Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

• Onderkomen8,5

9 reacties Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Wasmachines

Carla, 29-7-2018
Zijn er wasmachines aanwezig in het sanitairgebouw en zo ja, werkt dit met muntjes?
0 reacties

Kokkel

Kokkel, 6-2-2018
Past er een campingbed op de kleine slaapkamer van de Kokkel? Dus naast het stapelbed?
1 reactie

Honden in restaurant Dok.

Tina, 7-11-2016

Hoi, mogen de honden daar in restaurant komen? Dan ga ik gelijk mijn reservering cancelen.

Bah..moet niet aan denken.

Bedankt

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

tieners

vlinder71, 18-10-2015
Ik lees wel veel over kinder animatie. Is er ook wat te doen voor tieners? Animatie, ontmoetingsplek? (10 en 14 jaar).

Nieuwe campinggedeelte

Maaike, 15-8-2014
Op de website staan in het verhuur overzicht accomodaties die worden aangeboden op 'het nieuwe campinggedeelte'. Weet iemand wat hiermee bedoeld wordt? Welk deel is het meest geschikt voor een gezin met kleine kinderen?

auto bij caravan ??

ericalokhorst, 10-6-2014

heerlijk over een paar weken (5 juli) gaan we die kant op, maar ik had nog een paar vraagjes.....

wat ik mij afvroeg, moet je auto ook bij de caravan/tent staan ? of hebben ze hier aparte plekken voor ? ennuuhh iemand op plek 84 gestaan ? is dat een klein leuk speeltuintje wat erbij zit ? en kijk je dan uit op die speeltuin of juist niet ?

2 reacties

Campingbedjes

Kim Elshout, 27-1-2014
Wie weet of je in de kokkel of boormossel voor 4 personen 2 campingbedjes op de slaapkamer neer kan zetten?

plaats nummer

sandra, 5-6-2013
kan iemand mij vertellen of plaats 39 een beetje een goede plaats is of juist niet???
1 reactie

chalet met trampoline in de tuin

de Groot, 28-3-2013

Kan iemand mij vertellen welke chalet(s) een trampoline in de tuin hebben, was nl. te zien bij foto's van suus 7-7-2011?