8,3

In Renesse in Zeeland vind je Camping Julianahoeve. Hier vind je veel vaste gasten die jaarlijks terugkeren. Je verblijft hier op een ruime campingplaats en de camping ziet er verzorgd en netjes uit. Je kunt zelfs gebruik maken van een vaatwasser 1x per dag. De animatie richt zich vooral op kleine kinderen. Op 10 minuten lopen van het strand.

211 reviews over Camping Julianahoeve in het Nederlands

Mooie dure (Duitse?) camping. Genoeg te doen.

Johan
4-6-2019

Wij verbleven in een particulier gehuurde stacaravan. Camping is heel groot. En heel veel Duitsers. Sterker nog, de camping is vrijwel volledig op Duitsers gericht. Zeeland lijkt wel een Duitse provincie. Je voelt je bijna gediscrimineerd in je eigen land. Onwijs irritant! Voor de kinderen is dat ook niet leuk, want bij de animatie wordt ook Duits gesproken en vriendjes maken gaat toch ook makkelijker met Nederlandse kindjes. Dat viel ons erg tegen. Verder is de WIFI dekking niet op de hele camping goed. Bij onze stacaravan was er helemaal geen dekking. Camping wordt verder prima onderhouden en is gewoon een topcamping. Wel heel erg duur. En nu nog even de verhouding Duitsland-Nederland rechttrekken dan wordt het voor Nederlanders ook weer gezellig. En qua particuliere verhuur mag ook wel regelend worden opgetreden. Nu wordt ook oude zooi verhuurd, en de camping staat vol oude stacaravans. Dat staat lelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superfijne plek

An
29-4-2019

Superfijne camping. Wij verbleven in de nieuwe chalets. Supermooi en mooi gelegen met bij elk huisje n minispeeltoestel. Lekkere loungebank en picknicktafel. Camping erg netjes. Zwembad prima! Snackbar/pizza top geregeld geen wachttijden. Heel veel speelgelegenheden voor de kinderen verspreid over de camping. Afstand naar t strand vanaf de zeehond chalet 10 min lopen.

Wij vonden het een erg fijne plek!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

luxe camperen

lia orta
30-10-2018

heerlijke camping wel heel druk in oktober maar altijd goed verzorgd

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gezellig

Peter chef
26-9-2018

Zeer mooie camping waar genoeg te doen is. Wij waren er met 4 vrienden (tussen 35 tot 40 jaar) De camping is zeker 5 sterren waar,doordat er voor ieder wel wat te doen is. Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten bij de snackbar, waar de pizza's zeker een aanrader is. Zaterdagavond zijn we in het cafe op de camping geweest , dat tot in de late uurtjes zeer gezellig was,er wordt hier rekening gehouden met het soort publiek en daar wordt de muziek dan ook aan aangepast.(deze avond feestmuziek) Zondag naar het strand geweest 10 min lopen) waar we de strandtent hebben bezocht. Minpunt is dat we met 3 auto's waren en dat het parkeren hierdoor een probleem was.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Echt een tegenvaller. Moeten nog veel verbeteren

Brian
24-8-2018
  • schone camping
  • Vlak bij het strand
  • nette supermarkt
  • feestavonden
  • Veel vaste plekken ongeveer 80 %
  • Slechte animatie, echt voor hele kleine kinderen. Voor onze kids van 8 en 10 was er vrijwel niets te doen. En vaak ook veel te druk.
  • Camping is niet gemaakt voor zoveel gasten. Zwembad overvol, 40 kinderen in een voetbalkooi, 40 op een sprinkussen etc zijn geen uitzonderingen.
  • Hebben een mooie bioscoop, maar hier worden alleen duitse series afgespeeld aangezien 90 % van de gasten Duits is.
  • Absurde prijzen horeca. 3.10 voor een fluitje jupiler is schandalig. In binnenstad Amsterdam nog goedkoper. Al met al is het ons dus echt tegengevallen. Gaan al jaren naar camping de paal, maar daar kunnen ze hier nog echt veel van leren. Onze kinderen waren blij weer naar huis toe te gaan.

Fijne camping komen zeker terug

Louis van Beek
11-8-2018

Fijne camping vlak tegen de duinen. Ruime plaatsen, fijne medewerkers,die meedenken.

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie camping jammer van de vieze wc s

Fam de bruin
2-8-2018

Mooie camping jammer dat de schoonmaak van de toiletgebouwen met name park zeemeeuw te wensen overliet was ronduit smerig en dat 3 weken lang

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Tot volgend jaar, maar wel op een rustiger plekje

Patrick
2-8-2018

Zeer fijne en vooral luxe camping. Schoon,

verzorgd en goed onderhouden. Enkele minuten lopen en je staat op het mooie zandstrand.

Het mooie chalet (Stern 1855) wat wij huurde zag er top en schoon uit. Helaas was uitslapen er niet bij vanwege het geluidsoverlast. Al erg vroeg komen de eerste vrachtwagens spullen laden en lossen voor de supermarkt en het restaurant.

Prima ervaring, twijfel over herhaling

FH
1-7-2018

Schone en ruim opgezette camping en staanplaatsen, maar niet rustig. Spraypark wordt mee geadverteerd maar is weinig open. Weinig speelvoorzieningen voor peuters, wel veel voor oudere kinderen. Betalen voor het douchen. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Strand op loopafstand. Een portier of aanspreekpunt die ook toezicht houdt op wie de camping ‘s avonds en ‘s nachts op komt zou veiliger aanvoelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tot de volgende keer!

Familie B.
10-6-2018

We hebben in een heel verzorgd chalet gezeten vlak bij het zwembad. De camping zelf is groot maar erg schoon overzichtelijk en netjes. Personeel was ook erg behulpzaam. Wat ik zelf minder bijna was dat je met een vingerafdruk toegang had bij het zwembad. Maar na zoveel uur in het water werkt de scanner niet meer met rimpelhandjes🤣.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Julianahoeve in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Julianahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.