Camping Helleweg

Camping Helleweg
9,5

5 reviews over Camping Helleweg in het Nederlands

Heerlijk gehad op rustige camping!

Arne Jongerius
21-10-2018

Leuke kleinschalige camping met voornamelijk stacaravans, 3 plekken om te kamperen met tent of tourcaravan. Eigenaar erg aardig en behulpzaam. Mooi nieuw sanitair met vloerverwarming! Top!

Vlak bij zee en centrum Renesse. Op de fiets prima te doen.

Nadeel; niets te doen voor kinderen.

Heerlijk genoten!

Tony
6-7-2018

Hele aardige eigenaren, voelde ons direct op ons gemak. Caravans ook van alle gemakken voorzien. Vlakbij zee en dorp. Toiletten en douches zijn als nieuw, top!

Leuk verblijf

L Burgers
1-7-2018

Ongelofelijk aardig verblijf gehad met gastvrij ontvangst in een stacaravan op deze camping. Enigszins gedateerde caravan maar superschoon en netjes.

heerlijk

dhr harderwijk
2-6-2017

alles was zoals ik me had voorgesteld lekker rustig vlak bij zee heerlijk fietsen enz enz

geweldig

mvr maarsenveen
2-6-2017

heerlijke rustige camping hele aardige eigennaren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Helleweg in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Helleweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.