Hotel Fletcher Landgoed Renesse ****

Hotel Fletcher Landgoed Renesse ****

Hotel Fletcher Landgoed Renesse
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Renesse voor je op een rij gezet:

52 tips over Hotel Fletcher Landgoed Renesse

Kees, 9-8-2015
Investeren in interieur en bezetting goed aansturen
Frans Sneijder, 18-7-2015
Het is de moeite waard om het Slot Moermond te bezoeken. Wij verbleven in een luxe kamer met terras en dat is zeer aan te bevelen.
cj kampschuur, 29-6-2015

Huur bij het hotel een fiets en doe 1 van de tochten die bij de receptie verkrijgbaar zijn, Of ga met een gids een wandeling maken door de natuur rondom het hotel en het Slot.

O ja kamer 11 , 13 of 15 hebben een mooie ligging en een terras.

Pieter, 8-6-2015
s'Avonds heerlijk gegeten bij Het Wapen van Zeeland in het dorp. Het weer wekte overigens ook prima mee. Kamer 5 keek uit op de binnenplaats en is rustig gelegen.
Van der Wee Karel, 3-6-2015

Wij hadden en kamer zonder terras. Dit was geen enkel probleem vermits we ook gebruik konden maken van een prachtig terras bij het restaurant.

Voor mensen die graag gaan fietsen , is het zeker een aanrader om de vooropgestelde fietsroute van 39 km te ondernemen. Voor ons was dit gewoon prachtig, zalig en rustig rijden met zeer goede fietsen. Wij zullen dit hotel zeker aanraden bij onze vrienden. Wat een rust hiervan uitging. Net wat we nodig hadden.!

Suzan, 15-5-2015
Renesse aan het strand is erg leuk om te bezoeken en ook Goes is een aanrader

J Peters, 12-5-2015
wat je zekker moet doen . met de fiets de omgeving verkennen de natuur is zo mooi .en dan het gezellige Renesse
C. Scheringa, 6-5-2015

In doucheruimte achter de verlichting

zijn insecten. Graag die verwijderen.

tineke, 22-4-2015
Als je het strand op komt staan er 2 strandtenten, kies voor de kleinste. Top vissoep, top vissalade, super vriendelijke omgeving!
Giel Reijnders, 13-4-2015
Misschien meer fietsroutes bij de receptie, wandelroute is aan te bevelen.