Camping De Toekomst

8 reviews over Camping De Toekomst in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Nicole
19-2-2018

Kleine doch gezellige camping. Vriendelijke eigenaren en alles zeer netjes

mooie ruimtelijke camping, heel netjes

Marieke
29-9-2017

De camping is mooi ruim van opzet met royale plaatsen. Rustige ligging, je hoort echt niks van wegen o.i.d. Groepen jongeren worden geweerd om het echt een rustige familiecamping te laten zijn. Heel netjes onderhouden, toiletgebouw goed schoon. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Een van de weinige campings inde buurt waar honden in het hoogseizoen welkom zijn (en niet alleen maar gedoogd). Het centrum is in een kleine 20 minuten wandelen te bereiken. Er is een dierenweitje, speeltuin en een flink veld waar de honden kunnen rennen. Heerlijke camping die we zeker weer bezoeken als we weer naar Zeeland gaan!

Douchen gaat met een timer, als je tussendoor op de pauzeknop drukt stopt het warme water, zo heb je echt ruim genoeg warm water om goed te douchen (maar minder waterverspilling en geen wachtrijen!)

Oude reviews (archief)

Heerlijke camping

Ineke Veenstra
30-10-2012

Gezellige gezinscamping met veel speelruimte voor. Mooi toiletgebouw.

De natuur is dichtbij. Herten lopen rond op het terrein.

Heel fijn dat er meerdere honden toegelaten worden en groot uitlaatveld.

Camping met veel vrijheid en mogelijkheden. Sanitair is absoluut onvoldoende en voor de prijs mag je iets anders verwachten.

Voor de rest prima plek om te vertoeven met je gezin.

Gewoon een leuke, gezellig camping met vriendelijke mensen. Lekker dicht bij het dorp.

gewoon een heerlijke camping

jennifer
    9-10-2006

gewoon een heerlijke camping.

net buiten het dorp, je fietst zo naar het strand, een winkeltje op de weg naar het dorp op een andere camping, de melkboer komt, speeltuintje, beesten.

erg gezellig

een van de weinige campings waar nog rust te vinden is

ee boomgaard camping die rust uitstraald. Grote plekken en de prijzen zijn beduidend lager dan grotere campings. Vooral kleinere kinderen kunnen rustig spelen,fietsen en lopen. Iedereen let een beetje op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toekomst in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toekomst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toekomst scoort een 9.11 uit 10 op basis van 9 reviews.