Camping Siblu De Oase

138 reviews over Camping Siblu De Oase

• 2019
    8H. Van Gemert07-08-2019

Leuke camping

Op camping de oase een chalet gehuurd. Deze is van alle gemakken voorzien met een ruime tuin. Smorgens verse broodjes en jus'dorange. Voor de grotere boodschap loop je zo Renesse in voor de jumbo. Renesse centrum op loopafstand waar veel eetgelegenheden, terrasjes en winkeltjes zijn. Even Als een fijne keurslager. Renesse is erg toeristisch en druk, op deze camping is het heerlijk rustig , groot en schoon. Voor de kinderen is er een afwisselend en orrigineel animatie. Zo veel leuke activiteiten georganiseerd! Onze zoon van 8 heeft genoten. Leuke speeltuinen verdeeld over de camping. Met de gratis busjes ben je zo op het strand . We hebben geen zwembad gemist hier. In onze week was er ook een pop up restaurant cafe op de camping welke sfeervol als strandtent was ingericht. Deze zou ik laten staan voor altijd. Fietsen te huur voor een leuke rit door de duinen . Kortom een super weekje gehad op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Linda01-08-2019

Grote, maar rustige en schone camping

Gratis vervoer naar verschillende stranden met de beach hup vanaf het transferium welke tegenover de camping ligt, ideaal. Camping is zeer schoon/netjes. Camping is groot; als je achteraan staat, is het toch steeds ver lopen (je kunt wel fietsen huren). Er is een hele rustige sfeer op de camping en voor de kinderen zijn er diverse speelmogelijkheden. Campingwinkel is vaak enkel in de ochtend geopend. De auto konden wij bij de stacaravan parkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Lisa12-06-2019

Fantastische week gehad op camping Oase in Renesse

We waren een weekje op camping Oase in Renesse. Schitterende camping , kindgericht. Onze kleinzoon heeft zich goed vermaakt op deze camping. We komen zeker nog eens terug. 5 Minuutjes lopen en je staat midden in het centrum van Renesse. De zee en het strand liggen ook op loopafstand. Wij komen hier zeker nog een keertje terug. Toppie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9paul15-10-2018

prima en heerlijk rustig

in zeeuws hofje gezeten. Prima, alles goed geregeld en netjes schoon. Enige negatieve ervaring was de winkel. De deur was open en ik stapte om 5 voor 8 naar binnen. Werd toch niet echt vriendelijk verzocht buiten in de regen te wachten totdat de winkel open was. Heb daarop besloten de komende week maar boodschappen te doen bij de jumbo in het centrum

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

8Mirjam10-09-2017

Fijne familie camping waar je vaker komen

We zaten in een 6 persoons stacaravan tegenover de grote speeltuin. Dit plekje is favoriet omdat onze 5 jarige dochter zelfstandig naar de kidsclub en speeltuin kon lopen. De kidsclub had een prima animatie programma. Er wordt erg goed schoongemaakt dat zie je in duidelijk aan het sanitair in alle openbare ruimten. De stacaravan is gedateerd en dat maakt op zich niet uit. Maar de buitendeur die moeilijke opent en de bank die wat begint door te zakken dat is jammer. Verder hebben wij prima bedden gehad om op te slapen. De service aan de receptie is prima en al jarenlang zien we hetzelfde vriendelijke personeel. Volgens ons wordt er genoeg gemaaid. Een fijne plek op een prachtig stukje van Zeeland.Genoeg horeca in de buurt. Wij gaan graag naar restaurant Helder dat is op loopafstand. Het klopt dat er voor oudere jeugd niét zoveel te beleven is.Er is geen zwembad maar wij komen voor de zee en het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9W. Groeneveld15-08-2017

goede verzorgde camping

Heerlijk rustige camping met camping winkel, royale plaatsen die afgebakend zijn of op een veld met keurige en schone sanitaire voorzieningen. Bij de plaats water en afvoer, voldoende amperes en een tv aansluiting met veel zenders. Wifi niet al te snel maar waar is dat wel. Tegenover de ingang is het transferium met een gratis pendelbus naar het strand en diverse andere lijndiensten. Via een wandel/fiets pad sta je zo in het centrum van Renesse. Behulpzame beheerder en vriendelijk personeel. Voor de kinderen zijn er klimtoestellen en een kidsclub. De oudere jeugd vermaakt zich in Renesse of op het strand. Zeker voor herhaling vatbaar alleen jammer van het weer.

• 8Hhr. & Mw. J.13-08-2017

Schoon, rustig en gastvrij

De camping en het sanitair zijn schoon. Gasten blijven vaak terugkomen. Prijs/kwaliteit is goed. Voor de wat oudere kinderen is er niet veel te doen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Alexander31-07-2017

Alweer fantastisch!!

Supergoed onderhouden camping. Mooie groene, afgebakende plekken. Vriendelijke en behulpzame camping medewerkers. SUPERSCHOON sanitair. Voor kinderen prachtige speeltuinen. Fijne familiecamping voor gezinnen. We zijn hier weer een week wezen kamperen, geheel tegen onze gewoonten in om naar eenzelfde camping te gaan, maar nu alweer voor de 3e keer naar De Oase. En vast niet de laatste keer, want hier kom je voor je plezier. Renesse is op loopafstand. En Burgh-Haamstede minder dan 5km fietsen (als je de juiste route binnendoor neemt). Prachtige stranden, makkelijk per fiets of bus te bereiken. De winkel op de camping heeft een beperkt assortiment, maar zeer ruime keuze vers gebakken broodjes. Waarom kan ik hooguit een 10 geven voor het sanitair? Daar moet een 11 staan.

• 10Staat v/h sanitair

• 5Deijkers28-07-2017

Nooit meer

Plaats had geen gras maar onkruid van 10 cm gevraagd om te maaien ging nog geen cm af mijn man is invalide heeft een aangepaste auto met handbesturing kan niet fietsen heeft ook een invalide kaart kan we op een snorbrommertje rijden moest eerst terug naar huis om een verklaring van de huisarts te vragen die heeft het maar gegeven terwijl dit helemaal niet mag wiffi was niet te krijgen het aantwoord wat je krijgt is moet je maar in het toilet gebouw gaan zitten het onkruid staat op heel de camping tussen de heggen 50 cm hoog zijn doordat mijn man de eerste dagen zo veel moest lopen ook 5 dagen eerder weggegaan het veld stond ook steeds blank na een regen bui en tussen de buren ontstond dan een sloot

• 7Staat v/h sanitair

• 9Christ van den Bosch09-07-2017

Een "thuiskomen" in Zeeland

De laatste jaren hoort camping Oase vast op onze route in Zeeland thuis. Vaak ook blijven we langer dan we gepland hadden, dat zegt genoeg. De ligging is fantastisch, tegenover het transferium, je bent zo met de bus op het strand. Het centrum is aan de andere kant van het transferium.

Plaatsen en sanitair perfect verzorgd, zelfs in het drukke weekend. Hier hebben mensen plezier in hun werk, dat zie je en je voelt er je thuis. De camping is veel groter dan de ingang doet vermoeden

De camping is lid van de Schouwenduivenlandpas. Je krijgt dus de Zeelandpas, met bijbehorende voordelen, zoals kortingen en gebruik van de sightseeing bus. Indien je gebruik wilt maken van de vaste Connexion bussen, dan krijg je bij de receptie een dagkaart en kun je gebruik maken van bijna alle bussen in Zeeland. Met de kaart kun je de gehele dag in en uitchecken.

Er een fietsverhuur bij het winkeltje, met vriendelijke prijzen voor de gasten. De camper kon blijven staan. Heerlijk ontspannen en GENIETEN!

• 10Staat v/h sanitair

6 tips over Camping Siblu De Oase

• e van den brink, 06-08-2012

zeer zeker een aanrader. het is een camping met enorme staanplaatsen. dicht bij het dorp maar toch rustig. en super sanitair.

• Sandra, 31-05-2012

Tennisbaan ligt op 5 minuten fietsen waar voor 20 euro per uur een baan gehuurd kan worden. Pizzeria La Piazza - even het dorpje doorfietsen voor verse pizza's!

• Roy, 21-05-2013

Renesse op de fiets verkennen. Het plaatsje heeft meer te bieden dan je in eerste instantie denkt.

1 vraag over Camping Siblu De Oase

• kim, 07-07-2014

tv aansluiting

We hebben een week deze camping geboekt ,..maar is er ook tv aansluiting? ,..Dat kan ik namelijk nergens terug vinden op de site. mvg Kim

neymar, 31-07-2014

ja er is een tv aansluiting

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig