Camping Julianahoeve

+ Vlak bij het strand

+ nette supermarkt

+ feestavonden

- Veel vaste plekken ongeveer 80 %

- Slechte animatie, echt voor hele kleine kinderen. Voor onze kids van 8 en 10 was er vrijwel niets te doen. En vaak ook veel te druk.

- Camping is niet gemaakt voor zoveel gasten. Zwembad overvol, 40 kinderen in een voetbalkooi, 40 op een sprinkussen etc zijn geen uitzonderingen.

- Hebben een mooie bioscoop, maar hier worden alleen duitse series afgespeeld aangezien 90 % van de gasten Duits is.

- Absurde prijzen horeca. 3.10 voor een fluitje jupiler is schandalig. In binnenstad Amsterdam nog goedkoper.

Al met al is het ons dus echt tegengevallen. Gaan al jaren naar camping de paal, maar daar kunnen ze hier nog echt veel van leren. Onze kinderen waren blij weer naar huis toe te gaan.

Fijne camping komen zeker terug

Louis van Beek
11-8-2018

Fijne camping vlak tegen de duinen. Ruime plaatsen, fijne medewerkers,die meedenken.

Mooie camping jammer van de vieze wc s

Fam de bruin
2-8-2018

Mooie camping jammer dat de schoonmaak van de toiletgebouwen met name park zeemeeuw te wensen overliet was ronduit smerig en dat 3 weken lang

Zeer fijne en vooral luxe camping. Schoon,

verzorgd en goed onderhouden. Enkele minuten lopen en je staat op het mooie zandstrand.

Het mooie chalet (Stern 1855) wat wij huurde zag er top en schoon uit. Helaas was uitslapen er niet bij vanwege het geluidsoverlast. Al erg vroeg komen de eerste vrachtwagens spullen laden en lossen voor de supermarkt en het restaurant.

Schone en ruim opgezette camping en staanplaatsen, maar niet rustig. Spraypark wordt mee geadverteerd maar is weinig open. Weinig speelvoorzieningen voor peuters, wel veel voor oudere kinderen. Betalen voor het douchen. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Strand op loopafstand. Een portier of aanspreekpunt die ook toezicht houdt op wie de camping ‘s avonds en ‘s nachts op komt zou veiliger aanvoelen.

Tot de volgende keer!

Familie B.
10-6-2018

We hebben in een heel verzorgd chalet gezeten vlak bij het zwembad. De camping zelf is groot maar erg schoon overzichtelijk en netjes. Personeel was ook erg behulpzaam. Wat ik zelf minder bijna was dat je met een vingerafdruk toegang had bij het zwembad. Maar na zoveel uur in het water werkt de scanner niet meer met rimpelhandjes🤣.

Rossum
19-5-2018

Heel mooi Veel te doen vlak bij zee.

Zeer fijne en vooral luxe camping. Alles ziet er uit alsof het net nieuw. Schoon, verzorgd en onderhouden. Top camping met alle gemakken (stroom, water, tv afvoer naar riool) mooie grasveldjes. ruime douche mogelijkheid (6.5 min per dag inbegrepen bij de prijs) 1x vaatwassen per dag (gratis), leuke tas kado, animatie die heel erg hun best doen, en op een paar minuten lopen van het strand. (waar de gratis WiFi het ook doet)

Al met al een zeer aangename week gehad.

Heerlijk

Marja
15-2-2018

Een super camping. Wel heel groot.

Maar voor de kids erg leuk. Veel te doen. Leuk zwembad. Leuke speeltuin.

En natuurlijk het strand heel dichtbij.

Wij hadden een top vakantie.

Geweldig park

Jo en Lia
18-11-2017

Het boeken van een camper plaats is niet eenvoudig. Begrijpelijk het is druk maar als je van te voren belt zou het toch prettig zijn als de plaats ook echt beschikbaar is.

Het park is geweldig schoon en heel goed verzorgd en het zwembad is super

De badmeesters zijn zeer klantvriendelijk en houden alles tip top in orde

De toegang met vinger afdruk weigert heel vaak en is voor verbetering vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Julianahoeve in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Julianahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.