Camping De Brem

Camping De Brem
7,4

12 tips over Camping De Brem

zephyer, 13-8-2016

Op de plattegrond van de camping wordt een supermarkt aangeduid.

Ondanks dat de receptie het (blijkbaar) weet, is de supermarkt reeds failliet.

Wordt tijd dat de plattegrond wordt vernieuwd...

Touw, 29-8-2015
De Jumbo in Renesse lijkt geen eigen parkeerplaats te hebben. Borden van Jumbo verwijzen ook naar het Transferium op dik vijf minuten loopafstand. Rechtsachter de Jumbo is echter een parkeerterrein voor klanten. Vermoedelijk wordt dit "verborgen" gehouden om mensen uit het dorp parkeergelegenheid te bieden
Fam. Xhofleer, 29-8-2013
als u de camping rechts af gaat zit 150 meter verderop links een woning en die mensen verhuren fietsen.voor heel weinig als voorbeeld een grote kinderfiets 12.50 voor een week. volwasen fiets 15 euro per week.

We hebben een aantal aanbieders voor De Brem voor je op een rij gezet:

h.vogels15, 18-8-2013
gratis bus naar oa zierikzee met pasjes via receptie,supermarkt naast de camping is een aanrader,niet alles is echt goedkoop,maar het zijn super aardige mensen,en u kunt hier eventueel tijdelijk gratis parkeren als u een extra auto bij heeft,er stonden ca 30 autos permanent gestald en ze maken er geen punt van! verder is parkeren best lastig in deze buurt! smalle weggetjes!
e.scholtens, 25-7-2013
vis en mosse.len geweldig
Emelie en Maarten, 25-7-2013
Bij de receptie kun je alles vragen, niets is ze te gek en ze helpen met alles!

B.A., 22-7-2013
Je kunt bij de Loze Visser erg lekker eten. Dit is vlakbij.
Dorien Slabbers, 15-6-2013
Diverse leuke en gezellig plaatsen zijn gemakkelijk bereikbaar.Ook het strand is op loopafstand van de camping.
Alexander, 23-1-2013
Probeer de Spareribs in Grôôt café Smaek!
Adri en Miriam, 22-7-2012
mocht je geen zin hebben om te koken ga dan eens eten bij het eetcafé, een echte aanrader, voor groot en klein. prijs/kwalitiet verhouding is echt goed, super gewoon!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Brem voor je op een rij gezet: