Pension De Waterlelie

Kleine hotelsWeer vandaag3°1°
Pension De Waterlelie
9,2

6 reviews over Pension De Waterlelie in het Nederlands

De Alk, een goed vakantiehuis!

Chris
10-9-2011

Net teruggekomen van een heerlijke midweek in de Alk, leuke bungalow, met alles wat je nodig hebt!

perfect vakantie plekje

Letty Linck
16-7-2011

hele aardige mensen, leuk huisje met alles erop en eraan, de hond is welkom , alles dichtbij , leuke knusse inrichting in het huisje en de bedden liggen heel fijn

keurige bungalow

familie van Hengel
10-5-2011

Mooie,grote bungalow net buiten het centrum van Renesse. Ook vlakbij natuurgebied. Is keurig ingericht en hygienisch. Groot terras met veel privacy. Vriendelijk beheerdersechtpaar die erg behulpzaam zijn. Kortom: een aanrader voor iedereen die van rust houdt, maar ook graag de drukte wil opzoeken!.

Rustige dagen aan de zee

Schmitz
23-8-2010

De waterlelie is een ideale plek voor een paar dagen te vertoeven met een geweldig ontbijt.

Sehr schöner Urlaub

Thomas Birk
11-8-2010

Wir hatten 2005 einen sehr schönen Urlaub.

Besonders toll fanden wir, dass die einzelnen Parzellen mit windschützenden Hecken ungeben sind.

Auch die Möglichkeit unseren Hund mitnehmen zu können, war wunderbar.

Alles in allem eine Runde Sache, die ich auch so weiterempfehle.

T. Birk

2007

Mooie nette stacaravan of chalet

Graus
14-9-2007

Mooie nette stacaravan of chalet.

nette douche met toilet, tv, gasfornuis, magnetron, 2 persoonsbed

ligging op ca 500m van het centrum van renesse, volledig afgeschermde tuin dmv een heg waardoor de privacy erg hoog is.

zeer vriendelijke mensen ( man en vrouw )

Kortom voor een vakantie in eigen land met een royaal uitgaansleven voor de jeugd is dit een perfecte bestemming om naar toe te gaan. zonder geluidsoverlast of wat dan ook

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Waterlelie in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Waterlelie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.