Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel 't Klokje voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over 't Klokje

• 9Ellij Van Groesen05-09-2022

Fantastich

We vonden ten eerste het personeel zo vriendelijk ,dat zie je niet zo dikwijls ,zo attent .we hadden een studio wat ook heel netjes was en heel leuk.we hebben enorm genoten,en komen zeker nog keer terug.we vonden het een heel knus hotel.

• 9LvI16-09-2021

Heerlijk verblijf gehad

Gastvrije ontvangst, vriendelijke medewerkers, goede service, knus, mooie ligging, leuke kamer en lekker eten!

• 6Guido14-05-2021

Standaard

Corona maatregelen worden als reden gebruikt om de service te verminderen ipv intensiever schoon te maken😢De kosten die ze hiermee besparen vind je niet terug in de prijs die je betaalt standaard kamers worden dan ook nog als luxe verkocht omdat er een senseoa apparaat op de kamer staat

• 8Daniel26-10-2020

Prima hotel

Prima hotel, voldoende faciliteiten. Helaas was alles gesloten vanwege corona en is ons vader - dochter tripje in het water gevallen. Gelukkig liet het hotelpersoneel wel toe dat mijn dochter met een (extern) vriendinnetje mocht zwemmen.

restaurant eten was prima en redelijk geprijsd, kamers keurig, badkamers gedateerd. Ruim opgezet alles en kregen een comfortkamer voor de prijs van een standaard kamer.

• 8Nicole van den Heuvel05-10-2020

Warm ontvangst vriendelijk personeel Eten SUPER . schone kamer😊

• 9Geert30-06-2018

Helemaal goed

Bij aankomst was er al direct een heel vriendelijke sfeer aan de receptie .de kamers waren in orde , het ontbijt was lekker met veel keuze en heel vers ,het avondeten was ook heel lekker en ruim voldoende wij hadden half pension met 5gangendinner keuze tussen vis ,vlees en vegitarisch .we hebben heerlijke fietstochten gemaakt in mooie omgeving . Elke keer we terug in het hotel aankwamen werden vriendelijk begroet . Zeker een hotel om nog eens terug te boeken . We hebben aangename dagen gehad

• 8Nel van den Berk10-10-2017

Zeer Gastvrij en mooi gelegen hotel.

Fijn hotel om te overnachten met honden, . Mogelijkheid gehad om met de honden in Lounge te dineren. Schone ruime kamer en zeer vriendelijk personeel. Goede wandelmogelijkheden.

• 7Connie11-09-2016

Geweldig! !!

We hebben genoten van onze week aan de mooie zeeuwse kust,en zijn zeker van plan om volgend jaar weer te gaan. De Bediening, huishouding ontvangst echt een toppertje.Onze de Luxe kamer laat ik zeggen dat die me toch wel wat tegenviel en meer aandeed als een basic kamer.Maar we zijn geen moeilijke mensen hadden een prima bed en een plaatsje buiten voor onze hond zodat zij ook kon genieten! Wat ons als zeer ongastvrij werd ervarwn was dat we bij uitschecken van het hotel gezegd werd dat we nog een openstaande rekening hadden! Pardon dacht ik had bij aankomst contant betaald.,en geen gebruik gemaakt van de minibar!En mensen let op de eigenaar van het hotel had de euvele moed om om het bedrag van 1 euro te vragen , dit was omdat we bij aankomst op onze kamer 2 senseo pads hadden gebruikt.Ik was echt met stonheid geslagen dit hadden we nog nooir meegemaakt! !!, Heb hierover ook een mail gestuurd maar tot de dag van vandaag geen enkeke reatie gehad van het Hotel.Zeer zwak van hun kant in hun plaats zou ik me diep schamen om gasten die in ons Hotel hun vacantie zouden doorbrengen 1 euro te laten betalen! Als we volgend jaar gaan neem ik een groot pak Senseo mee kunnen ze die uitdelen aan hun Gasten.

• 8winkie05-09-2016

relaxeren

Luxe-studio 212 :

• positief : vriendelijk personeel ruime studio met 2 aparte slaapkamers/keukentje/badkamer/terras vrij proper (nog wat spinnenwebben, stof in de kasten en bedrand) ruime badkamer (bad met douche erin,douchezeep aanwezig) lekker ontbijtbuffet tussen 8u en 10u leuk zwembad met jacuzzi erin (fris water maar deed nu deugd met het warme weer,handdoeken aanwezig) goede matrassen (geen rugpijn gehad) gratis parking gratis internet dat goed werkte heel rustig 's nachts (zelfs met het raam open geslapen)

• negatief : niets in de buurt (juist een klein winkeltje in roompot dat ernaast ligt) strand is een kleine 500m wandelen,vanuit het hotel zie je alleen een overstromingsgebied,je moet over de duinen (geasfalteerd wandelpad) naar Renesse-centrum is het een flinke wandeling (jumbo-supermarkt, eetgelegenheden en wat winkeltjes) haren op de lakens en handdoeken

Op de bedden liggen jersey-hoeslakens (ik had een katoenen laken mee) voor mensen die daarop allergisch reageren. Avondeten hebben wij niet uitgeprobeerd. Neem ook basisgerief voor de keuken mee(vaatdoek/handdoek/afwasmiddel), kookgerief is voldoende aanwezig. Er zijn ook fietsen te huur.

• 9Edwin en Greet Peeters07-08-2016

Het is altijd thuiskomen in het Klokje. Zalig!

Ruim ontbijt met alles erop en eraan. Gevarieerd avondmaal, meer dan voldoende. Veel groenten en altijd supervisie producten. Kamers zijn gezellig en kraaknet. Ligging van het hotel is top. De hoteleigenaars en het personeel is uitermate gedienstig en aardig. Honden altijd meer dan welkom.

Hotel 't Klokje info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rampweg 16-18, 4325 LH