Hotel Renesse

Hotel Renesse
8,9

27 reviews over Hotel Renesse in het Nederlands

Een heerlijk weekend in een heerlijk hotelletje.

Henk Van Dijk
28-1-2018

Voor de prijs een heerlijk hotel met een heel goed onbijt buffet.

Zeer goed hotel, aan te bevelen!

Bertus Leenders
11-10-2017

Heel vriendelijke eigenaren, eenvoudig maar heel schoon, prima verzorgd ontbijt. Is zeker aan te bevelen.

Johanna wiebes
11-5-2017

Goede bedden, en een heel goed ontbijt,fantastisch ontvangst

Oude reviews (archief)

Cenrum Renesse en zeer netjes en sfeervol hotel

Daan Laz\onder
25-9-2016

Centrale ligging is ideaal vertrekpunt voor vele uitstapjes. Zeer net en verfrissende hotelletje, gerund door 2 jonge mensen. Elk jaar een verrassing, wat zij hebben opgeknapt cq. veranderd. Zijn zeer goed bezig om er een leuk geheel van te maken..

Prima verblijf

Koopman
25-6-2016

Jong enthousiast stel. Prima ontbijt. Schone ruime kamer. Locatie midden in t centrum van Renesse.

fijn hotel!

evelien
21-6-2016

Prima ligging midden in centrum aan het plein. Enthousiast welkom. Schone kamer, lekkere bedden, gedateerde kamer en badkamer, maar niks mis mee. Prima ontbijtbuffet.

Geweldig hotel

José Augustijn-Joosen
12-1-2016

Ontzettend gastvrij ontvangen. Knus hotel wat het gevoel van thuiskomen geeft. Prima bedden en zeer schone kamers en omgeving. Heerlijk ontbijtbuffet . Terugkomen zeker waard.

Uitbaters zijn jonge mensen met heel soepele manier van omgang en erg vriendelijk .

Prima ligging en een uitgebreid aanbod van goede eetgelegenheden rondom.

Geweldig htel

n_pellikaan
18-5-2015

Prima hotel in het centrum van Renesse.

Een eigen parkeerplaats. Prima ontbijt en goede bedden en vriendelijk personeel maken dit hotel helemaal oke.

Een aanrader.

Geweldig verblijf gehad!

Saskia Janse
2-3-2015

Gezellig hotel in het centrum van Renesse. De enthousiaste eigenaren zijn druk bezig geweest met renoveren. De kamers zien er mooi, schoon en fris uit en ook de ontbijtzaal is sfeervol. Prettige ontvangst en een goed ontbijt. Zeker een aanrader.

Toen we net gearriveerd waren, waren we verbaasd over de oudheid van dit hotel, een beetje oubollig , maar dat maakte de eigenaresse helemaal goed door haar enthousiaste houding. De kamer is gedateerd maar zeker compleet en schoon. Het hotel ligt to de kerk, die om 8.00 uur zijn klokken luidt, ook elk half uur slaat ie. Een heerlijk terras achter het hotel, waar ook de parkeerplaatsen zijn (gratis) . Het ontbijt is compleet en lekker, niets meer of minder. Eigenaren doen zeker hun best om het naar je zin te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Renesse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renesse scoort een 8.87 uit 10 op basis van 27 reviews.