Hotel Hampshire - Renesse ***

Hotel Hampshire - Renesse
Hotel Hampshire - Renesse
7,3

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Renesse voor je op een rij gezet:

156 reviews over Hotel Hampshire - Renesse in het Nederlands

Een echte aanrader !

fam. Breuls, 15-2-2018

Na het lezen van een tweetal reviews op deze site (januari) begonnen we met gemengde gevoelens aan ons 4 daags zeeland-arangement bij dit hotel. Wat hebben we genoten. De kamer en douche/wc waren wat aan de krappe kant maar ze waren superschoon en voorzien van een mooie tv een een zeer confortabele boxspring. Het ontbijt was goed en het dagelijkse 3 gangen menu zondermeer voortreffelijk. Wij vonden het personeel heel erg vriendelijk en erg attent. We kijken terug op een zeer geslaagd verblijf.

aanrader, wij gaan zeker terug

Herman, 8-2-2018

ideale ligging voor fietstochten, vriendelijk personeel,

nooit meer

beppie knops de koning, 22-1-2018

kleine kamertjes douche waar je je amper kon omkeren onvriendelijk personeel goede morgen kon er niet vanaf . bij het ontbijt suiker water wat jus de orange moest voorstellen .

Matig

Dudus, 16-1-2018

Kamer op zich wel goed, waren met hond. Echter de badkamer is slecht, als iemand klaar is met douchen staat alles onder water, is geen trekker om het ff droog te vegen. Toch veel lawaai van buren, erg gehorig. Omdat we met hond waren hebben we avondeten maar in het hotel genuttigd, Dit was een regelrechte aanfluiting. Heel lang wachten, eten was koud en ze vragen belachelijke prijzen voor dat gene wat ze bieden. Voorgerecht gamba's € 13,50, je krijgt 2 mini gamba's en wat salade van de Lidl. Nog geen 5 euro waard. Hoofdmenu zoals gezegd koud, terug gestuurd naar de chefkok, toen weer half uur geacht en jawel hoor weer koud. De porties zijn allen minimaal en het vlees zie je nog net op je bord liggen. Echt slecht en nooit meer dit restaurant

Niet snel nog 'n keer

Mario, 23-11-2017

Ontbijt was goed, fietsen waren ook goed. 2 nachten verbleven, 's nachts lawaai, wisten eerst niet was het was, tweede nacht buiten kijken, was er boven een balkondeur die stond al 2 nachten te klapperen. Daardoor niet geslapen. Gemeld bij receptie, ja, inmiddels hebben we hem dichtgedaan, zeiden ze toen we aan het uitchecken waren. Eerste nacht tot half 3 geslapen en daarna niet meer, 2e nacht helemaal niet geslapen...geen nachtreceptie, na 22 uur voor noodgevallen een 06 nummer. Wandelen naar centrum Renesse via fietspad(2 richtingen en tamelijk smal), met hondepoep en paardenstront....niks om na vijven dus te lopen in november...

Voor herhaling vatbaar

J.v. Pol, 7-10-2017

Vriendelijk ontvangst

Zeer goed eten vooral prijs/kwaliteit

Ruime kamers met mooi balkon

Verlichting badkamer kan beter

Grotere tv gewenst

Mooi hotel , schoon,, ruime kamers

Corry van schilt, 12-9-2017

Mooie kamers, mooie omgeving, lekker eten en goed ontbijt, vriendelijk personeel voor een goede prijs

Vriendelijk personeel/nette kamers

Patrick, 30-7-2017

Ontvangst en begeleiding tijdens verblijf was zeer goed. Nette kamers op gelijkvloers met terrasje, zeer geschikt voor verblijf met hond. Parking gemakkelijk bereikbaar. Ligging in het groen en toch dicht bij het centrum van Renesse. Mooie omgeving. Ontbijt degelijk maar niet uitstekend. Het menu 's avonds was zeer uitgebreid, lekker en goede bediening. Kortom geslaagde korte vakantie.

Basic hotel, aan vernieuwing toe

Barbara, 25-5-2017

Samen met mijn man en onze chihuahua 3 dagen hier verbleven. Hadden dit hotel gekozen omdat de hond hier welkom is. Bon gekregen, dus veel keuze hadden we niet.

Basishotel, is aan vernieuwing toe, alles is aanwezig maar mag uitgebreid worden. Ontbijt was in orde, maar ook heel weinig keuze.

Hotel zelf was heel hardhorig, je kon van alle kanten horen waar er deuren dichtgingen en het was vrij rumoerig. Gelukkig was de bezetting al iets ouder, dus was het 's avonds wel vrij snel stil.

Wij komen zeker en vast nog terug naar Renesse, maar of het in dit hotel zal zijn, dat denk ik niet.

Héél goed !

Guy, 20-3-2017

Was hier in maart 2017 voor een verlengd weekend via touroperator. Kan gerust stellen dat dit een goed hotel is dat een schitterende keuken heeft (wat telt voor een Belg) en dat de kamers goed onderhouden en ruim zijn ! Is zeker voor herhaling vatbaar !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Renesse scoort een 7.26 uit 10 op basis van 159 reviews.