Hotel Pension De Vier Seizoenen

Hotel Pension De Vier Seizoenen
9,3

10 tips over Hotel Pension De Vier Seizoenen

Augusta Roelofse, 16-6-2015
Prima eetgelegenheden op loopafstand, net als het strand en de winkeltjes. Op de (gehuurde) fiets is er veel te zien van de mooie omgeving. Je waant je op een waddeneiland. Heerlijk uitwaaien!
Hans en Ina Ypma, 3-7-2014
Wij sliepen op kamer 7 met ruim terras in de zon aan de achterkant van het hotel. Renesse is een leuk dorp met veel mogelijkheden in de omgeving.
bongers-romeijn, 3-7-2014
Zeker keertje doen!!! Renesse héél leuk gezellig dorp in het fantastische Zeeuwse

We hebben een aantal aanbieders voor Pension De Vier Seizoenen voor je op een rij gezet:

Frans en Ineke van Es, 29-9-2013
Eten bij de Babbel in Renesse kijken naar de zeehonden bij eb. Fietsen en bij de kop van schouwen boven in de duinen lekker zitten en genieten van het uitzicht!
J.Versteeg, 26-8-2013

Neem lekker de fiets dan kan je overal komen,

in kleine dorpjes en door de duinen heerlijk.

(zie Foto's)

mariondj75, 25-7-2013

1. Heb je een kamer aan de voorzijde in het hoogseizoen?? doe dan direct bij het slapen gaan je ramen helemaal dicht zodat het geluid van jongeren tot een minimum wordt beperkt.

2. Ga vooral ijs eten bij Geleijnse!! Heerlijk!

Irene Bons, 1-7-2013

Concert at Sea (laatste weekend juni op de Brouwersdam) www.concertatsea.nl

Wel regenkleding, vuilniszakken, zonnebrand en zonnebril meenemen, want het weer is vaak erg wisselend!

Hannie van Weert, 13-6-2013

Advies voor een restaurant: The Green Parot. Kwaliteit /prijs: geweldig!

John en Agaath, 3-8-2012
Neeltje Jans Bezoeken, fiets tocht door de duinen, strandleven en veel dingen te bezoeken in de omgeving.
Familie van der Werf, 20-6-2012

Beslist een aan te raden hier te logeren als ook in de buurt op pad wilt.

Voldoende eetgelegenheid/restaurants in de buurt. Ook info van uitstapjes aanwezig bij de receptie.

Alles te lopen in Renesse.

Ja en 's'avonds bruist het van het leven!

We gaan hier zeker weer naar toe!