NederlandZeelandRenessePensions RenessePension De Herberg Anno 1785

Pension De Herberg Anno 1785

NederlandZeelandRenesse

We hebben een aantal aanbieders voor Pension De Herberg Anno 1785 voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 11 reviews

7.6GoedScore uit 11 reviews

Pension info

Meer pension infoTonen op kaart

11 Reviews over De Herberg Anno 1785

• 6AF09-08-2021

nooit meer

niet klantvriendelijk, erg stug. totaal niet geschikt als je een gezellig weekend weg wilt met vrienden. Kamer is prima.

• 9Hans Arnhem14-06-2021

Prima plaats om te verblijven

Een goed verzorgde en schone kamer. Prima bedden. wij hebben gebruik mogen maken van kamer 1. Een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Leuk en open contact met de eigenaresse. Gelegen midden in het centrum. zowel voor als achter een terras. Op woensdag een hele en leuke markt voor de deur.

• 9Willie30-06-2019

Tot in de puntjes verzorgd!

Prachtige accomodatie, wat kleine kamer, mooie inrichting, zeer goed bed, vriendelijke en gastvrije ontvangst. Ontbijt met huisgemaakte lekkernijen.

• 9m_heindrichs10-09-2016

Mooi en goed verzorgd pension.

Pension "de herberg" ligt in het centrum van Renesse pal tegenover de kerk. Als klokkengeluid je stoort, dan is dit niet jouw plek. Wij vonden het hartstikke gezellig en hebben een paar fijne dagen hier gehad. Het is een authentiek huis met een knusse uitstraling. De gastvrouw was vriendelijke en behulpzaam. De kamer was vrij klein maar voldeed ruimschoots aan onze eisen, compleet en netjes ingericht. het ontbijt was geweldig, een broodmandje op tafel met ruime keuze aan brood, beleg, een ei, koffie of thee en verse sinaasappelsap. Super! Door de ligging in het centrum ben je meteen overal bij, winkels, restaurants, fietsverhuur, alles in de buurt. De auto kun je gratis parkeren bij het transferium of bij het voetbalveld, enkele minuten lopen van het pension. Voor de deur kun je wel parkeren tegen betaling.

• 8Daan18-08-2016

Erg mooi maar kleine kamer.

Wij zaten in kamer 4 wat een kleine kamer was , de spullen kon je niet goed kwijt, ( de schoonmaakster zal wel gedacht hebben,wat een bende haha) . En kamer 4 heeft geen zitje waar je zomaar effe kunt zitten. Maar wij hadden prachtig weer en van de vroege morgen tot na zonsondergang weg. Wij hadden wel last van rumoer van uitgaande jeugd tot in de vroege uurtjes (oordoppen in) Ontbijt is prima. Omgeving is in 1 woord geweldig wat mooi, mooie dorpjes , duingebied in 1 woord schitterend , de zeehonden op de plaat. Mooi strand. Ook Renesse en zeer leuk plaatsje , mooie winkels , koffie met gebak bij la vie. Savonds een drankje bij de Stulp . Wij komen vast en zeker terug in Renesse.. Gastvrouw is ook erg aardig, denkt en helpt mee. Dikke 10!

• 9Yunah31-07-2010

knus en centraal

Klein pension met kleine maar goed verzorgde kamer. Erg centraal in Renesse, prima parkeren op transferium. Het ontbijt was elke morgen weer super. Alles erop en eraan en vriendelijke gastvrouw.

• 10Lan29-07-2010

Gezellig pension voor weinig geld.

Het pension is supercentraal gelegen. In het centrum, op loopafstand van het transferium. Een echte aanrader!! De familiekamer is super. Kinderen liggen op aparte aangrenzende kamer. Ontbijt ook zeer goed. E.e.a. lof.

• 10Monique 17-12-2007

Weekend 16 november 2007: Perfect pension om een weekendje in te verblijven. Kamers niet al te groot maar superschoon. Ontbijt uit de kunst en de mensen erg aardig. Kan niet anders als allemaal 10en geven omdat er niets op aan te merken was.

• 8piet17-08-2007

Dit is echt een heel leuk pension. Ziet er goed verzorgd uit en is midden in het centrum ook het ontbijt is super.

• 10TANJA ELLES 22-05-2007

Super pension echt waar!!!!! netjes mooi ligging lekker ontbijtje vriendelijke mensen......een echte aanrader dus.........

Pension De Herberg Anno 1785 info

Building information