Hotel Fletcher Landgoed Renesse

Hotel Fletcher Landgoed Renesse
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Renesse voor je op een rij gezet:

946 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Renesse in het Nederlands

Prima hotel voor twee nachtjes!!

Michèle
18-4-2018

Mooie ligging, veel groen en mogelijkheden te genieten van de natuur. Op loopafstand restaurants waar je iets kunt eten, verschillende prijsklassen.

Jammer is dat op de foto een mooi kasteel werd getoond en wij nu verblijven in een ander gebouw paar meter verderop (uit het zicht van het kasteel).

Luxe Kamer was netjes en schoon! We hadden 1 matras op het tweepersoonsbed, altijd fijn. Wel wat warm op de kamer en zonsverduistering had meer gemogen (liefst pikdonker maar goed, smaken verschillen).

We misten de minibar!!! Hapjes voor baby's of melk koud zetten ging dus niet. Misschien als je vraagt voor koelkastje kan het wel? Hebben wij niet gedaan, anders opgelost.

Wij hebben een deal gesloten maar weet niet of Ik de volle mep zal willen betalen een volgende keer mbt prijs/ kwaliteit verhouding.

Tegenvaller zonder (kasteel) romantiek.

Carretje
25-3-2018

Heel goed was het personeel, hygiëne van de kamer en restaurant.

Personeel was vriendelijk, opgewekt, behulpzaam en attent.

De kamer was schoon.

Diner in het restaurant was goed (ondanks dat 2 gerechten niet voorradig waren).

Slecht: de kamer. Mijn eerste reaktie was: dit lijkt wel een Formule1 hotel.

Bij boeken wordt aangegeven dat alle faciliteiten aanwezig zijn echter....... voor de föhn, toiletartikelen enz. moet men zich eerst melden bij de receptie. Standaard zijn deze niet aanwezig op de kamer. Planchet badkamer niet aanwezig. Wel boven het toilet. Niet handig. Kartonnen bekertjes op de badkamer. Alles is low budget!!

Het kasteel???? Niet gezien. Bij de receptie stond een melding dat deze ook gesloten was. De kamers bevinden zich in een bijgebouw zonder romantiek. Hang en sluitwerk (deuren/ramen) goedkoop en hangt los.

Romantisch? Niets van dit. Jammer, helaas kan het personeel dit alles niet goedmaken. Fletcher? Nee!

Helaas teleurgesteld.

familie V - de B
2-3-2018

Het kasteel ligt ruim 500 mtr van de Fletcher accommodatie vandaan en is ook niet zichtbaar vanaf de accommodatie. Het kasteel hoort niet bij een normale of standaard hotelovernachting, er wordt ook niet in het kasteel ontbeten. Het kasteel wordt gebruikt voor conferenties. Hiervoor zijn hooguit 4 ruimten opgeknapt. Overige kamers zijn in zeer erbarmelijke staat, deze zijn karkas-kaal. De torentrap naar boven leidt over treden vol taken en vogelpoep tot een gesloten plafond.

De accommodatie straalt - op de orangerie na- helemaal NIETS uit van de charme zoals het kasteel is afgebeeld, of een dergelijke sfeer. De kamers zijn schoon, maar volledig zonder kleur, grijs, zwart en wit. Er is in ieder geval geen minibar/koelkastje, geen badkamerset, geen waterkoker en geen fohn.

Het ontbijt was eenvoudig, maar goed verzorgd. De service en vriendelijkheid van al het personeel was wel goed.

Aanrader.

John Nowak
17-2-2018

Op de website staat afgebeeld een kasteel, maar helaas logeer je niet in het kasteel, maar in een gebouw met kamers, dat zo'n 300 meter ervan ligt (waar niets op aan te merken is), Jammer dat dit niet vermeld wordt op de website!

Verder kun je er heerlijk wandelen, ligging is kort bij het strand, kamers zijn schoon, ontbijt is goed verzorgd.

Prachtige ontspanning op super locatie

Elshout
27-1-2018

Rust maar toch dichtbij het centrum van Renesse en op loopafstand van een schitterend strand

prima voor bezoek Renesse

magdalena
13-9-2017

mooie rustige ligging, lekker ontbijt.

Kamer erg gehorig werden al vroeg wakker van hotelgasten naast ons die ook nogal luidrustig aan het bellen waren ook had je last van hotelgasten die op de gang liepen.

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Vd Heuvel
8-9-2017

Armoedige, Verveloze, rommelige entree, minuscule balie waar stukjes van kapot waren. Bij de entree staat buiten een bank waar de spijlen van kapot zijn. Bepaald geen luxe uitstraling!

Er wordt niet gewaarschuwd dat er honden worden toegelaten. Krijg je 'n paar van die kefhondjes naast je!

Gedateerde badkamer.

Het was overigens keurig schoon.

Erg standaard ontbijt, niet erg feestelijk.

Het heeft niets met het landgoed te maken. Dus geen goede voorstelling van zaken weergegeven op de website.

Voor € 170,00 per nacht verwachtte ik in een luxe hotel terecht te komen, maar helaas zijn we bedrogen uitgekomen.

Prachtig! Een sprookjesachtige locatie!

Kitty
25-8-2017

Alles klopt op deze locatie.

De ligging is geweldig, heerlijk rustig.

Het hotel is gelijkvloers en dat geeft natuurlijk gemak en past mooi in dit stukje natuur.

Op loop afstand vind je het kasteel waar je lekker kunt dineren of wat kunt gaan drinken eventueel op terras.

Lekker de fietsen mee en vanuit de hotellocatie ben je binnen korte tijd in het prachtige Renesse. Heel gezellig dorp, goed ingericht voor de toeristen, het heeft diverse restaurants een leuk pleintje, winkels en ga zo maar door.

Vanuit het dorp staat een mooie route aangegeven om naar het strand te fietsen.

Ook daar is de mogelijkheid om op terras met uitzicht op zee te lunchen/dineren e.d.

Vanuit de hotellocatie begint er al een mooie fietsroute, die heel afwisselend een mooi stukje Zeeland laat zien. Zekere aanrader, daar krijg je geen spijt van!

Fantastische locatie

Caroline
1-8-2017

N goeie stek om te verblijven. Jammer v.e. paar tekorten.

Koelkast/minibar/ haardroger/bodylotion/schoenpoets/ shampoo

Fantastische locatie met vriendelijk personeel

Fam van den Elshout
29-7-2017

Perfecte plek in rustige omgeving op loopafstand van centrum en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landgoed Renesse scoort een 8.56 uit 10 op basis van 958 reviews.