Hotel Hampshire - Renesse

Hotel Hampshire - Renesse
7,2

16 tips over Hotel Hampshire - Renesse

ftseyen, 1-10-2014
Het dorp is levendig en de moeite waard, ook schitterende wandelingen te maken.
Toine en Ada Voeten, 29-8-2014
Ook voor een short stay, een echte aanrader.
sonck, 8-6-2014
strand en dorpje zijn op wandelafstand

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Renesse voor je op een rij gezet:

Adriaensen Patrick, 29-3-2014
De volgende keer zou ik wel een kamer reserveren aan de voorkant van het hotel kun je lekker heel de dag in de zon zitten op het terras.
Hille & Lut Jansen-De Jaeger, 1-11-2013
Kamer 125 was voor ons ideaal! En het hotel ligt op fietsknooppuntenroute 75-74!
steel, 20-9-2013
de brasserie! Een dagmenu heb je al vanaf 29.50!

Gery, 6-8-2013

De ober Anne kan wat meer vertellen, maar bereid je zelf goed voor.

Het strand is mooi, maar aan het naakstrand gedeelte is niets om te drinken (ongeveer 5 a 8 km lang) dus rekening mee houden als je gaat wandelen :)

Johnny, 1-7-2013
Het hotel zelf heeft genoeg informatie waarop je voor ieder iets wils kan vinden.
Max Helms, 23-5-2013
Zeker het dagmenu nemen, de kok past je wensen aan, en elke dag vers.
joris, 1-5-2013
Zeker blijven eten in het hotelrestaurant, echt super!