Géén boekingskosten

• 9.1Staat v/h sanitair

7 Reviews over Helleweg

• 4Savelkoul03-06-2019

Nooit meer

Het zijn hele aardige eigenaren, en de stacaravans hebben een goede plaats. De camperplaats is daar tegen een ramp. Je staat gewoon in de oprit. Schandalig dat ze dit durven aanbieden als camperplaats en hier ook nog €32 voor durven vragen. In de oprit had je 3 seconden WiFi, waardeloos. We zijn dan ook maar een nacht gebleven en gauw naar een andere camping gegaan, waar we een prachtige plaats hadden voor €20. Voor campers is totaal geen plaats, dus bedenk je goed voordat je hier boekt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Arne Jongerius21-10-2018

Heerlijk gehad op rustige camping!

Leuke kleinschalige camping met voornamelijk stacaravans, 3 plekken om te kamperen met tent of tourcaravan. Eigenaar erg aardig en behulpzaam. Mooi nieuw sanitair met vloerverwarming! Top! Vlak bij zee en centrum Renesse. Op de fiets prima te doen. Nadeel; niets te doen voor kinderen.

• 10Tony06-07-2018

Heerlijk genoten!

Hele aardige eigenaren, voelde ons direct op ons gemak. Caravans ook van alle gemakken voorzien. Vlakbij zee en dorp. Toiletten en douches zijn als nieuw, top!

• 10L Burgers01-07-2018

Leuk verblijf

Ongelofelijk aardig verblijf gehad met gastvrij ontvangst in een stacaravan op deze camping. Enigszins gedateerde caravan maar superschoon en netjes.

• 9dhr harderwijk02-06-2017

heerlijk

alles was zoals ik me had voorgesteld lekker rustig vlak bij zee heerlijk fietsen enz enz

• 9Staat v/h sanitair
  • 9mvr maarsenveen02-06-2017

geweldig

heerlijke rustige camping hele aardige eigennaren

• 9Staat v/h sanitair
  • 10HARION10-04-2008

très bel endroit, propre, bien entretenu, bungalow aussi. Petit camping charmant et très calme au calme et à égale distance entre la mer et le village.

Patrons très sympa.

Excellent pour une famille recherchant le calme.

Camping Helleweg info