Camping Siblu De Oase

Contact

138 reviews over Camping Siblu De Oase

• 9Chris Bergmans10-09-2014

Fantastische camping

Wij staan nu 4 jaar als vaste gasten op deze prachtige camping. Royale plaatsen, goed sanitair, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, dicht bij het centrum van Renesse. De camping wordt goed onderhouden. Extra hulp van de eigenaar is geen probleem, kortom het is onze tweede thuisbasis. Ik snap niet dat sommige mensen kunnen klagen over de forse regenbuien en de gevolgen ervan, natuurlijk is het vervelend maar tegen natuurgeweld is niemand bestand, kijk maar naar de volgelopen straten en huizen elders in het land, dat begrijp je toch wel. Wij genieten met volle teugen van deze prachtige camping en het mooie zeeuwse land. We zijn altijd blij als we er weer heen kunnen gaan. Familie Van Oost, chapeau, hard werkende mensen verdienen deze lof. Chris Bergmans

Gereisd met partner in januari 2014

• 8H08-08-2014

Rustige camping maar niet weer

De camping ligt mooi, grote plekken maar je moet geen regen krijgen 10 min is al genoeg om natte voeten te krijgen in de voortent. Je hoeft het ook zeker nie te gaan melden ze halen toch de schouders op. Eigenaars zijn erg zakelijk en doen dus echt geen moeite om het te verhelpen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6G.08-08-2014

1 keer, maar niet nog eens

Fijne camping behalve wanneer het gaat regenen, dan loopt je voortent vol water. Wanneer je dit bij een v/d eigenaren meldt, geven ze je de indruk dat je niet moet zeuren. Wanneer ze hier de plek zouden ophogen, is het probleem verholpen. Van de vaste gasten begrepen we dat dit probleem al jaren bekend is, maar dat ze hier niets aan doen. 3 buien gehad en 3 x alles nat in de voortent. Ook veel last van muizen (ze komen gewoon in de voortent.....). Hier nooit meer naar toe! vakantie!

Rob van Oost, Mede-eigenaar, 21-08-2014

Beste familie, we betreuren het dat u met een ontevreden gevoel naar huis bent gegaan. Dit trekken wij en zeker onze medewerkers erg aan. Wij streven er naar om een ieder zo goed mogelijk tot dienst te zijn en onze service hoog te houden. De afgelopen weken hebben heftige regen buien ons lang en zo ook onze camping aan gedaan. Wij investering jaarlijks veel geld in onderhoud van ons terrein. Denk hierbij aan drainage het plaatsen van straatkolken het ophogen van de kavels enz. Bij heftige regenval gaan onze terrein medewerkers direct overal kijken of er problemen zijn en of zij kunnen helpen. Als er opmerking of klacht op de receptie binnen komt met wat word dit direct door gegeven.

Wij vinden het jammer dat het bij u zo niet is overgekomen. Wij zullen hier aan blijven werken en uw opmerkingen nemen wij mee om ons te blijven verbeteren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8neymar31-07-2014

mooie nette camping

camping oase is een prima kindvriendelijke camping en sanitair uitmuntend camping is aan het rand gelegen van renesse en prima te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Ed29-07-2014

De camping is schitterend mooi en goed verzorgd

Maar de geluidshinder die seizoengasten maken zelfs ruim na 23:00 uur is ronduit respectloos en campingbeheerder doet er vrijwel niets aan dus een rustige camping is het zeker niet en we twijfelen of hier na 4 keer geweest te zijn ooit nog terugkeren

Rob van Oost, Mede-eigenaar, 21-08-2014

Beste familie, erg jammer dat u na 4 keer bij ons tot gast geweest te zijn deze ervaring hebt. Nachtrust (die na 23:00 uur ingaat) is juist een van die zaken waar we erg veel aandacht aangeven. In drukke weekende en de schoolvakanties hebben wij van 22:00 uur t/m 04:00 uur een gediplomeerde beveiliger rond lopen die, deze regel in de gaten moet houden. Hij zal een ieder aanspreken die te veel geluid maakt, door bv een radio, tv of doormiddel van te luid praten. Dit word door hem gemeld in het nacht rapport. Wij zullen als er meldingen zijn gedaan dit ook met de betreffende personen bespreken. Dit gebeurt in 100% van de gevallen zo. Wij zullen proberen na te gaan wat er in uw geval wellicht niet goed gegaan is en daar nog beter ons best op te gaan doen. Want de nacht rust van onze gasten is ons erg veel waard.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8danielle21-10-2013

goede camping!

Rustig, toch heel dicht bij het centrum. Goede beveiliging. Mooie plekken. Goed sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9koenvdstrijen14-09-2013

Geweldig

geweldige camping die van alle gemakken voorzien is :)

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8dennis11-08-2013

Goede camping, fijne locatie

Voor een weekend zonder vooraf te boeken met een tent richting Zeeland gegaan. Met twee volwassen waren we niet direct op zoek naar een camping met allerlei extra faciliteiten. Toch ook voor ons een goede keus. Het tarief ligt wat hoger, maar dan krijg je ook wat: een ruime rustige plek voor de tent en ook fijn: schone toiletten en douches. Locatie is geschikt om uit eten gaan en het strand is makkelijk te bereiken via bus, fiets of auto.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8fam van O.05-08-2013

te grote camping

De Oase een een prachtige camping, supermooi en heel schoon sanitair, goed onderhouden groen. Winkeltje is klein, maar er is genoeg te krijgen. Het personeel is heel vriendelijk. Naar onze mening is deze camping te groot. Daardoor 'moeten' de auto's wel bij de tent/caravan/chalet geparkeerd worden, anders is het niet te doen. En constant rijdende auto's op een camping is altijd een minpunt. Ook jammer is dat de plekken allemaal afgescheiden zijn van elkaar, iedereen zit op zijn eigen eilandje, zodat je eigenlijk niet snel contact hebt met de mensen bij je op het veld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9H. van Lohuizen04-08-2013

heerlijke vakantie op de Oase

Heerlijke vakantie gehad op camping de Oase. Grote stacaravan (klaproos) met veel ruimte zowel in de caravan als rondom de stacaravan. Stacaravan keurig netjes bij aankomst. Personeel heel vriendelijk. indruk van de Oase is erg netjes. Transterium op enkele minuten lopen. Waarna de bus je in enkele minuten afzet bij het strand. Ongekende luxe! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

6 tips over Camping Siblu De Oase

• e van den brink, 06-08-2012

zeer zeker een aanrader. het is een camping met enorme staanplaatsen. dicht bij het dorp maar toch rustig. en super sanitair.

• Sandra, 31-05-2012

Tennisbaan ligt op 5 minuten fietsen waar voor 20 euro per uur een baan gehuurd kan worden. Pizzeria La Piazza - even het dorpje doorfietsen voor verse pizza's!

• Roy, 21-05-2013

Renesse op de fiets verkennen. Het plaatsje heeft meer te bieden dan je in eerste instantie denkt.

1 vraag over Camping Siblu De Oase

• kim, 07-07-2014

tv aansluiting

We hebben een week deze camping geboekt ,..maar is er ook tv aansluiting? ,..Dat kan ik namelijk nergens terug vinden op de site. mvg Kim

neymar, 31-07-2014

ja er is een tv aansluiting

Camping Siblu De Oase info

• Aantal sterrensterster