen activiteiten, banaan varen, frisparty.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam de bruin .122...Een geweldig vakantiepark.24-08-2018

We komen al vanaf 1985 op deze camping toen nog genaamd tranparent. Nu al weer een lange tijd onder leiding van John en Marieke met hun team.geweldige sfeer en heel veel te doen .Zeker voor de kids. Een dikke pluim van fam de bruin

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Patricia23-08-2018

Kindvriendelijke camping, animatieteam aanwezig, dicht bij het strand, op korte afstand van het leuke centrum, horecagelegenheid zowel binnen( mooie huiskamer “welkom”) als buiten,goed vertoeven, WiFi. Wij weten waar we volgend jaar weer naar toe gaan 👍

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Dekker23-08-2018

Geweldig!

Al jaren een stacaravan hier op het park. Verbouwing was even een dingetje, maar wat is het mooi geworden. En goed begeleid door de eigenaren. Sanitair en alles op de camping is super schoon. Nieuw concept met restaurant👍. Kidsclub echt geweldig. Dagelijks wat te doen voor de kinderen. Loopafstand naar het strand en dorp. Echt geweldig. Hoop hier nog vele jaren te mogen verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

11 tips over Vakantiepark Zonnedorp

• Brigitte, 10-05-2014

Kindervakantieweek in de Meivakantie. Elk jaar anders. Veel leuke, gratis activiteiten voor kinderen gedurende 1 week.

• Sjef de wildt, 15-11-2013

Ook aanbevolen voor een vakantie met kleinkinderen.

• Stephanie1973, 16-07-2013

Neem de fiets mee, zo zie je meer van de omgeving.

1 vraag over Vakantiepark Zonnedorp

• gelly, 07-08-2015