Hotel Pension Zoom-oord

Hotel Pension Zoom-oordstersterster

8.6Fantastisch

Nederland, Zeeland, Renesse

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Zoom-oord voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Contact

15 reviews over Hotel Pension Zoom-oord

• 9Linda31-12-2016

Perfect

Een heel gezellig ingerichte "oude" villa. Zeer vriendelijke uitbaters. Een goed bed, een warme douche. Een ontbijt om U tegen te zeggen. Je waant je op een (mini-) brunch want er zijn "hapjes" voorzien. Verschillende soorten broodjes, vers fruit,.. Alle soorten beleg. Een romantische tuin. Een overdekt terras tussen groen... Vakantiegevoel!

Gereisd met partner in november 2016

• 9bart en monique zwevezele15-08-2015

Een goede gastvrouw is een werkwoord

We verbleven van 12/08 tot 14/08 in dit pension. We voelden er ons meteen een beetje "thuis": een hartelijke ontvangst in een huiselijk kader. We hadden een kamer met een gezellig balkon die uitgaf op de tuin. 's Morgens was het ontbijt heerlijk: yoghurt, een overvloed aan vers fruit en een meer als ruime keuze aan divers beleg. Een vriendelijke gastvrouw die het fijn vond om haar gasten te verwennen. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Brigitte21-02-2015

zeer vriendelijk

hebben daar één nachtje verbleven zeer rustig plek om te vertroeven ontbijt je komt er niks tekort zeer veel keuze en vers fruit wat wil je nog meer ons was om te gaan eten den helder aangeraden en hebben gedaan het eten was daar super lekker wij sliepen langs de voorkant en was ook heel rustig om te slapen

Gereisd met partner in september 2014

• 8Regina Jeekel12-08-2014

Gastvrijheid staat hoog in het vandaal.

Jacqueline ontvangt de gasten met veel vriendelijkheid. Je voelt je meteen thuis in de gezellig ingerichte en schone kamers. Op de veranda is het goed toeven, ook bij wat minder mooi weer kun je buiten zitten. Het ontbijt is heerlijk, volop keus en elke dag maakt Frank weer iets extra lekkers erbij. Het hotel ligt aan het einde van de doorgaande weg. Het transferium vlak in de buurt, dus een goede busverbinding. Een restaurant, bar of een lekker ijsje, alles is op loopafstand, bijna om de hoek.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Stragier Veronique21-07-2014

gastvrijheid is top!

Wij verbleven enkele dagen in het pension zoom-oord te Renesse en dat is ons goed bevallen.We hadden de zolderkamer en dat was in orde(prijs-kwaliteit)maar deze kamer is niet geschikt voor mensen van grote gestalte.Het ontbijt is heel in orde.Alleen het uur van het ontbijt vonden wij erg laat(9u)Wij zijn vroege vogels en hadden graag al om 8 u ontbeten.Doordat het ontbijt om 9u was,was het superdruk voor de gastvrouw om iedereen te bedienen en was het ook niet rustig in de ontbijtzaal.Maar door het mooie weer mochten we dan weer buiten op het terras ontbijten en daar was het rustiger.Als het ontbijt doorgaat tussen 8 en 10 bijvoorbeeld,zou er 's morgens helemaal geen drukte zijn en zou de gastvrouw meer op haar gemak zijn.Natuurlijk is het waarschijnlijk een bewuste keuze van hen om pas om 9u ontbijt te serveren.De gastvrouw biedt ook heel veel dingen aan waarin ze heel veel werk stopt(bv satéstokjes met stukjes worst)Dit is niet echt nodig. Het hotel zullen we zeker opnieuw bezoeken!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Singelding01-10-2013

thuisgevoel

Na een ietwat mislukt midweekje Gent/Zoutelande keerde ik een dag eerder terug naar huis. Ik bracht nog even een bezoekje aan Renesse, waar ik vroeger als tiener veel kwam. Al wandelend door het centrum kwam ik de Pension Zoomoord tegen. Een prachtig groot statig huis met een grote lommerrijke tuin waarin o.a. grote kastanjebomen staan. Met de zeer vriendelijke gastvrouw Jacqueline raakte ik aan de praat, of ik wat rond mocht kijken. Ik raakte op slag verliefd op deze plek die mij na de teleurstellende midweek meteen een thuisgevoel gaf.

Er was nog één kamer vrij: kamer 9, helemaal bovenin, met uitzicht op de mooie tuin. Ik heb geen moment getwijfeld en ben een nachtje gebleven. Het ontbijt was uitbundig met veel vers fruit, diverse broodsoorten, allerhande zoet en hartig beleg, worstjes, gekookt ei, scambled eggs, spek enz.. In de knusse ontbijtruimte kun je 's avonds een glaasje drinken, een boek lezen of een spelletje doen.

Zoomoord: gastvrij, fantastische service, prachtplek!

Alleen gereisd in september 2013

• 9Nils21-05-2011

Gezellig met perfecte service

Drie nachten samen met mijn vriendin geweest. Zelden ergens geweest waar de gasten zo centraal staan. Uiterst vriendelijke eigenaresse die alles voor haar gasten over heeft. Ontbijt waar zoveel tijd en moeite in wordt gestoken, echter met beperkte middelen.

Absolute aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Jose Vermeer23-09-2010

een echte aanrader

We werden heel gastvrij ontvangen, al kwamen we maar voor 1 overnachting. Daar ik slecht ter been ben, kregen we een erg leuke slaapgelegenheid in de tuin. De volgende ochtend was er een zeer uitgebreid ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Fam. Martin04-05-2009

heerlijk voor een paar dagen relaxen

Relaxed pension met bijzond aardige eigenaren. Dicht bij het centrum van Renesse, zonder daar overigens last van te hebben. Mooie, ruime tuin met speeltoestellen, boomhut e.d. Heerlijk ontbijt, dus zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9Leo Troost07-06-2008

Wij komen hier al een aantal jaar, gemoedelijk, schoon, gezellige eigenaren.

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Hotel Pension Zoom-oord

• Regina Jeekel, 12-08-2014

Als je naar Concert at Sea gaat, dan heb je een goede verbinding met de bus. Wil je op de fiets, dan staan er fietsen voor je klaar en bij je in no time bij Brouwersdam.

0 vragen over Hotel Pension Zoom-oord

Hotel Pension Zoom-oord info