Tijdelijk €25 aanbetaling

De Horizon

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over De Horizon

• 8Sheel12-03-2008

Vroeger 30 jaar geleden kwamen wij hier elk jaar met familie, toen de kinderen nog onder de 10 jaar waren. Ondertussen zelf ouder met kids en komen om hier vakantie of weekend te vieren. Park is gerenoveerd, keurig, netjes, geen poespas, net iets buiten het dorp dus geen last van de uitgaande jongeren!! Een aanrader. Nu weer geweest in Okt. 07 en veel herinneringen kwamen boven. Voor kleine kinderen is er weinig maar de zee is op 20 min. loopafstand. Neem een bolderkar mee en je hoort ze pas als ze op het strand staan. Kinderstoel en bedje standaard in de huisjes aanwezig. Je kan lopend naar het centrum maar als je boodschappen gaat doen is de auto makkelijker. Vond het heerlijk om hier weer te komen en we komen in oktober 2008 weer met de gehele familie!! Het park is zeker NIET duur, wat wel anders is voor Renesse. Kom hier graag weer!!

• 8Kees verhagen28-08-2007

Lekker rustig park midden in de natuur! Renesse en omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen.Vanaf het park is het strand dicht bij. We zaten in een mooi huisje met alle gemaken voorzien! Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Dit park heeft een samenwerking met Grand Cafe Helder, hier kregen wij 10 % korting op het diner; heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en kindvriendelijk. We komen volgend jaar weer!

• 7Hetty12-01-2007

Rustig park met nette huisjes met tuin zonder dronken jongeren (toen wij er waren tenminste, was wat later in het seizoen). Fiets huren aan te raden; strand is een eind door de duinen en het park ligt ook iets buiten Renesse. Supermarkt vlakbij voor de broodjes. Verder op het park zelf niet veel te doen maar genoeg vertier in de omgeving.

Vakantiepark De Horizon info

• Adresgegevens