Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast De Zonne in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam.Dirkzwager
20-9-2009

De Zonne is een keurig en van alle gemakken voorzien pension. Centraal gelegen vlakbij het centrum en op n paar minuten fietsen van het strand. De kamer die wij huurden was van alle gemakken voorzien zoals een koelkast en de mogelijkheid om koffie/thee te zetten. Je kunt dus makkelijk zelf n ontbijtje maken. Ook bij de gastvrouw kun je terecht met vragen over bijv. de omgeving en uitstapjes. Wij komen beslist terug!!!

Gereisd Met partner in september 2009
2008

Aanrader!!

monique
11-10-2008

Na een vriendelijk welkom heb ik genoten in de studio.Deze is netjes ingericht met alles wat je nodig hebt.

De omgeving is erg mooi je loopt in een paar minuten naar een mooi natuurgebied ook het centrum is een kleine 10 min. lopen.

ook mijn hond was van harte welkom.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Zonne in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Zonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.