Bed and Breakfast Leo BBB

BedAndBreakfastWeer vandaag28°18°
9,4

5 reviews over Bed and Breakfast Leo BBB in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Perfecte ligging t.o.v. centrum en strand. Mooie accommodatie met erg vriendelijke uitbaters die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Goed verzorgd ontbijt. Mooie ruime kamer met alle faciliteiten die nodig zijn. Enige minpunt is dat we het met 14 graden buiten al warm vonden op de kamer en dat de raam alleen op kiepstand kon(niet volledig open). In de zomer zou het er voor ons veel te warm zijn.

Ook kan men er allerlei soorten koffie nemen of iets koels uit de koelkast nemen tegen betaling. Fijne is dat het aanwezig is mocht je zin hebben in koffie,biertje,frisdrank.

Heerlijk weekend, fietstochten, renesse

Jeroen
1-8-2017

Warm welkom door GastheerLeo, die snapt wat fietsers zoeken. Goed bed, goede douche, vers ontbijt en goede fiets tips.

We komen terug!!

Genieten!

Anna & Casper
14-4-2017

We hebben 3 heerlijke dagen gehad. Leo's BBB is een ontzettend mooi en sfeervol B&B! Leo is een enthousiast en ondernemend persoon die altijd voor je klaar staat. Voor sportieve mensen is de Fatbike tour die door Leo gegeven wordt zeker een aanrader. Verder zijn er in de omgeving genoeg leuke dingen te doen. Het is slechts 15 minuten lopen naar het strand en het centrum van Renesse is om de hoek.

Het B&B is sfeervol aangekleed met leuke persoonlijke details. Verder was alles erg schoon en zien de kamers er goed uit.

Ook mensen met een voedselallergie kunnen uitstekend bij Leo terecht!

Ontbijt aan de oude werkbank

Johan
9-10-2016

Gastvrij persoonlijk goeie sfeer mooi verhaal echt

Heerlijk verblijf.

Caren Cremers
1-9-2016

Zeker voor fanatieke fietsers een hele leuke plek met leuke fiets-accenten. Heerlijk bed, douche en ontbijt. Supergastvriendelijk gastheer en vrouw! Vlak bij centrum Renesse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Leo BBB in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Leo BBB zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Leo BBB scoort een 9.41 uit 10 op basis van 5 reviews.