Hotel 't Klokje

87 reviews over Hotel 't Klokje

• 2018
    9Geert30-06-2018

Helemaal goed

Bij aankomst was er al direct een heel vriendelijke sfeer aan de receptie .de kamers waren in orde , het ontbijt was lekker met veel keuze en heel vers ,het avondeten was ook heel lekker en ruim voldoende wij hadden half pension met 5gangendinner keuze tussen vis ,vlees en vegitarisch .we hebben heerlijke fietstochten gemaakt in mooie omgeving . Elke keer we terug in het hotel aankwamen werden vriendelijk begroet . Zeker een hotel om nog eens terug te boeken . We hebben aangename dagen gehad

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Nel van den Berk10-10-2017

Zeer Gastvrij en mooi gelegen hotel.

Fijn hotel om te overnachten met honden, . Mogelijkheid gehad om met de honden in Lounge te dineren. Schone ruime kamer en zeer vriendelijk personeel. Goede wandelmogelijkheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 7Connie11-09-2016

Geweldig! !!

We hebben genoten van onze week aan de mooie zeeuwse kust,en zijn zeker van plan om volgend jaar weer te gaan. De Bediening, huishouding ontvangst echt een toppertje.Onze de Luxe kamer laat ik zeggen dat die me toch wel wat tegenviel en meer aandeed als een basic kamer.Maar we zijn geen moeilijke mensen hadden een prima bed en een plaatsje buiten voor onze hond zodat zij ook kon genieten! Wat ons als zeer ongastvrij werd ervarwn was dat we bij uitschecken van het hotel gezegd werd dat we nog een openstaande rekening hadden! Pardon dacht ik had bij aankomst contant betaald.,en geen gebruik gemaakt van de minibar!En mensen let op de eigenaar van het hotel had de euvele moed om om het bedrag van 1 euro te vragen , dit was omdat we bij aankomst op onze kamer 2 senseo pads hadden gebruikt.Ik was echt met stonheid geslagen dit hadden we nog nooir meegemaakt! !!, Heb hierover ook een mail gestuurd maar tot de dag van vandaag geen enkeke reatie gehad van het Hotel.Zeer zwak van hun kant in hun plaats zou ik me diep schamen om gasten die in ons Hotel hun vacantie zouden doorbrengen 1 euro te laten betalen! Als we volgend jaar gaan neem ik een groot pak Senseo mee kunnen ze die uitdelen aan hun Gasten.

• 8winkie05-09-2016

relaxeren

Luxe-studio 212 :

• positief : vriendelijk personeel ruime studio met 2 aparte slaapkamers/keukentje/badkamer/terras vrij proper (nog wat spinnenwebben, stof in de kasten en bedrand) ruime badkamer (bad met douche erin,douchezeep aanwezig) lekker ontbijtbuffet tussen 8u en 10u leuk zwembad met jacuzzi erin (fris water maar deed nu deugd met het warme weer,handdoeken aanwezig) goede matrassen (geen rugpijn gehad) gratis parking gratis internet dat goed werkte heel rustig 's nachts (zelfs met het raam open geslapen)

• negatief : niets in de buurt (juist een klein winkeltje in roompot dat ernaast ligt) strand is een kleine 500m wandelen,vanuit het hotel zie je alleen een overstromingsgebied,je moet over de duinen (geasfalteerd wandelpad) naar Renesse-centrum is het een flinke wandeling (jumbo-supermarkt, eetgelegenheden en wat winkeltjes) haren op de lakens en handdoeken

Op de bedden liggen jersey-hoeslakens (ik had een katoenen laken mee) voor mensen die daarop allergisch reageren. Avondeten hebben wij niet uitgeprobeerd. Neem ook basisgerief voor de keuken mee(vaatdoek/handdoek/afwasmiddel), kookgerief is voldoende aanwezig. Er zijn ook fietsen te huur.

• 9Edwin en Greet Peeters07-08-2016

Het is altijd thuiskomen in het Klokje. Zalig!

Ruim ontbijt met alles erop en eraan. Gevarieerd avondmaal, meer dan voldoende. Veel groenten en altijd supervisie producten. Kamers zijn gezellig en kraaknet. Ligging van het hotel is top. De hoteleigenaars en het personeel is uitermate gedienstig en aardig. Honden altijd meer dan welkom.

• 9Maria25-07-2016

Weer voor herhaling vatbaar!!

Vriendelijke medewerkers, hoge mate van servicegerichtheid. Schone en mooie kamers. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Ook heerlijk gedineerd.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10ivette & freddy26-06-2016

alles op en top

waren er een weekend voor verjaardag en zijn er zeer goed ontvangen, tafel versiert met slingers en ballonnen en s'avonds bij diner een mooi verjaardagsdessert, alles is er perfect kamer zeer netjes, ontbijt is top niets ontbreekt er, diner was uitstekend prijs kwaliteit zeer goed en vriendelijke bediening, mooie fietstochten gedaan ons zien ze zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ron Heeg21-03-2016

Prima

Rustig gelegen / nabij strand / Goede kamer, in ons geval een studio / schoon / Diner prima / Ontbijt prima / hond welkom

Diner : bij het eerste gerecht denk je al snel "is dit alles" , wat simpele opmaak. Maar achteraf is het wel doordacht en kwalitatief gewoon prima. Je krijgt net niet te weinig of net niet te veel, gehele diner in balans. Ontbijt : dit is gewoon compleet Hond : welkom, niet in het restaurant wat mij wel logisch lijkt. In de lounge kan de hond mee. Op 400 mtr strand genoeg voor de hond. Studio (112) compleet en schoon. Goede bedden en complete keuken. Badkamer schoon en heel.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Astrid12-01-2016

Gezellig hotel met goede prijs

Ruime kamer met terras. Ontbijt was uitgebreid en lekker. We hebben er een nachtje geslapen, hierdoor hebben we geen gebruik gemaakt vam de sauna enz. Voldoende parking het hotel ligt direct aan de zee,

Gereisd met partner in november 2015

• 10Ronny en Nadine25-12-2015

Dik in orde

Alles is er prima verlopen, vriendelijk personeel, het eten was er zeer lekker en in voldoende mate, de bar niet duur en uitgebreide kaart, zwembad, sauna en fitness goed voorzien en netjes. De kamer voldeed aan alle wensen. Kort bij de zee, fiets en wandelmogelijkheden ruim voorhanden. Kortom, we komen er nog !

Gereisd met partner in december 2015

Hotel 't Klokje info