Hotel De Logerij Renesse ***

Hotel De Logerij Renesse ***

Hotel De Logerij Renesse

Weer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor De Logerij Renesse voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel De Logerij Renesse in het Nederlands

eenvoud en gastvrijheid zijn vanzelfsprekend

Lammert en Rhea Lelystad, 7-8-2016

kamers schoon en compleet, ontbijt volledig en smaakvol, ligging heel goed en thuisgevoel groot

Prima hotel, perfecte ligging!

Herbert, 23-9-2014

3 nachten geweest, prettig verblijf. Zeer aardige gastvrouwen, prima ontbijt en nette kamers. Een airco was trouwens geen overbodige luxe geweest;)

Leuk hotel

Cristianvanschip_1, 20-8-2013

Leuk hotel, prima uitvalbasis voor concert at sea

Fietsen bij hotel gehuurd.

Prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Een rustig gelegen goed hotel.

Gies en Ali van Bon, 11-9-2012

De Logerij heeft rustig aan de achterzijde gelegen kamers.

De kamers zijn gedateerd maar wel goed schoon.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid, ruim voldoende en van goede kwaliteit.

De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam.

Precies goed

Evelyn, 1-7-2011

Wij hebben in de meivakantie hier een nachtje gelogeerd. Twee 1pers. kamers naast elkaar. De kamers zijn eenvoudig, maar goed genoeg. Er was wel een verschil te merken qua matrassen. De ene kamer had een hard matras en metalen bedden, de andere kamer zachte matrassen en mooiere bedden. Een likje verf zou niet misstaan. Maar het was schoon. De ligging t.o.v. het centrum is ideaal (dichtbij, maar ver genoeg van de herrie) en het strand is op loopafstand. Gastvrije ontvangst en een goed ontbijt. Als we weer in de buurt zijn, gaan we weer hier heen.

Eenvoudige kamers in prima omgeving

evelinevanes, 29-5-2011

Prijs-kwaliteitsverhouding is ok.

Ontbijt heel goed.

Vind wel dat gemeld mag worden dat de kamers gedateerd zijn. Ik denk dat er zo'n 30 jaar niks meer aan gedaan is.

Harde handdoeken en hoeslakens, beetje jammer.

Als je niet te veel wensen is het er goed toeven.

Voor herhaling vatbaar

Jan en Floor, 25-5-2011

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd. Zeer vriendelijk ontvangst. Schone eenvoudige kamers. Konden heerlijk buiten zitten voor de kamer op een terrasje. Bedden sliepen goed. Waterkoker met koffie en thee op de kamer. Goed ontbijt. Gekookt ei, divers beleg divers brood, yogurt vers fruit. De ligging is perfect op loopafstand van centrum en strand maar de plek zelf heerlijk rustig. Kortom voor herhaling vatbaar.

Charmant Hotel

Floor, 4-5-2011

We hebben hier een nachtje geslapen op doortocht van Oostkapelle naar huis (Bruinisse). We kwamen op de fiets en kregen een heel vriendelijk onthaal en een warm welkom. De kamer was niet groot of bijzonder (maar hee, wie komt er naar Renesse om op een kamer te zitten) en het ontbijt smaakte ons meer dan goed!

goede prijs voor basisvoorzieningen

kees, 7-9-2010

pluspunten: goede matrassen, gezellige binnenplaats en barretje, goede rpijs kwaliteit verhouding, diervriendelijk hotel. Van binnen ziet alles er verzorg uit.

minpunten: als het slecht weer geweest zou zijn, is het niet prettig om een lange tijd op de kleine kamer door te brengen.

Kortom prima hotel voor het geld

Een aanrader...!!

Anneke Klompenmaker, 9-7-2009

Wij hebben eind juni 2009, tijdens Concert At Sea, gelogeerd in dit leuke gezellige hotel. De ligging is perfect, slechts een paar minuutjes lopen naar het gezellige stadje.

Ook het ontbijt was erg goed. Van alles wat.....

De dame achter de receptie was erg vriendelijk.

Kortom...een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Logerij Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Logerij Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Logerij Renesse scoort een 6.96 uit 10 op basis van 16 reviews.