Camping Julianahoeve

202 reviews over Camping Julianahoeve in het Nederlands

Tot de volgende keer!

Familie B.
10-6-2018

We hebben in een heel verzorgd chalet gezeten vlak bij het zwembad. De camping zelf is groot maar erg schoon overzichtelijk en netjes. Personeel was ook erg behulpzaam. Wat ik zelf minder bijna was dat je met een vingerafdruk toegang had bij het zwembad. Maar na zoveel uur in het water werkt de scanner niet meer met rimpelhandjes🤣.

Rossum
19-5-2018

Heel mooi Veel te doen vlak bij zee.

Zeer fijne en vooral luxe camping. Alles ziet er uit alsof het net nieuw. Schoon, verzorgd en onderhouden. Top camping met alle gemakken (stroom, water, tv afvoer naar riool) mooie grasveldjes. ruime douche mogelijkheid (6.5 min per dag inbegrepen bij de prijs) 1x vaatwassen per dag (gratis), leuke tas kado, animatie die heel erg hun best doen, en op een paar minuten lopen van het strand. (waar de gratis WiFi het ook doet)

Al met al een zeer aangename week gehad.

Heerlijk

Marja
    15-2-2018

Een super camping. Wel heel groot.

Maar voor de kids erg leuk. Veel te doen. Leuk zwembad. Leuke speeltuin.

En natuurlijk het strand heel dichtbij.

Wij hadden een top vakantie.

Geweldig park

Jo en Lia
    18-11-2017

Het boeken van een camper plaats is niet eenvoudig. Begrijpelijk het is druk maar als je van te voren belt zou het toch prettig zijn als de plaats ook echt beschikbaar is.

Het park is geweldig schoon en heel goed verzorgd en het zwembad is super

De badmeesters zijn zeer klantvriendelijk en houden alles tip top in orde

De toegang met vinger afdruk weigert heel vaak en is voor verbetering vatbaar

mooi verblijf

van grinsven
    17-9-2017

We verbleven in "the beach bungalow"; een aanrader; prachtig modern, ruim en schoon en met perfecte wifi. De badkamer is wel aan de kleine kant.

We hebben een goede vakantie gehad; de speelfaciliteiten zijn prima in orde. Het eten van de brasserie vonden we tegenvallen. De pizza's van de eterij daarentegen waren heerlijk!

Het zwembad hebben we dagelijks bezocht.

Omdat wij twee kleine kinderen hebben van onder de 4 jaar, letten wij goed op veiligheid. Daar valt nog de nodige winst te behalen; het systeem van een toegangspoort met vingerafdruk werkt voor geen meter; het is een frustrerend systeem; na tig keer proberen lukt het pas om door te lopen.

We hebben in een week tijd zeker 3 keer meegemaakt dat de draaideuren gewoon doordraaiden; dus dat iedereen, ook kleine kinderen, gewoon door konden lopen.

Ook hebben we een aantal keer gezien dat de tussendeuren wagenwijd open stonden, zonder dat hier toezicht bij stond; na een paar stappen sta je bij het diepe gedeelte van het zwembad, dus het is wachten op ongelukken hier! Er lopen immers in het gedeelte voor de toegangspoortjes naar het zwembad erg veel kleine kinderen.

Er is wel toezicht in het zwembad, maar dit is maar 1 persoon en de kwaliteit hiervan is erg afhankelijk van wie er staat hebben we gemerkt. Een toezichthouder was zeer alert en sprak continu mensen aan, maar we hebben ook een jonge knul gezien die alleen maar wat voor zich uit staarde. Nogmaals; dit zwembad is door zijn toegangssysteem en openstaande deuren niet veilig voor jonge kinderen; hopelijk gaan jullie hier iets mee doen.

Lilian - Camping Julianahoeve, Directie, 20-9-2017

Beste familie van Grinsven,

Bedankt voor jullie review en wat fijn dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. De opmerkingen en tips wat betreft het zwembad gaan wij zeker meenemen in een volgende evaluatie. Graag tot ziens in Renesse!

Fantastische camping voor het hele gezin !

Familie Dors
    27-8-2017

Alles is hier uitstekend geregeld,topanimatie voor jong en oud, veel verschillende verblijfsmogelijkheden en faciliteiten....niet duur en van alle gemakken voorzien. Op de Julianahoeve heb je echt vakantie !

Leukste familie camping van Nederland

Emily van der Pol
    25-8-2017

Mooie schone camping met zeer vriendelijk personeel. Animatie is leuk voor jong en oud. De liggingis super, je loopt zo naar het strand.

De hele camping is schoon en goed onderhouden.

Super!

Ervaren campinggast
    25-8-2017

Schoon, en veiligheid waren super, grasvelden voor caravan waren zand en bij regen blubber dat was minder

Zojuist weer teruggekomen van 2 weken Julianahoeve, het is een nette camping met mooie ligging (je loopt ze naar het strand) we stonden op veld Waterhoen met privé sanitair, ik vond het veldje niet zo gezellig, stonden veel auto's geparkeerd dit omdat er onvoldoende parkeergelegenheid was buiten de camping. Het veld zelf was modderig en niet echt geschikt voor kleine kinderen we stonden helaas dit bij het straatje waar erg hard werd gereden. Met kleine kinderen moet je echt op een autovrij veldje met speeltoestellen gaan staan. Sanitair was ruim en netjes! Eetgelegenheden waren goed, zeer klantvriendelijk! Grote supermarkt daar hoef je de camping niet voor af! Eindconclusie, prijs kwaliteit is goed, netjes en compleet. Echt een gezinscamping die lekker dicht bij het strand en het centrum van Renesse ligt!

We hebben een aantal aanbieders voor Julianahoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Julianahoeve in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Julianahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Julianahoeve scoort een 9.11 uit 10 op basis van 239 reviews.