Hotel Fletcher Landgoed Renesse

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Hotel Fletcher Landgoed Renesse
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Renesse voor je op een rij gezet:

950 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Renesse in het Nederlands

Eerst goed lezen en dan niet boeken

Marco van der Horst
14-10-2018

Geloof de foto’s niet. Het hotel staat op het landgoed van het kasteel. Het hotel is een blokkendoos uit de jaren 70. Een basic hotel welke de 4 sterren echt niet waard is. Badkamer lijkt wel uit een gevangenis. Met vaste douchekop waar je moet rennen om druppels te vangen, een ouderwetste wasbak, geen fohne. Bedden zijn doorgezakt , twee een persoons bedden overigens. Het restaurant is gevestigd in de orangerie , wat wel erg mooi is . Ook het eten is goed en bediening prima. Kasteel zelf is in verval. Dichtbij strand. Strandtent de branding is niet best. Ga aan de andere kant van de duin naar zeerust . Heerlijk gezeten en gedronken

Ok, voor 54 euro p/nacht mag je niet klagen. Misleidend is wel dat Fletcher, ook bij andere locaties, dmv foto’s de indruk wekt dat je in een prachtig kasteeltje met gezellig restaurant en bar terecht komt. In plaats daarvan kom je in dit hotel terecht in een soort “barakkenkamp”. Het schijnt wel ergens in de kleine lettertjes te staan maar niet te opvallend natuurlijk. De kamer/bedden/ontbijt verder goed, ze hebben ook een mooie sauna en jacouzi maar verder bijzonder saai. Geen bar en restaurant is een grote ongezellige hal. Prima om te overnachten als je alleen van strand(wandelen) houdt maar meer niet. Renesse zelf is een dump voor zuipende jongelui. Ook veel Duitsers, wat zij daar leuk vinden begrijp ik niet. Ga voor een mooie plaats naar Zierikzee en voor een knusse bruine kroeg met intiem restaurantje naar Brasserie Zeerust, ca. 10-12 minuten lopen vanaf Fletcher of met de auto. Zeer aan te bevelen, dit Fletcher hotel niet echt.

was geweldig en genoten in renesse

lia Suurlant
28-9-2018

vond een leuk en net hotel. erg vriendelijk. eten was super zowel ontbijt,lunch en diner. ligt in een prachtige omgeving van bossen en strand is dichtbij. centrum van renesse ben je ook zo. had graag water koker gehad op de kamer. om thee te zetten of koffie te maken.

Weekendesk

wij vonden het een geweldige plek om naar toe te gaan .een leuke en mooie camping

lieve gastvrouw en gast heer .

Prima hotel voor twee nachtjes!!

Michèle
18-4-2018

Mooie ligging, veel groen en mogelijkheden te genieten van de natuur. Op loopafstand restaurants waar je iets kunt eten, verschillende prijsklassen.

Jammer is dat op de foto een mooi kasteel werd getoond en wij nu verblijven in een ander gebouw paar meter verderop (uit het zicht van het kasteel).

Luxe Kamer was netjes en schoon! We hadden 1 matras op het tweepersoonsbed, altijd fijn. Wel wat warm op de kamer en zonsverduistering had meer gemogen (liefst pikdonker maar goed, smaken verschillen).

We misten de minibar!!! Hapjes voor baby's of melk koud zetten ging dus niet. Misschien als je vraagt voor koelkastje kan het wel? Hebben wij niet gedaan, anders opgelost.

Wij hebben een deal gesloten maar weet niet of Ik de volle mep zal willen betalen een volgende keer mbt prijs/ kwaliteit verhouding.

Tegenvaller zonder (kasteel) romantiek.

Carretje
25-3-2018

Heel goed was het personeel, hygiëne van de kamer en restaurant.

Personeel was vriendelijk, opgewekt, behulpzaam en attent.

De kamer was schoon.

Diner in het restaurant was goed (ondanks dat 2 gerechten niet voorradig waren).

Slecht: de kamer. Mijn eerste reaktie was: dit lijkt wel een Formule1 hotel.

Bij boeken wordt aangegeven dat alle faciliteiten aanwezig zijn echter....... voor de föhn, toiletartikelen enz. moet men zich eerst melden bij de receptie. Standaard zijn deze niet aanwezig op de kamer. Planchet badkamer niet aanwezig. Wel boven het toilet. Niet handig. Kartonnen bekertjes op de badkamer. Alles is low budget!!

Het kasteel???? Niet gezien. Bij de receptie stond een melding dat deze ook gesloten was. De kamers bevinden zich in een bijgebouw zonder romantiek. Hang en sluitwerk (deuren/ramen) goedkoop en hangt los.

Romantisch? Niets van dit. Jammer, helaas kan het personeel dit alles niet goedmaken. Fletcher? Nee!

Helaas teleurgesteld.

familie V - de B
2-3-2018

Het kasteel ligt ruim 500 mtr van de Fletcher accommodatie vandaan en is ook niet zichtbaar vanaf de accommodatie. Het kasteel hoort niet bij een normale of standaard hotelovernachting, er wordt ook niet in het kasteel ontbeten. Het kasteel wordt gebruikt voor conferenties. Hiervoor zijn hooguit 4 ruimten opgeknapt. Overige kamers zijn in zeer erbarmelijke staat, deze zijn karkas-kaal. De torentrap naar boven leidt over treden vol taken en vogelpoep tot een gesloten plafond.

De accommodatie straalt - op de orangerie na- helemaal NIETS uit van de charme zoals het kasteel is afgebeeld, of een dergelijke sfeer. De kamers zijn schoon, maar volledig zonder kleur, grijs, zwart en wit. Er is in ieder geval geen minibar/koelkastje, geen badkamerset, geen waterkoker en geen fohn.

Het ontbijt was eenvoudig, maar goed verzorgd. De service en vriendelijkheid van al het personeel was wel goed.

Aanrader.

John Nowak
17-2-2018

Op de website staat afgebeeld een kasteel, maar helaas logeer je niet in het kasteel, maar in een gebouw met kamers, dat zo'n 300 meter ervan ligt (waar niets op aan te merken is), Jammer dat dit niet vermeld wordt op de website!

Verder kun je er heerlijk wandelen, ligging is kort bij het strand, kamers zijn schoon, ontbijt is goed verzorgd.

Prachtige ontspanning op super locatie

Elshout
27-1-2018

Rust maar toch dichtbij het centrum van Renesse en op loopafstand van een schitterend strand

prima voor bezoek Renesse

magdalena
13-9-2017

mooie rustige ligging, lekker ontbijt.

Kamer erg gehorig werden al vroeg wakker van hotelgasten naast ons die ook nogal luidrustig aan het bellen waren ook had je last van hotelgasten die op de gang liepen.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.