Hotel De Zeeuwse Stromen

Hotel De Zeeuwse Stromen
8,1

15 tips over Hotel De Zeeuwse Stromen

André de Groot, 16-4-2015
"Bolus" tijdens het ontbijt en meer personeel in de eetruimte. Leuke standtent bij het hotel en in 't centrum van Renesse hele goede bakker met heerlijk gebak.
andre.dhollander, 25-12-2014
zierikszee geweest is echt romantisch stadje net een sprookjesdorp met leuke winkeltjes
Nicole Rasschaert, 21-10-2014
Geen kamer aan de voorkant van het hotel, veel last van geluidshinder van de gasten op het terras van de bar.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Stromen voor je op een rij gezet:

pejama, 1-8-2014
Wij hadden een duinkamer geboekt, dit was eigenlijk een huisje. Geweldige service, vriendelijke mensen en perfect ontbijt
rh, 24-7-2014
Opletten met combineren van arrangementen. Goed naar prijs verschillen. Voor zes eurotjes verschil heb je veel meer vrijheid, op locatie uit eten in de buurt. Echt een aanrader.
n_pellikaan, 27-5-2014
Ga eens eten bij de Green Parrot in Renesse

P., 1-5-2014
Fietstocht door het prachtige duingebied.
Tuênke, 12-12-2013
In strandpaviljoen 'De Haven van Renesse' kun je heerlijk relaxen en lunchen met vriendelijke bediening en heeft uitzicht op de zandbank waar de tientallen zeehonden aan het zonnen zijn.
B. v. Leeuwen, 20-11-2013
Zeker de moeite waard om het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk te bezoeken
gerda moyaert, 27-8-2013
Zowel voor de zonneklopper, de natuurlliefhebber, de wandelaar of de fietser is dit een gedroomde locatie. Een achttien km lang zandstrand, uitgestippelde fietsroutes en natuurwandelingen zijn troef. Op een paar kilometer zjn tientalllen restaurantjes, warenhuizen en gezellige winkels. Er is een binnen-en buitenzwembad met ligbedden. Er is handdoekenservice. Het zwembad is goed onderhjouden en ook de tuin is heel verzorgd. Er zijn gratis fietsen ter beschikking voor de gasten( 3 uren)