Camping Siblu De Oase

Contact

138 reviews over Camping Siblu De Oase

• 10Angelique Caris14-08-2015

fantastisch

Een leuke gezinscamping. Met heel vriendelijk personeel. Een zeer luxe toiletgebouw met ligbad, gezinsdouche en kinderdouches. Zeer netjes onder houden. Leuke speeltuinen en genoeg te doen door het animatieteam. Vlakbij het centrum van Renesse waar je lekker kan eten. Tegenover de camping is het gratis transferium gelegen, en kun je naar diverse stranden reizen. Ook is de Zeeland pas een aanrader. Hiermee kan je Door heel Zeeland reizen met de bus. Wij zijn naar Middelburg geweest en naar neeltje jans. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Tom Verboven09-08-2015

heel mooie verzorgde camping!

De eerste indruk is meestal de belangrijkste. Een mooi verzorgd en groot grasveld met rondom rond mooi verzorgde campeerplekjes. Het sanitair was gewoonweg prachtig, verschillende kinderdouches e.d. inclusief.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7familie Klappe19-07-2015

Super leuke vakantie gehad!

Een opvallend schone camping, schone en ruime sanitair, voldoende wasmachines, drogers en zelfs strijkplanken. Sanitair voor de kinderen (4 douches, wel wat weinig). Eigenaar is zeer klantvriendelijk, zowel receptie als in de winkel. Animatie 4 of 5x per dag, vonden de kinderen echt geweldig! Leuke speeltuintjes. Opvallend ruime staanplaatsen (wij stonden op U-veld). Strand is dichtbij, prima met fiets te doen. Gratis strandbus 2x per dag. Auto's betaald parkeren. Centrum Renesse is ook dichtbij: leuke winkeltjes en eettentjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8janny11-07-2015

Er ontbreekt nog iets.......

Het is een mooie, goed onderhouden camping.

Echter de mogelijkheid tot het gebruik maken van internet is echt niet van deze tijd !

Of het bereik is heel slecht of er is helemaal geen bereik !!

Zeker in deze tijd kun je dit als camping-eigenaar niet verkopen aan je campinggasten.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Annelies Derks01-07-2015

Heerlijke plek

Camping de Oase is een "Oase" net buiten het drukke Renesse. Vriendelijk personeel, Goed onderhouden, schoon sanitair, mooie schaduwrijke standplaatsen met water, stroom en vuilnisbak..In het winkeltje elke dag verse broodjes en vers geperst sinaasappelsap.Tegenover het Transferium, dus een zeer goede uitvalsbasis. Wij waren er erg tevreden!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8overgaauw26-06-2015

Mooi Park, fantastische ligging

Hadden een klein chalet gehuurd voor 4 personen jammer dat er een heel klein bankje in stond waar je net met 2 personen in kunt zitten en een heel laag klein tafeltje, totaal niet geschikt voor 4 personen

Gereisd met partner in juni 2015

• 8M. van Galen 20-06-2015

Fantastische stek!

Voor de derde keer onze vakantie doorgebracht op deze camping. Het wordt fantastisch! Onze drie kleinkinderen kwamen met hun tentjes in de hemelvaart week en hadden een fantastische tijd mede vanwege het animatie team. De staanplaatsen zijn groot, de receptie is bemand door vriendelijke mensen, het sanitair glimt aan alle kanten, we komen volgend jaar zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 10H.K. Loeff27-05-2015

Supercamping!

We hebben hier een midweek in een stacaravan gebivakkeerd en we waren erg tevreden. Alles is schoon en netjes. Hoewel het een grote camping is heb je veel privacy door de indeling. Er is een leuk programma voor de kinderen. Verder loop je vanaf de camping zo het dorp in. De eigenaars van de camping zijn zeer behulpzaam, alles is erop gericht het iedereen naar de zin te maken. Het zijn wel echte Zeeuwen; no nonsense. Misschien is dat even wennen voor sommige mensen (zie de commentaren hieronder) al met al een topcamping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9R. Groothedde05-05-2015

Heerlijke camping

We hebben met onze camper 4 dagen op deze camping gekampeerd en dat is heel goed bevallen! Zowel voor de kids als pappa en mamma is het goed toeven. Ruime plaatsen met aangrenzende speelweide. Alles is schoon netjes en opgeruimd. Je wordt heel gastvrij ontvangen zowel bij de receptie als in de parkwinkel, die 's ochtends heerlijke broodjes bakt. Sanitair is superschoon! Al met al een heel goede camping. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9c.a.h.j kuhlmann02-10-2014

fantastische plek

Zeer mooie camping met prachtig en schoon sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

6 tips over Camping Siblu De Oase

• e van den brink, 06-08-2012

zeer zeker een aanrader. het is een camping met enorme staanplaatsen. dicht bij het dorp maar toch rustig. en super sanitair.

• Sandra, 31-05-2012

Tennisbaan ligt op 5 minuten fietsen waar voor 20 euro per uur een baan gehuurd kan worden. Pizzeria La Piazza - even het dorpje doorfietsen voor verse pizza's!

• Roy, 21-05-2013

Renesse op de fiets verkennen. Het plaatsje heeft meer te bieden dan je in eerste instantie denkt.

1 vraag over Camping Siblu De Oase

• kim, 07-07-2014

tv aansluiting

We hebben een week deze camping geboekt ,..maar is er ook tv aansluiting? ,..Dat kan ik namelijk nergens terug vinden op de site. mvg Kim

neymar, 31-07-2014

ja er is een tv aansluiting

Camping Siblu De Oase info

• Aantal sterrensterster