Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Renesse voor je op een rij gezet:

954 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Renesse in het Nederlands

Weer heerlijk genoten.

Jo,
14-3-2019

Even lekker in een rustige omgeving uitwaaien. Het hotel ligt in een voormalig kasteelpark op wandelafstand van het centrum van Renesse. Ook het strand is binnen 10 minuten te voet bereikbaar. Soms is ook het kasteeltje open en kun je daar lekker van een lunch, hapje of drankje genieten. Het kasteeltje is dan ook te bezichtigen. Wel op je hoofd letten wanneer het torentje in kruipt waar in de bovenste ruimte graag kraaien huizen en dus ook takjes etc. achterlaten. Renesse zelf laten wij altijd links liggen. Het hotel kent een prima keuken.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een aanrader.

Marja Vat - Walhout,
13-3-2019

Heerlijk gegeten in een mooie sfeer . Vriendelijk personeel . Echt aan te raden ,

Gereisd met partner in maart 2019

gezellig

A. Altena-Blommers,
8-2-2019

Een positief en negatief punt: Wat een vriendelijk personeel! Prima ontbijt en lekker gegeten tijdens het diner. Een negatief punt: via de site krijg je de hotelkamers in het kasteel liggen....dit is misleidend. Ze liggen achter de oude oranjerie. Prima kamers, maar niet op de verwachte plek.

Gereisd met vrienden in februari 2019

teleurstellend 3-daags exclusief oudejaarsweek-end

teleurgestelde terugkeerder,
3-1-2019

Het oud-nieuw arrangement was een echte teleurstelling.

Het diner op 30 december 2018 was geen 4-sterren hotel waardig: de bediening was 1 grote klucht en het eten stelde niet veel voor.

In tegenstelling tot vorig jaar was het diner op oudejaarsavond spijtig genoeg niet in het kasteel. Een luxe 4-gangen diner op 31 december was het evenmin en het strafste van al was dat de DJ om 01h00 de muziek moest stoppen, terwijl iedereen nog volop aan het dansen was.

Dit was wederom een ontgoocheling.

Het "3-daags Exclusief Oud en Nieuw arrangement” in dit hotel was zeker zijn prijs niet waard.

De receptie stond open voor onze klachten en de geconsumeerde wijnen moesten we niet betalen.

pluspunt: lekker en uitgebreid ontbijt

Gereisd met vrienden in januari 2019

Eerst goed lezen en dan niet boeken

Marco van der Horst,
14-10-2018

Geloof de foto’s niet. Het hotel staat op het landgoed van het kasteel. Het hotel is een blokkendoos uit de jaren 70. Een basic hotel welke de 4 sterren echt niet waard is. Badkamer lijkt wel uit een gevangenis. Met vaste douchekop waar je moet rennen om druppels te vangen, een ouderwetste wasbak, geen fohne. Bedden zijn doorgezakt , twee een persoons bedden overigens. Het restaurant is gevestigd in de orangerie , wat wel erg mooi is . Ook het eten is goed en bediening prima. Kasteel zelf is in verval. Dichtbij strand. Strandtent de branding is niet best. Ga aan de andere kant van de duin naar zeerust . Heerlijk gezeten en gedronken

Gereisd met partner in oktober 2018

Ok, voor 54 euro p/nacht mag je niet klagen. Misleidend is wel dat Fletcher, ook bij andere locaties, dmv foto’s de indruk wekt dat je in een prachtig kasteeltje met gezellig restaurant en bar terecht komt. In plaats daarvan kom je in dit hotel terecht in een soort “barakkenkamp”. Het schijnt wel ergens in de kleine lettertjes te staan maar niet te opvallend natuurlijk. De kamer/bedden/ontbijt verder goed, ze hebben ook een mooie sauna en jacouzi maar verder bijzonder saai. Geen bar en restaurant is een grote ongezellige hal. Prima om te overnachten als je alleen van strand(wandelen) houdt maar meer niet. Renesse zelf is een dump voor zuipende jongelui. Ook veel Duitsers, wat zij daar leuk vinden begrijp ik niet. Ga voor een mooie plaats naar Zierikzee en voor een knusse bruine kroeg met intiem restaurantje naar Brasserie Zeerust, ca. 10-12 minuten lopen vanaf Fletcher of met de auto. Zeer aan te bevelen, dit Fletcher hotel niet echt.

Gereisd met partner in september 2018

was geweldig en genoten in renesse

lia Suurlant,
28-9-2018

vond een leuk en net hotel. erg vriendelijk. eten was super zowel ontbijt,lunch en diner. ligt in een prachtige omgeving van bossen en strand is dichtbij. centrum van renesse ben je ook zo. had graag water koker gehad op de kamer. om thee te zetten of koffie te maken.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wij vonden het een geweldige plek om naar toe te gaan .een leuke en mooie camping lieve gastvrouw en gast heer .

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel voor twee nachtjes!!

Michèle,
18-4-2018

Mooie ligging, veel groen en mogelijkheden te genieten van de natuur. Op loopafstand restaurants waar je iets kunt eten, verschillende prijsklassen. Jammer is dat op de foto een mooi kasteel werd getoond en wij nu verblijven in een ander gebouw paar meter verderop (uit het zicht van het kasteel).

Luxe Kamer was netjes en schoon! We hadden 1 matras op het tweepersoonsbed, altijd fijn. Wel wat warm op de kamer en zonsverduistering had meer gemogen (liefst pikdonker maar goed, smaken verschillen).

We misten de minibar!!! Hapjes voor baby's of melk koud zetten ging dus niet. Misschien als je vraagt voor koelkastje kan het wel? Hebben wij niet gedaan, anders opgelost.

Wij hebben een deal gesloten maar weet niet of Ik de volle mep zal willen betalen een volgende keer mbt prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Tegenvaller zonder (kasteel) romantiek.

Carretje,
25-3-2018

Heel goed was het personeel, hygiëne van de kamer en restaurant. Personeel was vriendelijk, opgewekt, behulpzaam en attent. De kamer was schoon. Diner in het restaurant was goed (ondanks dat 2 gerechten niet voorradig waren). Slecht: de kamer. Mijn eerste reaktie was: dit lijkt wel een Formule1 hotel. Bij boeken wordt aangegeven dat alle faciliteiten aanwezig zijn echter....... voor de föhn, toiletartikelen enz. moet men zich eerst melden bij de receptie. Standaard zijn deze niet aanwezig op de kamer. Planchet badkamer niet aanwezig. Wel boven het toilet. Niet handig. Kartonnen bekertjes op de badkamer. Alles is low budget!! Het kasteel???? Niet gezien. Bij de receptie stond een melding dat deze ook gesloten was. De kamers bevinden zich in een bijgebouw zonder romantiek. Hang en sluitwerk (deuren/ramen) goedkoop en hangt los. Romantisch? Niets van dit. Jammer, helaas kan het personeel dit alles niet goedmaken. Fletcher? Nee!

Gereisd met partner in maart 2018

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.