Camping De Kempe

+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 24 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

26 Reviews over De Kempe

• 6Fam. De Jong07-10-2020

Camping zonder poespas. Rustig en dicht bij zee.

Een nette camping op een goede locatie. Leuk entree. Verder is daar ook alles mee gezegd. Speeltuin is verouderd en op de camping zelf weinig te doen. Allemaal vrij simpel maar wel schoon.

Een warm welkom hoef je hier niet te verwachten. De eigenaren kunnen alleen aardig doen als je betaald heb. Deze mensen hebben echt een cursus “omgaan met gasten“ en “klantvriendelijkheid” nodig. Een grote mond kan je krijgen. Wat een eigenaardige mensen....

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Duggi17-08-2018

Ruhig und absolut strandnah

Das Hotel ist ein Campingplatz. Vorab:: wer den Luxusplatz sucht, ist hier falsch. Keine frischen Brötchen, Zeitung etc!! Brauchen wir auch nicht! Dafür aber wunderbar ruhig. Man ist Ruckzuck am Strand. Sanitäre Einrichtungen sind okay. Keine Hunde erlaubt!! Das war für uns das Wichtigste. Der Platz nebenan hat all diesen Luxus, dafür bekommt man aber auch ständige Beschallung durch Hundegebell. Wir haben einen Saisonplatz. Das Besitzerehepaar de R. ist freundlich und stellt keine hohen Ansprüche an den Gast. Leben und leben lassen! Wir werden fürs nächste Jahr direkt wieder buchen

• 5Jim18-05-2018

Onbeschoft nooit meer

Nog nooit zo'n onbeschofte ontvangst meegemaakt. Blij dat het een (onverzorgde) oudere dam betrof die zo onbeschoft was, want als het een man was geweest had ik niet voor mezelf in gestaan. Dacht eerst zelfs nog even dat deze dame niet eens bij de camping hoorde zo raar deed ze. Maar helaas zo was het ander gasten ook vergaan vandaag.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9van riet08-12-2016

super camping

perfect- grote staanplaatsen - aan de zee-prijs

• 5Marloes07-09-2016

Prima camping, maar zeer onaardige ontvangst

De camping heeft mooie plekken, goed sanitair, en ligt dicht bij het strand. Wij waren met 6 volwassenen en twee kinderen (4 en 6 jaar).De speeltuin is verouderd en omdat we in het voorseizoen waren was er geen animatie dus daar kan ik niet over oordelen. De ontvangst was uitermate onvriendelijk. Door file onderweg hadden we vertraging en vervolgens werden we afgesnauwd op de receptie. Gemopper op voorhand over 'kinderen die herrie maken en de struiken vertrappen en rommel achterlaten' terwijl dat niet over ons ging. Dat is niet netjes. Vervolgens mochten we geen plekje dicht bij het speeltuintje omdat die bezet zou zijn. Vervolgens heeft op die plek het hele weekend niemand gestaan. Ik kom hier niet meer, want als campinggast wil je je op zijn minst welkom voelen.

• 8J an en Corrie Traas11-08-2016

Prima week gehad met de Kleinkinderen

Alles Prima in orde. Maar een positieve opmerking. Het is aan te raden om thermostaat kranen aan te brengen vanwege verbrandings gevaar door kokend heet water voor de kinderen onder de douche. voor de rest een prima camping met leuke animatie.

• 10Mariëlla van Andel09-07-2016

Super

Het is een mooie camping dicht bij zee. Dries en Nicolet zijn top, is er iets vraag het en ze lossen het op, dus kom naar camping de Kempe.

• 4rennschwein20-07-2014

Nicht empfehlenswert

Unfreundliche Rezeption,Behinderte sind nicht gerne gesehen. Würde ich nicht mer betreten. Tiere sind auch nicht Willkommen

• 3Staat v/h sanitair
  • 9de Laat31-08-2013

Ideale camping tussen het commercieel geweld.

Camping de Kempe is een middelgrote eenvoudige camping die uitblinkt door prachtige staanplaatsen, perfect sanitair,alle moderne voorzieningen en..... echt wel goede beheerders, een schoon terrein en rust! Vanuit je prachtige comfortabele plek ben je zo bij de bakker en op 400 meter ligt het strand. Renesse centrum is op de fiets ook maar enkele minuten. Al deze zegeningen gerelateerd aan een prijs die dicht bij de zgn. mini of boerencampings zit moet ik eigenlijk niet zo expliciet vernoemen want dan wordt het moeilijker volgend jaar een plaats te bemachtigen. Tot slot voegt de snackwagen en gebruik van café en een biljart en een aparte keuken hier veel extra's aan toe. Jan en Yvonne kunnen niet alleen perfecte friet bakken maar serveren ook heerlijke en grote schotels met ook belangrijk een leuk sociaal contact daaromheen. Beheerders en "frietbakkers" van en op De Kempe hartstikke bedankt voor jullie inzet!

• 8Debora_01-05-2013

Hele leuke camping

Hele leuke camping, vergelijkbaar met kamperen bij de boer. Alleen dan centraal gelegen, dichtbij het strand en het centrum van Renesse. Op de camping is een snackwagen met lekkere maaltijden. Daarnaast is er ook een recreatieruimte. De campingeigenaren zijn behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Camping De Kempe info