Pension De Waterlelie

Pension De Waterlelie
9,2

3 tips over Pension De Waterlelie

ella ligterink, 25-8-2017

Naar het strand van Renesse is een nieuwe boulevard ingericht. Dit is tevens de weg naar de 120 Zeehonden die daar op het eiland voor de kust liggen of zwemmen.

Spot ook een Zeehond langs de kust bij Renesse.

Iris, 20-5-2014

Voor elke accommodatie is er één parkeerplaats beschikbaar. Als je met meer auto's wilt komen dan kan dit wel gewoon geregeld worden zodra je dit vraagt!

In het dorp ben je zo, 200 meter lopen.

Je zit hier midden in de natuur, je kunt naar het natuurgebied wandelen waar je herten kunt spotten. Vraag aan de gastvrouw waar je het beste kunt gaan kijken voor herten of zeehonden etc.

Het ontbijt is aan te raden!

yessica, 29-3-2013
Neem je fiets mee, of huur er een! Er zijn vele fietsroutes in de buurt en die zijn leuk om te doen.