Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,5

7 tips over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Familie, 30-10-2015
Leuk restaurant op het park, Strand Dok, zeer kindvriendelijk, bios, indoorspeeltuin, gezellige open haard hoek en lekkere gerechten, redelijke jonge bediening (ook aan de receptie zeer jong en onervaren) en normale prijzen . Ook de huurprijzen van de huisjes zijn zeer acceptabel
philip, 6-9-2014
Ga er lekker eten, het eten is puur natuur en heerlijk, niet duur
Janita Dalebout, 26-7-2014
ligging lekker dicht bij het strand goed aan te lopen

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

Eveline, 8-9-2013
Tip: bolderkar huren op het park, ook erg makkelijk om spullen te vervoeren naar het strand. Verder hebben wij fietsen met kinderzitje (achterop) gehuurd op het park. Tip: natuurgebied Het Groene Duin tussen Burgh-Haamstede en Westenschouwe. Een tip is het rolstoelpad te kiezen als je een wandelwagen bij je hebt. 8 km. route.
de jong, 28-8-2012

als je met de auto gaat moet je wel overal voor betalen 1,80 per uur,in renesse en naar het strand word duur dagje ga richting spotterplaats(brouwersdam?)daar gratis parkeren ,10sec lopen van strand

en over neeltje jans ,wij vonden het niets en meer mensen die daar waren ook, erg duur en zo uitgekeken ,nee niets aan, zonde van het geld.

r.van dalen, 20-7-2012
restaurant top voor een camping vriendelijk personeel

R. Kleefman, 18-5-2012
Neem een dik plastic grondzeil mee dat je omhoog tegel je tentdoeken kan zetten van je voortent.