Hotel Pension Zoom-oord

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°19°
Hotel Pension Zoom-oord
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Zoom-oord voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Pension Zoom-oord in het Nederlands

Perfect

Linda
31-12-2016

Een heel gezellig ingerichte "oude" villa. Zeer vriendelijke uitbaters. Een goed bed, een warme douche. Een ontbijt om U tegen te zeggen. Je waant je op een (mini-) brunch want er zijn "hapjes" voorzien. Verschillende soorten broodjes, vers fruit,.. Alle soorten beleg. Een romantische tuin. Een overdekt terras tussen groen... Vakantiegevoel!

Een goede gastvrouw is een werkwoord

bart en monique zwevezele
15-8-2015

We verbleven van 12/08 tot 14/08 in dit pension. We voelden er ons meteen een beetje "thuis": een hartelijke ontvangst in een huiselijk kader. We hadden een kamer met een gezellig balkon die uitgaf op de tuin. 's Morgens was het ontbijt heerlijk: yoghurt, een overvloed aan vers fruit en een meer als ruime keuze aan divers beleg. Een vriendelijke gastvrouw die het fijn vond om haar gasten te verwennen. Een aanrader!!!

zeer vriendelijk

Brigitte
21-2-2015

hebben daar één nachtje verbleven

zeer rustig plek om te vertroeven

ontbijt je komt er niks tekort

zeer veel keuze en vers fruit wat wil je nog meer

ons was om te gaan eten den helder aangeraden

en hebben gedaan het eten was daar super lekker

wij sliepen langs de voorkant en was ook heel rustig om te slapen

Direct boeken

Gastvrijheid staat hoog in het vandaal.

Regina Jeekel
12-8-2014

Jacqueline ontvangt de gasten met veel vriendelijkheid. Je voelt je meteen thuis in de gezellig ingerichte en schone kamers. Op de veranda is het goed toeven, ook bij wat minder mooi weer kun je buiten zitten. Het ontbijt is heerlijk, volop keus en elke dag maakt Frank weer iets extra lekkers erbij. Het hotel ligt aan het einde van de doorgaande weg. Het transferium vlak in de buurt, dus een goede busverbinding. Een restaurant, bar of een lekker ijsje, alles is op loopafstand, bijna om de hoek.

gastvrijheid is top!

Stragier Veronique
21-7-2014

Wij verbleven enkele dagen in het pension zoom-oord te Renesse en dat is ons goed bevallen.We hadden de zolderkamer en dat was in orde(prijs-kwaliteit)maar deze kamer is niet geschikt voor mensen van grote gestalte.Het ontbijt is heel in orde.Alleen het uur van het ontbijt vonden wij erg laat(9u)Wij zijn vroege vogels en hadden graag al om 8 u ontbeten.Doordat het ontbijt om 9u was,was het superdruk voor de gastvrouw om iedereen te bedienen en was het ook niet rustig in de ontbijtzaal.Maar door het mooie weer mochten we dan weer buiten op het terras ontbijten en daar was het rustiger.Als het ontbijt doorgaat tussen 8 en 10 bijvoorbeeld,zou er 's morgens helemaal geen drukte zijn en zou de gastvrouw meer op haar gemak zijn.Natuurlijk is het waarschijnlijk een bewuste keuze van hen om pas om 9u ontbijt te serveren.De gastvrouw biedt ook heel veel dingen aan waarin ze heel veel werk stopt(bv satéstokjes met stukjes worst)Dit is niet echt nodig.

Het hotel zullen we zeker opnieuw bezoeken!

Stammgäste im Hotel Zoomoord, Renesse

Norbert Konder
26-5-2014

Wir (2 Personen) besuchen 2 x im Jahr Renesse für meist je 1 Woche und wohnen seit über 10 Jahren ausschließlich im Zoomoord. Es handelt sich um eine ältere Villa mit Anbauten. Das Haus wird von den beiden Eigentümern geführt. Die gemütlichen Zimmer sind sämtlich unterschiedlich in Größe und Austattung, die Bäder sind zwar einfach und klein, aber völlig ausreichend. Uns gefällt vor allem das "heimelige" und überaus persönliche Ambiente in diesem Haus. Der Service ist zu loben, das Zoomoord-Frühstück ist legendär. Es gibt eine tolle Veranda, ganz besonders für Freunde der ländlichen Dekoration und einen großen, parkähnlichen Garten. Schwimmbad gibt es nicht, das Meer ist mit den hauseigenen Fahrrädern in 2 Minuten erreicht. Lage: nicht weit von Zentrum, Samstag Nacht kann etwas laut sein. Reichlich Restauration im Ort und Umgebung für unterschiedliche Ansprüche.

thuisgevoel

Singelding
1-10-2013

Na een ietwat mislukt midweekje Gent/Zoutelande keerde ik een dag eerder terug naar huis. Ik bracht nog even een bezoekje aan Renesse, waar ik vroeger als tiener veel kwam. Al wandelend door het centrum kwam ik de Pension Zoomoord tegen. Een prachtig groot statig huis met een grote lommerrijke tuin waarin o.a. grote kastanjebomen staan. Met de zeer vriendelijke gastvrouw Jacqueline raakte ik aan de praat, of ik wat rond mocht kijken. Ik raakte op slag verliefd op deze plek die mij na de teleurstellende midweek meteen een thuisgevoel gaf.

Er was nog één kamer vrij: kamer 9, helemaal bovenin, met uitzicht op de mooie tuin. Ik heb geen moment getwijfeld en ben een nachtje gebleven. Het ontbijt was uitbundig met veel vers fruit, diverse broodsoorten, allerhande zoet en hartig beleg, worstjes, gekookt ei, scambled eggs, spek enz.. In de knusse ontbijtruimte kun je 's avonds een glaasje drinken, een boek lezen of een spelletje doen.

Zoomoord: gastvrij, fantastische service, prachtplek!

Gezellig met perfecte service

Nils
21-5-2011

Drie nachten samen met mijn vriendin geweest.

Zelden ergens geweest waar de gasten zo centraal staan. Uiterst vriendelijke eigenaresse die alles voor haar gasten over heeft.

Ontbijt waar zoveel tijd en moeite in wordt gestoken, echter met beperkte middelen.

Absolute aanrader!

een echte aanrader

Jose Vermeer
23-9-2010

We werden heel gastvrij ontvangen, al kwamen we maar voor 1 overnachting. Daar ik slecht ter been ben, kregen we een erg leuke slaapgelegenheid in de tuin.

De volgende ochtend was er een zeer uitgebreid ontbijt.

heerlijk voor een paar dagen relaxen

Fam. Martin
4-5-2009

Relaxed pension met bijzond aardige eigenaren.

Dicht bij het centrum van Renesse, zonder daar overigens last van te hebben.

Mooie, ruime tuin met speeltoestellen, boomhut e.d.

Heerlijk ontbijt, dus zeker voor herhaling vatbaar !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Zoom-oord in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Zoom-oord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Zoom-oord scoort een 8.68 uit 10 op basis van 15 reviews.